Pasaulē ir daudz līdzīgu produktu, un ar katru dienu kļūst arvien grūtāk radīt ko jaunu un nebijušu. Taču tomēr ir kāds veids, kā atšķirties no citiem un radīt savam produktam pievienoto vērtību. Labam mārketinga speciālistam ir jāprot radīt interesants, ticams un iedvesmojošs stāsts, kas atklās produkta ideju un rašanās vēsturi, izcels tā būtību, vai liks […]
Aktuāli
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Vienkārši padomi, kā radīt efektīvu preses relīzi
Comments are off
Būtiska publicitātes sastāvdaļa ir preses relīze – tā reprezentē jaunas un reālas biznesa idejas, jaunus pakalpojumus, preces, uzņēmējdarbības rezultātus, attīstības ieceres, tirgus iekarošanas plānus un sasniegumus, pētījumus u.c. Preses relīze tradicionāli tiek izsūtīta plašam saņēmēju lokam, taču nereti gadās situācijas, kad ieejot medijos mēs tur neredzam savu preses relīzi. Protams, ir daļa mediju, kas nebūs […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Valoda – viena no svarīgākajām reklāmas sastāvdaļām
Comments are off
Pat reklāmas, kas izraisa negatīvu uzmanību, ir labākas par reklāmām, kas neizsauc nekādu reakciju, neskatoties uz to, vai uzņēmuma auditorija ir šaura niša vai tūkstošiem konkurentu liela. Vairums reklāmdevēju savās reklāmās izmanto līdzīgas, “novazātas” frāzes un aicinājumus uz rīcību, tālāk reklāmām “samaisoties vienā katlā”. Tāpēc ir jāsaprot, ka aizraujošas garantijas, un jā, pat burvju frāze […]
Birkas:reklāma
-
Pepsi plāno ražot jaunu sodas dzērienu ‘1893’
Comments are off
“Pepsi” plāno radīt jaunu sodas dzērienu ar nosaukumu ‘1893’, kas ir acīmredzama atsauce uz pasaulslavenā zīmola “Pepsi-Cola” radīšanas gadu. Augustā kompānija iesniedza preču zīmes pieteikumu frāzei “1893 no Pepsi-Cola veidotājiem”. Šis pieteikums ir daļa no stratēģijas ko cola gigants īsteno, lai radītu vairāk premium cola zīmolus un papildinātu klasisko “Pepsi” brendu. 2014. gada nogalē “Pepsi” sāka ražot dzērienu “Caleb’s Kola”, […]
Birkas:'1893', Pepsi, Pepsi - Cola
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Kā veiksmīgi tikt galā ar negatīvu publicitāti!
Comments are off
Slikta publicitāte nekad nav apsveicama! Tā var atstāt negatīvu iespaidu ne tikai uz jūsu uzņēmuma reputāciju, bet arīdzan uz attiecībām ar klientiem. Tāpēc svarīgi ir zināt, kā rīkoties attiecīgajā situācijā, lai negatīva publicitāte pavērstos jums par labu. Domājot vien par sliktu publicitāti nerodas risinājums. Savukārt plānojot un gatavojoties iespējamām krīzes situācijām, jūs sniedzat sev daudz […]
-
Krievijas aviobiļešu pārdošanas online serviss “OneTwoTrip” uzsācis mārketinga kampaņu, kas ir veltīta ceļojumu ierobežojumu un aizliegumu pārvarēšanai. Kreatīvo reklāmas printu koncepciju, kas paredz aizlieguma ceļazīmju pārvēršanu dažādu valstu karogos, izstrādājusi aģentūra “Hungry Boys”. “OneTwoTrip” ir online serviss, kas piedāvā regulāro reisu aviopakalpojumus un ir Starptautiskās Gaisa transporta asociācijas (IATA) biedrs. Vietne darbojas Krievijas un Eiropas […]
-
Kādu vēstījumu nes jaunā Rīgas logo varianti?
Comments are off
Pēdējā laikā arvien populārāk kļūst stiprināt valstu un pilsētu identitāti ar logotipiem, kas ir radoši un neformāli ģērboņu papildinātāji. Ja ģērbonis ir vēsturisks simbols, pret kuru daudzi izturas ar patiesu bijību, tad logotips atspoguļo pilsētas vai novada mūsdienīgo tēlu. Pilsētas logotipam ir jābūt par spēcīgu simbolu, kam jāraisa asociācijas, sajūtas un precīzi jāatspoguļo konkrētās vietas […]
Birkas:identitāte, logo, logotips, Rīga