Ietekmīgais pārtikas produktu un dzērienu ražotājs PepsiCo likvidējis sarptautisko mārketinga un iepirkumu nodaļu. Turpmāk par sadarbību ar aģentūrām un medijiem atbildēs atsevišķi zīmoli. Šis nozīmīgais lēmums var ietekmēt PepsiCo attiecības ar sadarbības aģentūrām. Kompānija turpina uzlabot savu darbības modeli, lai tā kļūtu vēl efektīvāka un rezultatīvāka. Visi pieņemtie lēmumi tika nopietni apsvērti, un to pieņemšana turpmāk palīdzēs […]
Aktuāli
-
-
Xbox pārsteidz ar ekstrēmu reklāmas kampaņu
Comments are off
Londonā, jaunās reklāmas kampaņas ietvaros, kompānija Xbox uzsāka neparastu izdzīvošanas spēli. Astoņi konkursa dalībnieki diennakti stāvēs uz vides reklāmas stenda, un ikviens varēs vērot viņu gaitas speciālizveidotā interneta vietnē. Konkurss tiek rīkots par godu Xbox jaunajam produktam – spēlei par Laru Kroftu Rise of the Tomb Raider, kas Amerikas Savienotajās Valstīs tika prezentēta šīs nedēļas sākumā. Spēles […]
Birkas:mārketings, reklāmas kampaņa, Xbox
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Efektīvākais mārketinga instruments maziem uzņēmumiem
Comments are off
Neatkarīgi no tā, vai uzņēmums darbojas tehnoloģijas, arhitektūras, modes, juridisko pakalpojumu vai būvniecības nozarē, svarīgi, lai katrs maza uzņēmuma īpašnieks saprot, cik svarīgu lomu tirdzniecībā spēlē uzņēmuma zīmols. Neapšaubāmi ikviena uzņēmuma attīstībā svarīgu lomu spēlē mārketinga komunikācija, jo tas ir viens no veidiem, kā viss veiksmīgāk sasniegt savu patērētāju un parūpēties par attiecīgā uzņēmuma reputāciju […]
-
Pasaules vadošais ziemas apģērbu ražotājs Canada Goose rada īsfilmu
Comments are off
Ziemas apģērbu ražotājs Canada Goose uzsāka pirmo globālo reklāmas kampaņu, kuras ietvaros tika uzfilmēta četru minūšu gara īsfilma, kas balstīta uz patiesiem notikumiem. Īsfilmas režisors ir Pols Hadžiss, kas Holivudā zināms ar tādiem kino šedevriem kā “Miljons dolāru mazulīte” un “Sadursme”. Reklāmas kampaņas konceptu izstrādāja komunikācijas aģentūra Creative Artists Agency. Īsfilmas filmēšana norisinājās Jaunzēlandē. Tā […]
Birkas:Canada Goose, mārketings, reklāma, reklāmas kampaņa
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Mūsdienu logotipam ir jābūt daudzfunkcionālam
Comments are off
Logotipam ir jābūt tik unikālam, lai cilvēks, to ieraugot, uzreiz iedomātos par kompāniju, ko tas reprezentē. Taču mūsdienās, kompānijas vizuālajai identitātei ir vēl viens svarīgs priekšnosacījums – logo ir jāizskatās labi ne tikai drukātā formātā, bet arī uz digitālajām platformām. Šodien arvien vairāk cilvēku informāciju iegūst no mobilajām ierīcēm, tādēļ kompānijām ir jādomā par to, […]
Birkas:identitāte, logo, logotips, mārketings
-
Attēlveidošanas un optikas produktu ražotājs Canon veica neparastu mārketinga aktivitāti. Kompānijas Austrālijas pārstāvniecība veica eksperimentu, lai uzskatāmi attēlotu, kā fotogrāfa attieksme pret cilvēku spēj mainīt viņa portretu. Eksperimentā tika iesaistīti seši fotogrāfi un viens profesionāls fotomodelis vārdā Maikls. Katram fotogrāfam par modeli tika sniegta atšķirīga informācija – vienam tika pavēstīts, ka Maikls ir miljonārs, cits domāja, ka […]
Birkas:Canon, eksperiments, mārketinga kampaņa, mārketings
-
Google cars iegūst savu identitāti
Comments are off
Interneta tehnoloģiju kompānija Google izstrādājusi krāšņus dizainus saviem unikālajiem bezpilota automobīļiem, kuri šobrīd tiek testēti Kalifornijas un Teksasas pilsētās. Pateicoties Kalifornijas mākslinieku veikumam, jaunās automašīnas rotā košas ilustrācijas, kas atspoguļo pilsētu skatus, ziedus, putnus un abstraktus zīmējumus. Google rīkotajā konkursā Kalifornijas dizaineriem bija jārada vizualizācijas, kas iemieso tematu “Mana sabiedrība, mani kaimiņi”. Dizaineru iedvesmas avots bija Mountan […]
Birkas:Google, mārketinga kampaņa, mārketings