Grandiozās lielveikalu izpārdošanas ir visā pasaulē pārbaudīta prakse, kas ikreiz pārsteidz ar jaunām aktivitātēm, liekot cilvēkiem sajusties kā vienojošā tautas festivālā. Mūsdienu cilvēkiem ir nepieciešama daudzveidība, daudzfunkcionalitāte, kustība un nepārtraukta mainība, ko mēs tiecamies gūt ikvienā dzīves jomā. Šī iemesla dēļ arī lielveikalu izpārdošanas vairs nav tikai iespēja kārotās preces iegādāties par zemāku cenu, bet tas […]
Aktuāli
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Laba reklāma pret sliktu reklāmu
Comments are off
Vai pastāv ievērojama atšķirība starp labu un sliktu reklāmu? Vairumā gadījumu ne tik izteikti, kā cilvēki mēdz uzskatīt. Tā kā reklāmu pasniegšanas un mērķu veidi ir neskaitāmi daudz, ir grūti nodalīt, kuru reklāmu var pieskaitīt pie “labajām”. Tātad, kāda tad īsti ir šī atšķirība? Lielākā atšķirība starp labu un sliktu reklāmu ir jautājums, uz ko […]
Birkas:reklāma
-
No visiem cilvēkiem pasaulē, kas izmanto internetu, aptuveni puse no viņiem jeb gandrīz 1,5 miljardi ir reģistrējušies sociālajā portāla “Facebook”. Priekš “Facebook” galvenais jautājums ir tas, kā portāls un tā reklāmdevēji sasniegs nākamos miljards cilvēkus, kas sociālajā medijā reģistrēsies pirmo reizi, lielākoties tikai mobilajos tālruņos un bieži vien ar lēnāko 2G interneta savienojumu. Lai palīdzētu […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Kurā no sociālajiem medijiem vislabāk izvietot reklāmu?
Comments are off
Sociālo mediju reklāmas ir izcila taktika, lai papildinātu savus mārketinga pasākumus – nav svarīgi, kādā nozarē strādā uzņēmums, jo sociālie mediji ir instruments, kādu ikdienā vajadzētu izmantot visiem uzņēmumiem, lai mijiedarbotos ar patērētājiem. Tiesa gan, katram sociālo mediju portālam ir savas stiprās un vājās puses, un tās apzinoties, ikvienam ir iespējams atrast savam produktam piemērotāko […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
“Glancētā” svētku sajūta
Comments are off
Neskatoties uz to, ka šogad laikapstākļi pat neliecina par ziemas tuvošanos, daudzu veikalu skatlogos un iekārtojumā jau parādās Ziemassvētku tematika. Šī ir unikāla mūsdienu parādība, kas tiecas mākslīgi radīt svētku sajūtu, tādējādi jau laicīgi atgādinot cilvēkiem par tuvojošos dāvanu iegādi. Mārketinga radītā pasaule paredz nepārtrauktu aktualitāšu meklēšanu un uzsvēršanu, lai emocionālā līmenī iedarbotos uz cilvēka […]
Birkas:komercializācija, mārketings
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Vai sabiedrisko attiecību speciālists mūsdienās aizvien ir prioritāte?
Comments are off
Labas sabiedriskās attiecības ir ļoti svarīgs aspekts jebkura uzņēmuma vai zīmola attīstībai, tomēr lielāka daļa uzņēmumu visā pasaulē uzskata, ka maksāt par sabiedrisko attiecību speciālistu pakalpojumiem ir pilnīgi lieki. Mēs visi zinām, ka sabiedriskās attiecības ir neatņemama sastāvdaļa uzņēmuma tēla un reputācijas nodrošināšanai. Ar mediju un reklāmas iesaisti, uzņēmums var sasniegt gan attiecīgo mērķa auditoriju, […]
-
Iznāk jauns analītisks žurnāls Laiks Pasaulei
Comments are off
Šodien, 30. oktobrī, klajā nāk jaunā analītiskā žurnāla “Laiks Pasaulei” pirmais numurs. Turpmāk žurnāls “Laiks Pasaulei” ik mēnesi vēstīs par svarīgākajiem politiskajiem notikumiem Latvijā un pasaulē, kā arī palīdzēs izzināt un izprast to cēloņus, sakarības un iespējamo turpmāko norisi. Žurnālam ir 64 lappuses, tā tirāža – 3000 eksemplāru. Žurnāls tiek izdots sadarbībā ar Latvijas Ārpolitikas institūtu, […]