Zīmola Coca-Cola veiksmīgā mārketinga kampaņa Share a Coke iegūs jaunu “skanējumu”. Kompānija nolēmusi aicināt cilvēkus dalīties ne tikai ar iemīļoto dzērienu, bet arī ar mūziku, uzsākot akciju Share a Coke and a Song (Dalies ar Coca- Cola un dziesmu).
Kampaņas ietvaros zīmols izrotās Coca -Cola pudeļu etiķešu dizainu ar citātiem no 70 pasaules mūzikas hītiem.
Zīmola jaunais projekts orientēts uz jauniešu auditoriju, kas, izmantojot savu iemīļoto dziesmu tekstus, varēs dalīties savās emocijās ar ģimeni un draugiem. Kampaņa aptvers The Coca-Cola Company vadošos zīmolus Coca-Cola, Diet Coke, Coke Zero un Coca-Cola Life.
Izvēloties dziesmu tekstus, idejas autori centušies paredzēt visdažādākās dzīves situācijas, kuras vistrāpīgāk varētu izteikt ar konkrēto vārdu savienojumu.
Projekta īstenošanai radošā komanda izmantoja Shazam tehnoloģiju, kas atpazīst mūzikas ierakstus. Lietotājiem tika piedāvāts izvēlēties savu iemīļoto dziesmu, atskaņojot to un nosūtot ierakstu servisam.
The Coca-Cola Company jau otro gadu īsteno kampaņu Share a Coke. Zīmola pārstāvji atzīst, ka lietotāji patiesi novērtē personalizēto pieeju, kas uzrunā visdažādākos dzēriena Coca -Cola cienītājus.
Jaunā kolekcija veikalu plauktos parādīsies jau šovasar.
Foto: James Case/ https://www.flickr.com/photos/capcase//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/