Krāsojamās grāmatas pieaugušajiem šobrīd piedzīvo nelielu atdzimšanu – tās piedāvā radošā un rotaļīgā veidā mazināt stresu un nemieru. Un pasaules zīmoli, protams, šo trendu neatstāj novārtā. Radošajai tendencei ir pievērsies arī zīmols Oreo. Sākot ar novembra vidu, kompānija uzsāks mārketinga kampaņu “Colorfilled”, kuras ietvaros gardēžiem piedāvās krāsojamus cepumu iepakojumus, kurus varēs iegādāties Oreo mājas lapā shop.oreo.com. […]
Aktuāli
-
-
Pārtikas veikalu tīkls Aldi atklāj “citādus” Ziemassvētkus
Comments are off
Ziemassvētki mums parasti asociējas ar gaišiem un siltiem ģimenes svētkiem, kas vieno tuviniekus pie bagātīgi klāta svētku galda. Sarunas, smiekli, dāvanas – to visu mēs redzam neskaitāmajās reklāmas kampaņās, kas piedāvā mums visdažādākos zīmolus. Taču pārtikas veikalu tīkls Aldi Austrālijā nolēma izjaukt šo idillisko tradīciju, piedāvājot pavisam negaidītu reklāmas scenāriju. Veikali tīkls Aldi sadarbībā ar reklāmas aģentūru […]
Birkas:Aldi, mārketinga kampaņa, mārketings, video
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Kā iegūt veiksmīgu “word of mouth marketing” pieredzi?
Comments are off
Kad bija pēdējā reize, kad jūs pastāstījāt draugam par labu filmu? Jūs tobrīd varbūt to nesapratāt, bet pateicoties šim ieteikumam, jūs filmas studijai nodrošinājāt labāko iespējamo reklāmu. Neviens cits reklāmas veids nav spēcīgāks par “word of mouth marketing” (womm) vai “no mutes mutē” reklāmu. Ja jūs draugam pastāstiet par labu filmu, viņš visdrīzāk to noskatīsies. […]
Birkas:efektīva reklāma, no mutes mutē, reklāma
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Publikācijas vērtas ziņas – inovācija, nozīmīgums un laiks
Comments are off
Ikviena uzņēmuma attīstībā svarīgu lomu spēlē publicitāte jeb sabiedriskās attiecībās. Tā ir iespēja reprezentēt jaunas biznesa idejas, popularizēt savus pakalpojumus un preces, kā arī radīt interesi par savu uzņēmumu, tā iecerēm un sasniegumiem. Ja jūs vēlaties, lai uzņēmuma vārds parādās vietējā, reģionālā vai pat valsts mēroga ziņās, jums ir jāpiedāvā informācija par jūsu uzņēmumu, kas […]
Birkas:informācija, mediji, PR, prese, preses relīze, publikācija
-
Alberts Jodis: Kur palikusi Latvijas ceturtā vara?
Comments are off
Pagājušā piektdienā informatīvajā vidē nonāca vairāk nekā 50 pašvaldību vadītāju parakstīta atklāta vēstule Latvijas Republikas ekonomikas ministrei Danai Reizniecei – Ozolai ar aicinājumu ministrei vērst uzmanību uz Konkurences padomes prettiesisko rīcību saistībā ar ieceri aizliegt pašvaldībām dibināt un uzturēt savus informatīvos izdevumus. Iespējams, jums šī ziņa ir paslīdējusi garām, jo tikai ļoti reti, kurš medijs […]
-
IKEA iepriecina Stokholmas iedzīvotājus ar interaktīvu vides reklāmu
Comments are off
Zviedrijas mēbeļu ražošanas kompānija “IKEA” uzsākusi neparastu reklāmas kampaņu jaunās bērnu kolekcijas LATTJO popularizēšanai. Kreatīvais zīmols izstrādājis interaktīvu vides reklāmu, kas izvietota uz Stokholmas metro reklāmas ekrāniem. Uz ekrāniem attēloti domino kauliņi, kas izkārtoti pēc ķēdedes principa. Pieskaroties kādam no kauliņiem, metro pasažieris rada impulsu, kas ir iemesls visas domino kauliņu rindas sakrišanai. Dažviet “IKEA” ir izvietojusi […]
Birkas:IKEA, reklāma, reklāmas kampaņa, vides reklāma
-
Džeimss Bonds – pasaules dārgākais kino zīmols
Comments are off
Slavenās Džeimsa Bonda filmas, kas stāsta par pārsteidzošo britu aģenta ar kārtas numuru 007 dzīvi, jau sen ir pārvērtušās par pasaules dārgāko kino zīmolu. Pēc vairāk kā pusmūža eksistences, Bonda filmu sērija turpina iekarot cilvēku sirdis un piesaistīt arvien jaunus reklāmas partnerus. Džeimsu Bondu radīja izbijis žurnālists Jans Flemings, kas kara laikā kalpoja par Britu […]
Birkas:brends, Džeimss Bonds, zīmols