Produktu izvietošana – ikdienā mēs to redzam gandrīz visur, piemēram, mūsu mīļākajos TV šovos – plaši pazīstams zīmols tiek “iepīts” sarunā starp varoņiem, tā logo tiek parādīts fonā uz plakāta vai viens no galvenajiem varoņiem padzerās no kādas slavenas firmas pudeles. Šī tehnika joprojām ir ļoti populāra reklāmdevējiem, jo patērētāji var ignorēt reklāmas, bet tie […]
Aktuāli
-
-
Patriotu nedēļa – tendence, kas stiprina identitāti
Comments are off
Novembris ir latviešu identitātes un pašapziņas stiprināšanas mēnesis, kas liek izvērtēt savu attieksmi pret valsti, dzimteni un tās vērtībām. “Lāčplēša diena” jeb datums, kas simbolizē Latvijas valsts armijas uzvaru pār Bermonta karaspēku, iezīmē patriotu nedēļas sākumu, kas ik gadu vizualizējas Latvijas katoga lentītēs, ko latvieši piesprauž pie saviem mēteļiem. Šī identitātes, latviskuma un cieņas zīme patiesi […]
Birkas:Lāčplēša diena, patriotisms, tendence
-
Leģendārais zīmols Tiffany & Co atklāj prieka krāsu
Comments are off
Pasaulslavenais rotaslietu zīmols Tiffany & Co radīja jaunu Ziemassvētku video, kurā dalību ņēma reālas amerikāņu ģimenes. Reklāma kampaņa, kuras nosaukums ir “Joy Comes Out of the Blue” (priekam ir sava krāsa – Tiffany krāsa), ģimenes locekļi apmainās ar Ziemassvētku dāvanām, kurās slēpjas leģendārās rotaslietas, kas iesaiņotas gaiši zilajā Tiffany kastītē. Tiffany & Co aicina iepriecināt savus tuviniekus ar […]
Birkas:mārketings, reklāma, reklāmas kampaņa, Tiffany & Co, zīmols
-
Zīmols Harvey Nichols vizualizē cilvēku divējādo dabu
Comments are off
Luksus zīmols Harvey Nichols, kas zināms ar savām satīriskajām un kreatīvajām reklāmas kampaņām, uzsācis jaunu, neparastu Ziemassvētku projektu. Reklāmas kampaņu izstrādāja zīmola ilggadējais sadarbības partneris – komunikācijas aģentūra Adam & Eve/DDB. Balstoties uz aģentūras iegūtajiem datiem, 72 % britu atzina, ka, saņemot Ziemassvētku dāvanas, mēdz savilkt lūpas mākslīgā smaidā, lai neapbēdinātu savus tuviniekus. Reklāmas speciālistus ieinteresēja šis […]
Birkas:mārketings, reklāma, reklāmas kampaņa
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Vai slavenību dalība reklāmā vienmēr ir efektīva
Comments are off
Laikmetā, kad televīzijas realitātes šovi dominē reitingu augšgalos un ikviens var kļūt par pazīstamu “blogeri”, līnija starp slavenību un “vidējo Latvijas iedzīvotāju” ir ļoti šaura. Šo tendenci mēdz izmantot arī reklāmas kampaņās, arvien mazāk izmantojot tajās slavenības. Šāda situācija atstāj reklāmdevējiem iespēju debatēt, vai panākumu atslēga ir slavenības vai reāli cilvēki. Tātad, kā var noteikt, […]
Birkas:mārketings, reklāma
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Coco Chanel – sieviete, kas iemieso zīmolu
Comments are off
Zīmols ar vēsturi, stāstu un spēcīgu identitāti – Coco Chanel iemieso tā radītājas spēcīgo raksturu un gaumīgo vienkāršību. Jaunā franču dizainere Gabrielle Chanel, kas modes pasaulē pazīstama kā Coco Chanel, 20. gadsimtā radīja īstu modes apvērsumu, atklājot sieviešu dabas neizzinātās puses. Būdama liela zirgu sporta un aktīvā dzīvesveida mīļotāja, dizainere nebaidījās eksperimentēt ar apģērbu, pielāgojot […]
Birkas:brends, Coco Chanel, zīmols
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Grindex: Dzīvo ar pilnu jaudu
Comments are off
Grindex medikamenta “Mildronāts” vides reklāma ir ļoti vienkārša un varētu pat šķist nepabeigta. Baltais fons, kas daudzviet nav aizpildīts ar vizualizācijām un tekstu, atgādina tīru A4 lapu, tādējādi radot tukšuma sajūtu.
Birkas:reklāmparks, vides reklāma