Mūsdienu informācijas pārbagātībā izcila preses relīze var būt izšķirošs rīks, lai piesaistītu uzmanību un sasniegtu auditoriju. Veidojot efektīvu relīzi, būtiski ir izmantot strukturētu pieeju un iekļaut svarīgākos elementus, kas ne tikai pastiprina ziņas vēstījumu, bet arī padara to viegli uztveramu un saistošu. Lai relīze būtu izcila un efektīvi piesaistītu uzmanību, svarīgi ņemt vērā šos 10 […]
PR
-
-
by informacija Comments are off
Amerikāņu popzvaigznes Britnijas Spīrsas biogrāfiskā grāmata “Sieviete manī” (“The Woman In Me”) jau pirms tās iznākšanas kļuva par īstu bestselleru, jau pirmajā nedēļā kļūstot par vienu no pārdotākajiem slavenību memuāriem vēsturē. Spīrsa savā grāmatā iekļāvusi šokējošas atklāsmes par attiecībām ar dziedātāju Džastinu Timberleiku, par abortu, dzīvi tēva aizbildniecībā, draudzību ar sabiedrības dāmu Parisu Hiltoni, matu […]
-
by informacija Comments are off
Helovīni tradicionāli ir bijuši vieni no spēcīgākajiem mazumtirdzniecības svētkiem un ņemot vērā pieaugošo piedāvājumu, tos svin arvien plašāk. Tiek tērēts ne tikai konfektēm un kostīmiem, bet arī dekorācijām un citiem izdevumiem. Tā kā spokainā sezona jau ir klāt, daudzi zīmoli visā pasaulē smagi strādā pie tā, lai īstenotu sezonālās tematiskās kampaņas. Helovīns ir lieliska iespēja […]
-
by informacija Comments are off
Straujiem soļiem tuvojoties Helovīnam, arvien iecienītāki kļūst vakari ar popkornu un kādu patiesi baisu šausmu filmu. Taču kā ar mārketinga pusi? Vai Alfrēda Hičkoka filma “Psiho” būtu kļuvusi tik komerciāli veiksmīga un nominēta četrām Amerikas Kinoakadēmijas balvām bez efektīva mārketinga? Ieskatam esam sagatavojuši piecas šausmu filmu mārketinga stratēģijas, kuras atnesušas filmām pilnus kinoteātrus ar skatītājiem […]
-
by informacija Comments are off
Pirms filmu nonākšanas uz kino ekrāniem tiek tērēti milzīgi līdzekļi to reklāmai – it īpaši tas attiecas uz lielajām Holivudas filmām. Pirms filmas iznākšanas potenciālajai auditorijai tiek piedāvāti dažādi tīzeri, reklāmas stendi un citi sīkumi, bet kā izcelties konkurentu vidū laikā, kad filmu ir vairāk par iespējām tās visas noskatīties? Atbilde ir vīrusu mārketings. Vīrusu […]
-
Posted in:
Kā “TikTok” mainīja mūzikas mārketingu
by informacija Comments are off
Straujiem soļiem pieaug sociālās vietnes “TikTok” popularitāte – tīmekļa vietne 2021. gadā piesaistīja pat lielāku cilvēku plūsmu nekā “Google”. “TikTok” izraisīja arī revolūciju mārketinga pasaulē un viena no nozarēm, kuru tā būtiski iespaidojusi, ir mūzikas joma. Mūzikas mārketings un dziesmu izdošanas stratēģija ir katra mākslinieka karjeras pamatā. Tam, kā un kad jūs izdodat mūziku, ir […]
-
by informacija Comments are off
Kas ir vissvarīgākais stāstā? Sižets, stāsta kulminācija vai fināls? Vai arī tas drīzāk ir galvenais varonis, kurš mūs kā skatītājus ievelk izdomātajā stāstā? Ja mēs koncentrējamies uz “varoņiem”, kuri bieži vien jau tiek izcelti reklāmkadrā, lielajiem Holivudas producentiem patīk šīm lomām algot pazīstamus aktierus, kuriem ir noteikts tēls mērķa grupā. Iepriekšējos gados, kad skatītāji redzēja […]
-
by informacija Comments are off
“Crocs” apavi ir ļoti labi pazīstami kā pasaulē, tā arī Latvijā – mārketinga stratēģija, kas atbalsta slavenību un dizaineru partnerības, sociālie mediji un “fanu” mentalitāte kopš 2015. gada ir palīdzējusi “Crocs” vairāk nekā dubultot ieņēmumus līdz gandrīz 2 miljardiem ASV mārciņu. Ja 2016. gadā Google meklējāt vārdu “Crocs”, tad pastāv liela iespēja, ka vēlējāties pasmieties par […]
-
by informacija Comments are off
Neapšaubāmi, ka šodien ikviens zīmols cīnās par sabiedrības uzmanību, kas nozīmē, ka vairums uzņēmumu pastiprināti domā par to, kā sasniegt savu mērķauditoriju. Šeit zīmoliem svarīgi domāt kā saviem klientiem – kādus sociālos tīklus viņi izmanto? Kādas ir viņu intereses? Kam viņi seko sociālajos tīklos? Tieši pēdējais jautājums ir zināma atbilde uz to, ko darīt tiem […]
-
by informacija Comments are off
Sociālie tīkli mūsdienās veicina saikni ne tikai starp cilvēkiem, bet arī zīmoliem un klientiem. Tie dod uzņēmumiem iespēju būt relatīviem – saskaņā ar “Instagram” datiem, vismaz 90% cilvēku “Instagram” seko kādam uzņēmumam. “Instagram” ir lielisks rīks, lai tiešsaistē attīstītu savu mazo biznesu, un, lai to veiksmīgi izmantotu, uzņēmumiem pat nebūs jāiekļaujas ietekmētāju ažiotāžā. Lai palīdzētu […]
-
by informacija Comments are off
Pandēmija bija laiks, kad vairāki uzņēmumi bija spiesti slēgt savus veikalus klātienē. Tā rezultātā mārketinga speciālisti vairāk eksperimentēja ar citu veidu, kā sasniegt klientus un veicināt pārdošanu. Kā novērots ne tikai pasaulē, bet arī Latvijā, veikali pieskarās tādai tēmai kā “iepirkšanas tiešraidē”. Tā saucamā iepirkšanās tiešsaistē ir saistīta ar kopienas veidošanu un klientu iesaistīšanu e-komercijā. […]
-
by informacija Comments are off
Svētku laikā īpašu popularitāti ir iekarojuši tā saucamie Adventes kalendāri – tos arvien biežāk savā mārketingā izmanto zīmoli gan tepat Latvijā, gan ārvalstīs. Tiešsaistes Adventes kalendāru būtība ir ļoti vienkārša – katru dienu līdz Ziemassvētkiem klientiem ir savs īpašais piedāvājums – tās var būt gan īpašas akciju preces, atlaižu kods vai iespēja piedalīties konkursā. Savukārt […]
-
by informacija Comments are off
SEO (Search Engine Optimization) ir neatņemama mārketinga sastāvdaļa uzņēmumos visā pasaulē. SEO mērķis ir palīdzēt mājaslapai vai ziņai ierindoties maksimāli augstu, balstoties uz konkrētiem atslēgas vārdiem Google un citos meklētājos. Viena gan no lielākajām SEO kļūdām, ko uzņēmumi pieļauj, ir pašā SEO satura stratēģijā. Nereti vien tik daudz laika un uzmanības tiek veltīts atslēgvārdiem, lapu […]
-
Posted in:
Influenceru mārketings. Kas ir svarīgāk – izvēlēties ietekmīgāko influenceri vai atbilstošāko?
by informacija Comments are off
“Mēs meklējam godīgu influenceri, lai popularizētu mūsu zīmolu,” – tā ir viena no frāzēm, kuru mūsdienās saka daudzi uzņēmumu vadītāji, kas cer atrast ietekmētājus, kuriem patiktu būt neatņemamai zīmola reklāmas plānošanas sastāvdaļai, sākot no radošo ideju izstrādei līdz saturam. Kāpēc ietekmētāju mārketings kļūst arvien populārāks un kas ir tās priekšrocības, kas padara tos par neatņemamu […]
-
by informacija Comments are off
COVID-19 dēļ Latvijā un pasaulē arvien grūtāk ir atrast pozitīvas ziņas, kas mūs iedvesmotu un liktu pasmaidīt. Tāpat arī sabiedrībā valda zināms negatīvisms, tāpēc neapšaubāmi, ka uzņēmumiem šis ir lielisks laiks, lai izveidotu kampaņu, kuras centrā būtu pozitīvas emocijas. Šāda kampaņa palīdzēs ne tikai sniegt klientiem justies labāk, bet arī ietekmēs jūsu zīmola tēlu un […]
-
by informacija Comments are off
COVID-19 pandēmija ir mainījusi ne tikai veidus, kā izmantojam dažādus pakalpojumus, bet arī paradumus, kā apmeklējam pasākumus. Pandēmijas iespaidā daudzi pasākumi tika atcelti vai pārgāja tiešsaistē un runa nav tikai par koncertiem vai biznesa konferencēm, bet arī dažāda veida zīmola rīkotajiem pasākumiem. Lai arī daudzas valstis ir sākušas atcelt savus ierobežojumus, tomēr zaļā sertifikāta nepieciešamība, […]
-
by informacija Comments are off
Mūsdienās zīmoliem ir unikāla iespēja apvienoties un veidot izpratni par COVID-19 un tā ietekmi ne tikai uz cilvēku veselību, bet arī garīgo labsajūtu. Kopš vīrusa uzliesmojuma sabiedrības veselība ir bieži apspriests jautājums, tai skaitā uzmanība pievērsta arī psihiskajai veselībai. Daudzi zīmoli pasaulē jau ir pievērsuši uzmanību šim nozīmīgajam jautājumam. Taču ko vēl zīmoli var darīt, […]
-
by informacija Comments are off
Tādas sarežģītas nozares kā finanses, ekonomika un bizness ne vienmēr un ne visiem ir interesantas, taču, ja tās spēj sniegt zināšanas, ar kurām jūs vēlaties dalīties, tad skaidrs, ka arī to komunikācijas saturs var aizraut. Tradicionāli zīmoli ir izmantojuši satura mārketinga stratēģijas, lai piesaistītu klientus un nodotu viņu piedāvājumu. Finanšu pakalpojumu nozarē satura mārketinga loma […]
-
by informacija Comments are off
COVID-19 pandēmija kalpoja par mācību daudzējādā ziņā – arī zīmoli mācījās vairāk komunicēt sociālajos tīklos. Laikā, kad sēdējām mājās, sociālo mediju ziņu plūsma vairs nebija tik daudz piepildītas ar receptēm un eksperimentiem, jaukām satikšanās bildēm, bet drūmām ziņām no visas pasaules. Kāda šajā ziņā ir zīmolu un līderu pareizā sociālo mediju etiķete? Eksperti norāda, ka […]
-
by informacija Comments are off
2020. un šis gads ir parādījis, ka virtuālie notikumi ir svarīgāki kā jebkad iepriekš. Prakse rāda – vairums pasākumi vai nu tikuši atcelti vai pārgājuši tiešsaistē. Ņemot vērā, ka arvien vairāk epidemiologu brīdina, ka COVID-19 ir uz palikšanu, loģiski rodas jautājums – kurp tālāk virzīsies virtuālie notikumi? Arvien vairāk uzņēmumu izvēlas šobrīd rīkot virtuālos pasākumus, […]
-
by informacija Comments are off
Strauju atpazīstamību pasaulē un arī Latvijā iemantojis sociālais tīkls “Clubhouse”, kas, gluži kā citi, piedāvā iespējas veikt konferences zvanus, kā arī pieslēgties citu lietotāju sarunām reāllaikā. Atšķirībā no citiem sociālajiem tīkliem, “Clubhouse” biedroties nevar kurš katrs – tikai tie, kuri saņēmuši īpašu ielūgumu. Kas padara “Clubhouse” atšķirīgu no citiem sociālajiem tīkliem? “Clubhouse” savieno cilvēkus, izmantojot […]
-
Posted in:
Lieliski veidi, kā PR profesionāļi var izmantot sociālos medijus, lai sazinātos ar žurnālistiem
by informacija Comments are off
Efektīva komunikācijas izveidošana starp uzņēmējiem un žurnālistiem ir būtiska, lai organizācija sasniegtu nospraustos mērķus. Sabiedrisko attiecību kampaņu plānošana un vadīšana ir kļuvusi par vienu no svarīgākajiem punktiem uzņēmuma ceļā uz panākumiem. Sociālie tīkli mūsdienās ir mainījuši PR un mediju mijiedarbību – saziņa kļuvusi ātrāka un attiecības starp uzņēmumu un žurnālistiem – daudz ciešākas. PR speciālistiem […]
-
by informacija Comments are off
Zīmols ir spēcīgs ierocis tirgū. Pamatoti tiek uzskatīts, ka pirms produkta palaišanas tirgū, vēl svarīgāk ir veidot atpazīstamu zīmolu. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrā (SDTIC) norāda – zīmola vērtība tiek noteikta konkrēta tirgus kontekstā. Cik jūsu zīmols ir atpazīstams? Cik jums ir lojālu klientu? Ar ko klientiem asociējas jūsu zīmols? Šie ir svarīgi jautājumi […]
-
by informacija Comments are off
Pirmā aprīļa diena, kas pazīstama arī kā joku diena, katru gadu tiek svinēta 1. aprīlī. Šī diena kopš tās rašanās brīža ir izplatījusies visā pasaulē. Kaut arī šai dienai visā pasaulē ir dažādi nosaukumi, tomēr visām valstīm ir kopīga tēma – šajā dienā cilvēki izjoko cits citu. Arī uzņēmumiem ir iespēja pievērst uzmanību šai dienai, […]
-
by informacija Comments are off
Uzņēmuma mājaslapai neapšaubāmi ir jābūt ļoti ērtai, pārskatāmai un piesaistošai, taču tā nav jāapmierina visus – veidojot mājaslapu priekšplānā ir jābūt jūsu mērķauditorijai. Plānojot sava uzņēmuma vietni, rodas kārdinājums padarīt to pēc iespējas pievilcīgāku – tādu, lai to vēlētos apmeklēt ikviens – pat tāds cilvēks, kurš, iespējams, nekad neiegādātos jūsu produkciju. Taču tieši tas jums […]
-
by informacija Comments are off
Arvien biežāk nākas nonākt pie secinājuma, ka arvien mazāk cilvēku var izskaidrot, ko patiesībā dara sabiedrisko attiecību speciālisti. Ar ko sabiedriskās attiecības atšķiras no reklāmas? Kāds ir sabiedrisko attiecību galvenais ieguvums u.tml. Termini PR un reklāma bieži tiek sajaukti, galvenokārt tāpēc, ka lielākā daļa cilvēku nezina, kā tie ir dažādi termini. Lūk, piecas lietas, kas […]
-
by informacija Comments are off
Mūsdienās neviena organizācija nevar iztikt bez efektīvām sabiedriskajām attiecībām, sākot no lielākajiem valsts uzņēmumiem beidzot ar maziem un vidējiem uzņēmumiem. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – sekmīga PR stratēģija ir puse no panākumiem. Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem sniedz profesionālu palīdzību sabiedrisko attiecību veidošanas un veicināšanas procesā, lai sabiedrība par jūsu uzņēmumu uzzinātu […]
-
by informacija Comments are off
Krīzes laiks ir kā katalizators, kas atbrīvo no visa liekā un parāda produktu tādu, kādu viņš savā būtībā ir. Lai arī vairumam uzņēmumu šis ir grūts laiks, pilna servisa mārketinga, reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūra Alberta Uzņēmumu grupa turpina strādāt pie esošo klientu panākumu nodrošināšanas. Kaut arī šajā brīdī daudzi gaidīja, ka uzņēmums mainīs savu […]
-
by informacija Comments are off
Ņemot vērā faktu, ka zīmola vērtības nozīme mūsdienās ir daudz ievērojamāka un plašāka, ikvienam uzņēmumam ir svarīgi strādāt pie zīmola attīstības, izveidojot tēlu, kas piesaistītu patērētāju interesi un veicinātu tā uzticamību. Alberta Uzņēmumu grupa profesionālā līmenī nodarbojas ar pārzīmološanu jeb rebrendingu un atzīst, ka izmaiņas zīmolā – tās ir stratēģiskas izmaiņas. Rebrendings ir ļoti komplicēts […]
-
by informacija Comments are off
Komunikācija ir ļoti nozīmīga ikviena uzņēmuma darbībā – veiksmīga komunikācija ir efektīvākais veids, kā uzrunāt klientus, veicināt pārdošanas apjomus, stiprināt zīmolu un sasniegt citus izvirzītos mērķus. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – labi pārvaldīta, elastīga un noturīga korporatīvās komunikācijas prakse var dot ilgtermiņa ieguvumus. Digitalizācijas laikmetā korporatīvā komunikācija ir viens no galvenajiem faktoriem, […]
-
by informacija Comments are off
Sabiedrisko attiecību stratēģijas izstrāde ir svarīgs uzdevums ikvienam tālredzīgām un uz izaugsmi vērstam uzņēmumam, kas vēlas, lai to aktivitātes noved pie atzīstamiem rezultātiem. PR stratēģija palīdz uzņēmumiem precīzi saprast, kā sazināties ar mērķauditoriju un kā celt zīmola reputāciju. Sabiedrisko attiecību mērķis ir palīdzēt sasniegt uzņēmumiem augstu reputācijas līmeni un veicināt klientu lojalitāti. Alberta Uzņēmumu grupa […]
-
by informacija Comments are off
Efektīva mediju plānošana ir svarīga ikvienam, kurš vēlas izvietot par sevi informāciju medijos. Mediju plānošana ir neatņemams posms reklāmas kampaņu izstrādē – tās galvenais uzdevums ir nogādāt reklāmu mērķauditorijai ar optimāli mazākām investīcijām un pēc iespējas lielāku precizitāti. Alberta Uzņēmumu grupa veic mediju plānošanu sadarbojoties ar saviem klientiem, tādējādi sasniedzot gan uzņēmuma mārketinga izvirzītos mērķus […]
-
by informacija Comments are off
Satraucošu ainu atklājis pazīstamas telekomunikācijas kompānijas pētījums, kas atklāj, ka vairāk nekā puse Latvijas uzņēmumu neizmanto sociālos medijus kā pārdošanas kanālus, lai arī aptuveni 90% no tiem, kuri aktīvi izmanto sociālos tīklus, atzīst, ka aktivitātes tajos ir veicinājušas uzņēmumu apgrozījuma pieaugumu. Arī Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda – uzņēmumi Latvijā joprojām īsti neapzinās […]
-
by informacija Comments are off
Daudzi PR-speciālisti darbā ar medijiem labprāt izmanto radošu pieeju: piemēram, preses relīžu izsūtīšanu vai nestandarta preses konferences. Viņi uzskata, ka tas rada žurnālistiem labvēlīgus emocionālos priekšnoteikumus sakarā ar piedāvāto jauninājumu, izceļot to starp līdzīgiem, spēj padarīt jaunumu būtisku un interesantu. Eksistē arī pretējs viedoklis: ja jaunums ir interesants, tad par to tāpat uzrakstīs, bet, ja […]
-
by informacija Comments are off
Korporatīvās identitātes izpratnē korporatīvajai komunikācijai jārada vienots tēls visos kanālos. Veiksmīga korporatīvās komunikācijas stratēģija palīdz uzņēmumam pareizi kontrolēt un virzīt savu ietekmi uz apkārtējiem. Korporatīvā komunikācija tiek definēta kā darbība, kas saistīta gan ar iekšējās, gan ārējās saziņas pārvaldību. Korporatīvās komunikācijas mērķis ir radīt labvēlīgu uztveri ieinteresētajām personām, no kurām bizness ir atkarīgs, piemēram, investoriem, […]
-
by informacija Comments are off
Efektīvas sabiedrisko attiecību aktivitātes var palīdzēt organizācijām augt un attīstīties. Vienlaikus jāpatur prātā tas, kas sabiedrisko attiecību prakse ir dinamiska un pastāvīgi attīstās, to ietekmē tehniski jauninājumi, mainīgās sabiedrības tendences un strauji pieaugošās biznesa vajadzības. Vairāk par visu svarīgi ir tas, kā jūs izmantojat sabiedriskās attiecības, lai palīdzētu organizācijai gūt panākumus un tieši tāpēc jebkuram […]
-
by informacija Comments are off
Ļoti bieži nākas dzirdēt viedokli, ka sabiedrība var palīdzēt vai kavēt uzņēmumu tā mērķu sasniegšanā. Sabiedrisko attiecību mērķis ir izveidot labvēlīgu sabiedrības viedokli par uzņēmumu, organizāciju vai zīmolu, veidojot pozitīvu sabiedrisko tēlu un labu reputāciju – lai gan tendences mainās, sabiedriskās attiecības joprojām ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā balstīties uz mārketinga stratēģijām un radīt […]
-
by informacija Comments are off
Korporatīvā komunikācija ir viens no redzamākajiem faktoriem, kas parāda, vai un kā uzņēmumi attīstās. Korporatīvā komunikācija ietekmē gan darbinieku produktivitāti, gan inovācijas, gan zīmola atpazīstamību un arīdzan kompānijas vērtību. Lai izveidotu spēcīgu zīmola identitāti un optimizētu organizācijas produktivitāti, ikvienam uzņēmumam ir jāparūpējas par korporatīvo komunikāciju. Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem palīdz sagatavoties komunikācijai arī PR […]
-
Posted in:
Korporatīvās apmācības tiešsaistē – iespēja kāpināt uzņēmuma komandas kompetenci un produktivitāti
by informacija Comments are off
Uzņēmuma neatņemama sastāvdaļa visos laikos ir bijuši tā darbinieki, kas ir ne tikai lielākā uzņēmuma vērtība, bet arīdzan galvenais priekšnosacījums veiksmīgai mērķu sasniegšanai. Arvien vairāk uzņēmēju izvēlas specializētas korporatīvās apmācības, lai nodrošinātu, ka darbinieki labāk izprot savu darbu un spēj efektīvāk sasniegt savus profesionālos mērķus. Turklāt ikviens zina, ka augstāko produktivitāti var sasniegt, ja individuālie […]
-
by informacija Comments are off
Tā saucamie ietekmētāji jeb influenceri ir bijuši karstais temats tirgotāju vidū jau vairākus gadus. Pateicoties sociālo tīklu arvien pieaugošajai popularitātei, populāri zīmoli visā pasaulē, kā, piemēram, Coca-cola, arvien biežāk izmanto ietekmētājus, lai celtu savus pārdošanas reitingus. Slavenību un blogeru reklāmas darbojas – to pierāda kāpošie pārdošanas reitingi, taču, joprojām nav īsti skaidrs, kurš ietekmētājs darbojas […]
-
by informacija Comments are off
Sociālais tīkls “Instagram” ieņem arvien nozīmīgāku lomu mārketinga kampaņās – tā ir iespēja pārsteigt savus klientus un sekotājus ar augstas kvalitātes fotogrāfijām, interesantiem stāstiem un video. Tomēr tam visam nebūs nozīmes, ja neizmantosiet mirkļbirkas, kas ir svarīgākais teksta elements gan plūsmu ziņās, gan stāstos, kas palīdz efektīvāk paplašināt satura sasniedzamību, sazināties ar jaunām auditorijām, veidot […]
-
by informacija Comments are off
Mazāk nekā pēc mēneša būs klāt gada gaidītākie svētki. Ziemassvētki ir laiks ne tikai dāvanām, kopā būšanas priekam un brīdis, lai atskatītos uz iepriekšējo gadu, bet arīdzan īstas svinības mazākiem un lielākiem uzņēmumiem – jo Ziemassvētki ir laiks, kad patērētāji ir gatavi tērēt daudz vairāk nekā ierasts. Daudzi no uzņēmumiem gan šo laiku izmanto ne […]
-
by informacija Comments are off
Mūsdienās satura mārketingā arvien lielāku nozīmi ieņem slavenības – Kima Kardašjana, Riana, Bejonse un citas slavenības ir kļuvušas par nozīmīgiem mārketinga dalībniekiem. Uzņēmumi sūta savus produktus slavenībām un blogeriem, kas tos izreklamē – pārdošanas reitingi pierāda, ka tas darbojas, jo slavenības un blogeri tagad nosaka jaunākās modes tendences jauniešu vidū, bet aktuālā problēma joprojām ir […]
-
by informacija Comments are off
Nav noslēpums, ka pēdējo mēnešu iespaidā arvien mazāk cilvēku ir sajūsmā par sociālo tīklu “Facebook”. To uzskata par novecojušu un jaunumus, kurus tas ievieš, par apšaubāmiem. Ziņa, ka Lielbritānijas mārketinga analīzes uzņēmums “Cambridge Analytica” nodevis miljoniem sociālā tīkla “Facebook” lietotāju datus uzņēmumiem, kas saistīti ar Krievijas izlūkdienestu, ir licis sociālo tīklu pamest lielai daļai to lietotāju, […]
-
by informacija Comments are off
Darīt labu citiem nozīmē darīt labu sev. Te būs četri noteikumi, kurus nepieciešams paturēt prātā ikvienam veiksmīga zīmola vadītājam! Saprotiet, kas ir jūsu klienti Pirms ieņemt apstrīdamu vai pretrunīgu nostāju uzņēmuma komunikācijā, jums ir jāsaprot, kas ir jūsu klienti un kas viņiem ir nepieciešams. Daudzi zīmoli nav spējīgi rūpīgi pārbaudīt savu klientu datu bāzi. Tos, […]
-
by informacija Comments are off
Mēs visi esam dzirdējuši slaveno Vācijas rūpnieciskā dizaina pārstāvja Dītera Rama teicienu “Labs dizains ir pēc iespējas mazāks dizains!”. Prakse rāda, ka šāds princips realitātē darbojas daudz veiksmīgāk, nekā mēģinājumi pārsteigt ar sarežģītu konceptu! Runājot par digitālajiem produktiem, lietotājs ir jāiedala produkta centrā un jāizveido projektēšanas process, kas ļauj mums saprast, kas viņiem patiesībā ir […]
-
by informacija Comments are off
E-pasta saraksts ar klientiem ir lielisks veids kā paplašināt savu biznesu no mārketinga viedokļa. Mēs visi zinām galvenos etiķetes baušļus e-pasta lietotājiem, tai skaitā, kā izveidot e-pastu un kā uzsākt saraksti, tomēr, realitātē daudziem uzņēmējiem ir nevien grūti izveidot ilgstošu saraksti, pašu datubāzi, bet arī saglabāt klientus. Sūtot pirmo e-pasta ziņojumu saviem jaunākajiem abonentiem ir […]
-
by informacija Comments are off
Veiksmīgs un pamanāms produkta dizains ir gandrīz viss, kas nepieciešams, lai izsauktu patērētāju interesi par to. Daudzu pazīstamu uzņēmumu iepakojuma dizaina mērķis ir izraisīt patīkamu ziņkāri, vienlaikus likt tam sasaukties ar potenciālo klientu un to vēlmēm. Nenoliedzami, arvien vairāk uzņēmumu drosmīgi eksperimentē ar dizainu, taču pastāv arī klasiskas vērtības, kuras nemainās tieši tāpēc, ka ir […]
-
by informacija Comments are off
Zīmoli mūsdienās lielākoties izmanto “Facebook” un “Twitter” kontus, lai komunicētu ar saviem klientiem. “Instagram”, “Pinterest” un “YouTube” joprojām ir neizzināta pasaule un daudzas nozares to lielā mērā ignorē. Taču ikviens no mums ir pamanījis skaistas ceļojumu bildes “Instagram”. Sociālās vietnes lietotāji atzīst, ka paļaujas uz “Instagram”, lai atklātu un izvēlētos savu nākamo ceļojuma galamērķi. Lai […]
-
by informacija Comments are off
„Pastāvēs, kas pārvērtīsies!” – ikviens latvietis zina tautas dižgara Raiņa izteikto atziņu, bet vai to var attiecināt arī uz zīmola identitāti? Zināms, ka katrs zīmols stratēģiski strādā pie sava tēla izveides, meklējot īpašo, atšķirīgo, kā arī izvēlētos tos izteiksmes līdzekļus un komunikācijas kanālus, kas visefektīvāk uzrunā zīmola mērķauditoriju. Kompānija ar bagātīgu vēsturi un izkoptām tradīcijām patērētājam […]
-
by informacija Comments are off
Straujiem soļiem tuvojoties gada izskaņai, kad mazo un vidējo uzņēmumu īpašnieki sāk domāt par nākamo gadu un uzstādīt jaunus izaugsmes mērķus, sabiedrisko attiecību un mārketinga kampaņām ir būtiska nozīme, lai sasniegtu gaidāmo biznesa izaugsmi. Taču kā novērtēt, vai kampaņa ir bijusi efektīva? Mēs visi zinām, cik nozīmīgu lomu biznesa attīstībā ieņem sabiedrisko attiecību kampaņas, ar […]
-
by informacija Comments are off
Mūsdienas arvien vairāk nākas dzirdēt apgalvojumus, ka sabiedrisko attiecību speciālists un žurnālists lielā mērā pilda vienu un to pašu lomu, par ko liecina virkne gadījumu, kad mediju darbinieki dodas strādāt sabiedrisko attiecību jomā, vai vismaz paralēli darbam žurnālistikā konsultē sabiedrisko attiecību jautājumus. Žurnālistikas un PR jomas būtībā ir ļoti cieši saistītas – žurnālistika misija ir […]
-
by informacija Comments are off
Lai gan mārketings un sabiedriskās attiecības lieliski papildina viens otru, daudzi speciālisti vēl aizvien uzskata, ka nepieciešams izvēlēties starp abām šīm metodēm. Neapšaubāmi, gan mārketingam, gan sabiedriskajām attiecībām ir savas unikālās priekšrocības, taču kā neapjukt šajos terminos? Mēs zinām, ka mārketings un sabiedriskās attiecības spēlē nozīmīgu lomu uzņēmējdarbības attīstībā – to mērķis ir palīdzēt biznesam […]
-
by informacija Comments are off
Vairums apgalvos, ka sociālie mediji ir laika izšķiešana. Jā, tā ir lieliska vieta, kur ievietot fotogrāfijas, paust viedokli par politiku, mūziku vai kādu citu saistošu tēmu, sekot sev vēlamām personām un izrādīt savas simpātijas nospiežot “patīk”, taču tur pavadītais laiks nespēj palīdzēt mums nopelnīt naudu vai uzlabot mūsu biznesu. Jāatzīst, ka patiesība ir pavisam citāda […]
-
by informacija Comments are off
Kad mazo uzņēmumu īpašnieki veido biznesa plānu, tas visbiežāk ietver reklāmu, taču nereti tiek aizmirsts par sabiedriskajām attiecībām, kas patiesībā ir viens no svarīgākajiem punktiem, lai uzņēmums kļūtu atpazīstams, prestižs un veiksmīgs. Šāda situācija gan ir viegli izskaidrojama, jo mēs ar reklāmu sastopamies teju katru dienu, tā ir vairāk pazīstama, taču daudzi jaunie uzņēmēji pat nenojauš, cik […]
-
by informacija Comments are off
Efektīvas sabiedriskās attiecības un veiksmīgs mārketinga plāns ir stūrakmens, lai jūsu uzņēmums sasniegtu vēlamos panākumus. Vienlaikus jāatzīmē, ka mārketings un sabiedriskās attiecības, diemžēl, ir dārgs prieks, it īpaši, ja esat mazs uzņēmums ar nelieliem ieņēmumiem. Par laimi pastāv dažādi sabiedrisko attiecību un mārketinga padomi, kas atvieglo mazo uzņēmumu ceļu uz panākumiem. Tie nodrošinās, ka uzņēmumu […]
-
by informacija Comments are off
Neatkarīgi no tā, vai uzņēmums darbojas tehnoloģijas, arhitektūras, modes, juridisko pakalpojumu vai būvniecības nozarē, svarīgi, lai katrs maza uzņēmuma īpašnieks saprot, cik svarīgu lomu tirdzniecībā spēlē uzņēmuma zīmols. Neapšaubāmi ikviena uzņēmuma attīstībā svarīgu lomu spēlē mārketinga komunikācija, jo tas ir viens no veidiem, kā viss veiksmīgāk sasniegt savu patērētāju un parūpēties par attiecīgā uzņēmuma reputāciju […]
-
by informacija Comments are off
Pirmie svētku rotājumi un noformējumi, patīkamā mandarīnu un piparkūku smarža, tradicionālās svētku reklāmas, krāšņās virtenes pilsētu laukumos – tas viss liecina, ka straujiem soļiem tuvojas Ziemassvētki, kas uzņēmumiem nozīmē korporatīvo dāvanu laiku! Korporatīvās dāvanas piederas pie uzņēmuma darbības un ar tām tiek stiprināta ne tikai saikne starp klientiem un sadarbības partneriem, bet arī kalpo par […]
-
by informacija Comments are off
Ikviena uzņēmuma attīstībā svarīgu lomu spēlē publicitāte jeb sabiedriskās attiecībās. Tā ir iespēja reprezentēt jaunas biznesa idejas, popularizēt savus pakalpojumus un preces, kā arī radīt interesi par savu uzņēmumu, tā iecerēm un sasniegumiem. Ja jūs vēlaties, lai uzņēmuma vārds parādās vietējā, reģionālā vai pat valsts mēroga ziņās, jums ir jāpiedāvā informācija par jūsu uzņēmumu, kas […]
-
by informacija Comments are off
Būtiska publicitātes sastāvdaļa ir preses relīze – tā reprezentē jaunas un reālas biznesa idejas, jaunus pakalpojumus, preces, uzņēmējdarbības rezultātus, attīstības ieceres, tirgus iekarošanas plānus un sasniegumus, pētījumus u.c. Preses relīze tradicionāli tiek izsūtīta plašam saņēmēju lokam, taču nereti gadās situācijas, kad ieejot medijos mēs tur neredzam savu preses relīzi. Protams, ir daļa mediju, kas nebūs […]
-
by informacija Comments are off
Slikta publicitāte nekad nav apsveicama! Tā var atstāt negatīvu iespaidu ne tikai uz jūsu uzņēmuma reputāciju, bet arīdzan uz attiecībām ar klientiem. Tāpēc svarīgi ir zināt, kā rīkoties attiecīgajā situācijā, lai negatīva publicitāte pavērstos jums par labu. Domājot vien par sliktu publicitāti nerodas risinājums. Savukārt plānojot un gatavojoties iespējamām krīzes situācijām, jūs sniedzat sev daudz […]
-
by informacija Comments are off
Labas sabiedriskās attiecības ir ļoti svarīgs aspekts jebkura uzņēmuma vai zīmola attīstībai, tomēr lielāka daļa uzņēmumu visā pasaulē uzskata, ka maksāt par sabiedrisko attiecību speciālistu pakalpojumiem ir pilnīgi lieki. Mēs visi zinām, ka sabiedriskās attiecības ir neatņemama sastāvdaļa uzņēmuma tēla un reputācijas nodrošināšanai. Ar mediju un reklāmas iesaisti, uzņēmums var sasniegt gan attiecīgo mērķa auditoriju, […]
-
by informacija Comments are off
Jāatzīst, ka mūsdienu attīstība un tieši digitālā pasaule ir pārveidojusi medijus – aizvien populārāks kļūst internets un digitālie žurnāli, lielāka nozīme piešķirta sociālajiem medijiem un metodes, ar kādām piesaistām jauno klientu uzmanību, ir stipri atkarīgas no šīm sociālo portālu platformām. Skumji vai nē, bet bez interneta mēs vairs neesam nekas – medijiem ir jābūt nomodā […]
-
by informacija Comments are off
Ja jūs ir ieinteresējis šīs raksts, tad droši vien zināt, ko nozīmē personīgais zīmols un cik nozīmīgu lomu tās spēlē karjeras izaugsmē. Personīgais zīmols nav tikai biznesa atpazīstamības un profesionālā eksperta tēla veidošana – būtībā tas ir vesels process, kurš paredz izveidot jūsu personīgā vārda vai karjeras atpazīstamību, kā arī reputāciju. Ar personīgā zīmola palīdzību […]
-
by informacija Comments are off
Daži sabiedrisko attiecību profesionāļi joprojām uzskata, ka nepastāv tāds jēdziens kā slikta publicitāte! Šie speciālisti piekopj “bises pieeju” sabiedriskajām attiecībām, izplatot savu informāciju visos iespējamajos kanālos. Daudzi uzņēmēji rīkojas tāpat – viņi sniedz vērtīgu saturu, pretī saņemot publicitāti šaubīgos vai viņu mērķauditorijai neatbilstošos medijos. Šādā pieeja visbiežāk neattaisno cerības un nepalīdz sasniegt vēlamo rezultātu. Dažkārt […]
-
by informacija Comments are off
Mūsdienās zīmols ir viens no svarīgākajiem jebkuras mārketinga stratēģijas pamatelementiem. Jo tieši zīmols ir tas, kas nosaka patērētāju skaitu, tātad – ienākumu līmeni, pārdošanas apjomu, u.c. Bieži vien pārdošanas apjomi nepalielinās tikai tāpēc, ka brends ir pārāk vāji attīstīts. Tātad, pats svarīgākais ir saprast, kā pareizi un veiksmīgi izstrādāt brenda veidošanas stratēģiju: 1. Tēlu nozīme […]
-
by informacija Comments are off
Katrai profesijai ir morāls mērķis. Sabiedriskajām attiecībām tas ir – sociālā harmonija. Savā darbā PR profesionāļi nodarbojas ar savstarpējas sapratnes un mierīgas līdzāspastāvēšanas veicināšanu starp indivīdiem un institūcijām. Augstākajā līmenī SA konsultē klientu organizācijas iesaistot sabiedrību lēmumu pieņemšanā un pārliecinoties, ka organizācijas darbības ir ne tikai organizācijas, bet arī to sabiedrības locekļu, ko organizācijas darbības […]
-
by informacija Comments are off
PR (sabiedrisko attiecību) speciālists ir žurnālista pirmais ienaidnieks. Šo pamatnostādni pieredzējušie redaktori uzreiz iekaļ to studentu galvās, kuri izvēlējušies par savu profesiju politisko un biznesa žurnālistiku. Skan diezgan ironiski, ņemot vērā, ka sākotnēji jēdziens „public relations” bija domāts kā kalpošana sabiedrībai. Pieejot nopietnāk PR-tehnoloģiju jēdzienam, kļūst skaidrs, ka tā ir ne tikai „svītraino lietiņu” primitīvā […]
-
by informacija Comments are off
Arvien vairāk zīmolu meklē sociālo mediju sludinātājus. Uzņēmums ‘’Ford’’ atzīst, ka sociālo mediju ziņā ir iesācējs. Pirmos soļus šajā jomā tas spēra, īstenojot savu ‘’Bold moves’’ kampaņu 2006. gadā, kura tika atzinīgi novērtēta, kā arī nolīgstot sociālo mediju konsultāciju uzņēmumu, lai veidotu blogiem draudzīgus paziņojumus presei. Taču lielā mērā ‘’Ford’’ tomēr ir stāvējis maliņā, neizmantojot […]