Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Cik svarīgi influenceri ir mūsu mārketinga stratēģijām?

Influenceri ir kļuvuši par zīmolu mārketinga kombinācijas neatņemamu sastāvdaļu!

Līdztekus tādiem pamatproduktiem kā saturs, sociālie mediji un e -pasta mārketings, tā sauktie influenceri ir kļuvuši par zīmolu mārketinga kombinācijas neatņemamu sastāvdaļu. Mūsdienās liela daļa uzņēmumu izmanto ietekmētāju mārketingu, kā rezultātā nav šaubu, ka ietekmētāju mārketings ir kļuvis par pamatu lielākajā daļā uzņēmumu praktiski visās nozarēs.

Influenceri ir bijuši karstais temats tirgotāju vidū jau vairākus gadus. Pateicoties sociālo tīklu arvien pieaugošajai popularitātei, populāri zīmoli visā pasaulē, kā, piemēram, Coca-cola, arvien biežāk izmanto ietekmētājus, lai celtu savus pārdošanas reitingus. Arī pandēmija ir ievērojami paātrinājusi zīmolu pāreju uz digitālo tirgu.

Lai gan digitālā vide piedāvā milzīgu potenciālu, tā rada arī tūlītējus izaicinājumus – proti, kā izcelties arvien pieaugošajā konkurencē? Kā iekarot mērķauditorijas uzticību un mīlestību? Strauji mainīgā digitālā telpa šiem jautājumiem piešķir pavisam citu paradigmu.

Pieaugot privātuma nozīmei un dominējot jauniem datu konfidencialitātes noteikumiem, tradicionālā mārketinga taktika kļūs pārmērīgi dārga un daudziem digitālajiem tirgotājiem jāmeklē aizstājējus stratēģijām, kuras vēsturiski ir balstījušās uz lietotāju uzvedības datiem. Un šeit parādās ietekmētāju mārketings.

Lai arī daudzi mārketinga eksperti uzskata, ka influenceri nebūvē paliekošu tirdzniecības vietu, ietekmētāju saturs tiek uzskatīts par autentisku, veidojot uzticamas patērētāju attiecības ar ietekmētājiem, kuriem ir kopīgas intereses. Zīmoli var gūt labumu no šīm attiecībām, jo veiksmīgai ietekmētāju partnerībai var būt liela ietekme uz patērētāja viedokli par uzņēmumiem, jo liela daļa cilvēku jūtas pozitīvāk par zīmolu, kas izmanto ietekmētājus. Tādējādi ietekmētāji piedāvā zīmoliem pilnīgi jaunu veidu, kā veidot tiltus ar savu auditoriju, un tiem, kas to var efektīvi paveikt, ir daudz vieglāk izlauzties aizvien pārpildītākajā tirgū.

Tātad, ja tirgotāji piekrīt, ka ietekmētāju mārketinga nozīme ir tikai palielinājusies, kāpēc tas joprojām nespēj ietekmēt veidu, kādā mēs stratēģiski plānojam savu mārketinga darbību?

Ietekmētāju mārketings var būt īpaši grūti lasāms kanāls. Tas ir tāpēc, ka vairāk nekā 70% efekta tiek radīti, izmantojot citus kanālus, piemēram, dabisko meklēšanu un tiešo datplūsmu. Tāpat kā satura mārketingam, ietekmētājiem ir svarīga loma, lai uzsāktu domāšanas procesu, kas galu galā var novest pie pirkuma.

Lai gan ietekmētāju mārketings ir mūsu mārketinga kombinācijas pamatprincips, kam ir jāpaliek, nepārprotami ir daudz darāmā, lai precizētu kanāla ieviešanu un novērtēšanu. Visefektīvākais veids, kā to sasniegt, ir izmantot visaptverošāku pieeju mārketinga kombinācijai. Tiklīdz mēs atrisināsim šo trūkstošo daļu, ietekmētāju mārketings var kļūt vēl efektīvāks ne tikai mūsu mārketinga kombinācijai, bet arī mūsu komerciālajiem mērķiem.