Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Coca – Cola izstrādā iepakojuma dizainu, iedvesmojoties no krievu tautas tradīcijām

Zīmols atzīmē Coca -Cola stikla pudeles simtgadi

Turpinot atzīmēt zīmola Coca- Cola  stikla pudeles dizaina simtgadi, kompānija radījusi unikālu jubilejas pudeli krievu tradicionālās lelles – matrjoškas  veidolā.

Pēc idejas autoru teiktā, jaunais pudeles veidols simbolizē zīmola attīstības evolūciju, tajā pat laikā saglabājot korporatīvo stilu, kas ļauj nešaubīgi atšķirt Coca- Cola  pudeles no citu ražotāju produkcijas.

Koncepcija, ko izstrādājusi Dubaijas mārketinga aģentūra Ogilvy & Mather, ietver sevī četras savstarpēji savienojamas stikla pudeles, kas simbolizē noteiktus posmus Coca – Cola  vēsturē.

kS5bOXdH_m

yB4pJYqK_m

nA2x4iue_m

Nesen leģendārā kompānija veica globālu Coca – Cola  pudeļu dizaina pārstrādi, balsoties uz jauno stratēģiju, kas tiecas uz vienotu zīmola produktu noformējumu.

Foto: h_r_u_m/https://www.flickr.com/photos/22834129@N02//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/