Attēlveidošanas un optikas produktu ražotājs Canon veica neparastu mārketinga aktivitāti. Kompānijas Austrālijas pārstāvniecība veica eksperimentu, lai uzskatāmi attēlotu, kā fotogrāfa attieksme pret cilvēku spēj mainīt viņa portretu.
Eksperimentā tika iesaistīti seši fotogrāfi un viens profesionāls fotomodelis vārdā Maikls. Katram fotogrāfam par modeli tika sniegta atšķirīga informācija – vienam tika pavēstīts, ka Maikls ir miljonārs, cits domāja, ka viņš ir zvejnieks, kādam viņš bija ekstrasenss un pat izbijis alkoholiķis.
Pētījuma beigās fotogrāfi apskatīja viens otra veikumu, un, par lielu izbrīnu, ikviens fotouzņēmums bija citādāks. Ar šo Canon pierādīja, ka fotogrāfa attieksme pret cilvēku, ko viņš fotografē, viennozīmīgi ietekmē fotosesijas iznākumu.
Foto: Tatsuya Ishiguro/https://www.flickr.com/photos/ishiguro//https://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0/