Saskaņā ar analītiskās mārketinga platformas WARC datiem, zīmols Coca – Cola atzīts par 2015. gada līderi mārketinga aktivitāšu efektivitātes ziņā.
Pirmajā pieciniekā ierindojās arī tādi pasaulslaveni zīmoli kā McDonalds, IKEA un Always.
Efektīvāko mārketinga projektu reitingu kompānija WARC veido, izvērtējot pasaules labākās mārketinga aktivitātes, kas guvušas atzinību nozares festivālos. Kā arī vērtējums tiek izdarīts, balstoties uz reklāmdevēja sasniegtajiem rezultātiem, palaižot kampaņu.
WARC analītiķi izpētījuši vairāk nekā 2000 uzvarētāju 79 dažādos festivālos, kuros tika vērtēta reklāmas kampaņu efektivitāte.
WARC ir analītiskā platforma, kas pēta vadošo zīmolu reklāmas aktivitātes un radošās idejas. Serviss kopš 1985. gada izvērtē kreatīvākās reklāmas kampaņas un rada ikgadējo reitingu, kā arī reklāmdevēju un reklāmas aģentūru reitingus. WARC mītnes atrodas Lielbritānijā, ASV un Singapūrā.
Coca-Cola un McDonalds nav mainījuši savu vadošo pozīciju arī WARC 2016 zīmolu rangā. Kompānijas jau trešo gadu pēc kārtas ieņēma pirmo un otro vietu mārketinga aktivitāšu efektivitātes topā, taču šogad pirmo reizi listē parādījās austāliešu optikas zīmols OPSM, kas ieņēmis iepriekš Mercedes-Benz pārstāvēto trešo pozīciju.
Iegūt līdera pozīcijas Coca- Cola palīdzēja trīs kampaņas: Share a Coke, , #colouryoursummer, kā arī lokālā kampaņa Vācijā, kas tika vērsta uz dzēriena mini pudeļu pārdošanu.
Foto: Ioan Sameli/https://creativecommons.org/licenses/bysa/2.0//https://www.flickr.com/photos/biwook/