Reklāmas baneri un drukas reklāmas var būt dārgs veids, kā reklamēt savu uzņēmumu. Turklāt, tā ne vienmēr ir pietiekami atbilstoša iespēja, kā reklamēt mazu vai vidēja lieluma uzņēmumu. Tātad, lai atrastu to, kā iegūt vislielāko atdevi no jūsu reklāmas, neieguldot lielus līdzekļus, zemāk ir minēti daži veidi, kur un kā ne-dārgi izvietot reklāmu. Publicējiet saturu […]
Aktuāli
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Digitālā komunikācija
Comments are off
Mēs dzīvojam laikmetā, kad cilvēki tiecas pēc iespējas ātrāk un vienkāršāk uzņemt daudzveidīgu informāciju, pārlieku neiedziļinoties tās saturā. Bieži vien mēs izlasām tikai publikāciju virsrakstus vai labākajā gadījumā ātri pārskrienam pāri tekstā izceltajām rindām. Šī parādība ir pilnībā pamatota, jo mūs ieskauj neizmērojama informācijas plūsma, kas atjaunojas īsā laika posmā, tādēļ mēs nespējam kvalitatīvi izzināt […]
Birkas:mārketings, viral video, virālie video
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Place365: Nelauz galvu! Sazinies gudrāk
Comments are off
Kopumā šī videoreklāma atstāj pozitīvu iespaidu un liek pasmaidīt par atspoguļoto tēlu atšķirīgo pasaules uztveri.
Birkas:Place365, reklāmparks
-
Instagram mudina iegādāties produktus
Comments are off
Pētījumu centra Takumi apkopotie dati liecina, ka mobilajā aplikācijā Instagram ievietotie fotoattēli biežāk rosina cilvēkus iegādāties konkrēto produkciju, nekā sociālajā portālā Facebook publicētā informācija. Balstoties uz pētījuma rezultātiem, 68 % cilvēku vecumā no 18 līdz 24 gadiem atzinuši, ka labprāt iegādājas kādu produktu, ja kāds ar informāciju par to ir dalījies mobilajā aplikācijā Instagram vai ja […]
Birkas:Instagram, mārketings
-
Franču fotogrāfs atspoguļo viedtālruņu ietekmi uz cilvēku identitāti
Comments are off
Ejot pa ielu, mēs bieži esam “iegrimuši” savos viedtālruņos, sarakstoties ar īsziņām, pārbaudot epastu, ieskatoties aktuālākajos paziņojumos un tajā, kas norisinās sociālajos portālos. Brīžos, kad apmeklējam kādu jaunu, neparastu vietu, mēs izmantojam savu tālruni, lai uztaisītu pašbildi jeb selfiju. Tālrunis mūs burtiski “iesūc” un apbur ar savām neskaitāmajām iespējām. Šis pieņēmums ir asprātīgi apspēlēts divdesmitgadīgā franču fotogrāfa […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Smalkas nianses, kas palīdz efektivizēt mārketingu
Comments are off
Cilvēki bieži mēdz reklāmu un pārdošanas veicināšanu uzskatīt par vienu un to pašu. Taču, neskatoties uz to, ka abiem ir manāmas līdzīgas iezīmes (abi ir mārketinga kampaņu ieroči), ir dažas atšķirības, kuras der paturēt prātā, veidojot veiksmīgu mārketinga stratēģiju jūsu biznesam. Reklāma parasti ir vērsta uz kādu konkrētu, piemēram, potenciālo patērētāju. Tradicionāli, reklāma izplata samaksātu […]
-
Melnā piektdiena jeb kārtējais mārketinga trumpis
Comments are off
Neparastas dienas kā piektdiena, kas iekritusi trīspadsmitajā datumā, ir lielisks iemesls efektīgai mārketinga kampaņai. Šis noslēpumainais datums, pirmkārt, rada nepārprotamu tematiku un, otrkārt, daudzi cilvēki visā pasaulē patiesi tic šī maģiskā savienojuma spēkam. Mārketinga pasaulei šis ir vērtīgs iemesls cilvēku aktivizēšanai un unikālu apstākļu radīšanai, kas jebkuru ierastu produktu pārvērtīs par īpašo “Melnās piektdienas” pirkumu. […]