Vasara ir lieliska sezona dažādām atlaidēm, mārketinga kampaņām un izpārdošanām. Esam apkopojuši pavisam vienkāršas, bet iedarbīgas mārketinga idejas, ko vēl var paspēt izmēģināt ikviens uzņēmums šajā sezonā. Ņemiet dalību vietējos vasaras pasākumos Neatkarīgi no tā, vai jūsu uzņēmums ir liels vai mazs, iesaistīšanās dažādos pasākumos, piemēram, vasaras festivālos, vienmēr ir lieliska ideja. Kāpēc? Tāpēc, ka […]
Aktuāli
-
-
Latvijā pieejams “Disney+” video straumēšanas serviss
Comments are off
No šodienas, 14. jūnija, Latvijā pieejams “Disney+” video straumēšanas serviss. Jau vēstīts, ka “Disney+” šovasar sāks darbu pavisam 42 valstīs, tostarp Latvijā, kur tas sāks strādāt jau no šodienas. Mēnesī pakalpojums izmaksās 7,99 eiro, savukārt gada abonementa cena būs 79,90 eiro. Jāatzīmē, ka “Disney+” ir viena no centrālajām straumēšanas platformām pasaulē un ir gluži tikpat […]
Birkas:Disney+
-
Publiskots interneta lapu Top 20 maijā
Comments are off
Pagājušajā mēnesī skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu gan kopējās statistikas topā, gan apmeklējumā no mobilajām ierīcēm uzrādījusi vietne santa.lv, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu TOP 20. Tikmēr hokeja un Eirovīzijas mēnesī kopējās statistikas topā uz ceturto pozīciju pakāpies portāls lsm.lv, kas ievērojamus auditorijas pieaugumus uzrādījis arī apmeklējumā […]
Birkas:Interneta lapu TOP 20
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
3 veidi, kā paplašināt mārketinga kanālus
Comments are off
Mārketings ir māksla. Protams, mūsdienu mārketingam ir zinātniski elementi, jo neapšaubāmi, ka datiem un analīzei ir nozīme, bet galu galā mārketinga speciālistiem ir jāveido stratēģijas, jāīsteno taktikas un jāizvēlas instrumenti, ar kuriem sasniegt mērķus. Tas nozīmē, ka arī mārketingam vienmēr ir jāattīstās, jāpielāgojas un jāaug. Lūk, trīs vērtīgi padomi, kā paplašināt mārketinga kanālus: Paplašiniet savus […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Ko ikviens savam mārketingam var mācīties no Eirovīzijas?
Comments are off
Nesen aizvadīts kārtējais starptautiskā Eirovīzijas konkursa fināls, kur šoreiz uzvaras laurus plūca Ukrainas “Kalush Orchestra’’ ar dziesmu “Stefania”. Vienlaikus šis bija jau sestais gads kopš Eirovīzijas finālā nepiedalījās Latvija. Tajā pašā laikā tas aizvien bija skatīts un apspriests notikums arī mūsu valstī , kas nozīmē, ka Eirovīzija joprojām ir populārs konkurss par spīti kritikai, ko […]
-
Globālais straumēšanas gigants “Netflix” pirmo reizi vēsturē fiksējis abonentu skaita kritumu. Lielu iespaidu uz to atstājis arī Ukrainā notiekošais karš, proti, atsakoties no Krievijas tirgus, “Netflix” zaudējis aptuveni 700 000 abonentu. “Netflix” attīstība bijusi strauja un fenomenālus panākumus piedzīvojuši tādi “Netflix” projekti kā “Squid games”, “Stranger Things” un “Bridgerton”. Daudzu gadu laikā platforma augusi un […]
Birkas:Disney+, mārketings, Netflix, reklāma
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
LIELDIENAS! Vienkāršas, bet trāpīgas mārketinga idejas šiem svētkiem
Comments are off
Straujiem soļiem tuvojas Lieldienas, un šis neapšaubāmi ir pēdējais brīdis nākt klajā ar mārketinga idejām, kas reklamēs jūsu produktus un palīdzēs jums sazināties ar klientiem. Lieldienas – tie ir vēl vieni svētki ar iespēju palielināt pārdošanas apjomu un veicināt zīmola atpazīstamību. Lūk, dažas svētku idejas, kas būs pietiekami vienkāršas, lai tās īstenotu ikviens uzņēmums: Lieldienu […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, iepirkšanās, ietekmētāju mārketings, Instagram, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, komanda, konkurence, Lieldienas, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, pasākumi, pasākumu rīkošana, personalizācija, reklāma, reklāmas iespējas, SEO, SMS mārketings, sociālie mediji, tehnoloģijas, tendences, tirdzniecība internetā