Kad mazo uzņēmumu īpašnieki veido biznesa plānu, tas visbiežāk ietver reklāmu, taču nereti tiek aizmirsts par sabiedriskajām attiecībām, kas patiesībā ir viens no svarīgākajiem punktiem, lai uzņēmums kļūtu atpazīstams, prestižs un veiksmīgs. Šāda situācija gan ir viegli izskaidrojama, jo mēs ar reklāmu sastopamies teju katru dienu, tā ir vairāk pazīstama, taču daudzi jaunie uzņēmēji pat nenojauš, cik […]
Aktuāli
-
-
Brendinga aģentūra Ohmybrand nolēma paeksperimentēt ar nestandarta ūdens iepakojuma dizaina radīšanu. Par idejas autoru iedvesmas avotu kļuva Arktika, jo zīmola ArcticWater ūdens, kuram aģentūra izstrādāja jaunu dizainu, tiek iegūts no ledājiem aiz polārā loka. Pēc kompānijas Ohmybrand radošās direktores Naģeždas Paršinas teiktā, dizaineri vēlējās radīt unikālu, nebijušu dizainu, atkāpjoties no klasiskās pudeles formas. Ūdenim, kas tiek iegūts ekoloģiski […]
Birkas:ArcticWater, dizains, iepakojums, Ohmybrand, zīmols
-
Lego izrāda rūpes par konstruktoru entuziastu drošību
Comments are off
Ikviens vecāks, naktī dodoties pēc ūdens, noteikti kaut reizi ir uzkāpis uz cietā Lego klucīša. Šāds atgadījums spēj sagādāt nepatīkamas sajūtas un, iespējams, pat pamodināt pārējos mājiniekus. Saliekamo rotaļlietu un konstruktoru ražotājs Lego šīs sūdzības ir sadzirdējis un, sadarbībā ar franču reklāmas aģentūru Brand Station, radījis specializētas čības, kas pasargā kājas no savainojumiem. Šis unikālais izgudrojums ir […]
Birkas:Lego, mārketings
-
Spānijā tiek radīts Animācijas video par godu nacionālajai loterijai
Comments are off
Spānijas reklāmas aģentūra Leo Burnett Madrid radījusi sirsnīgu animācijas video par godu nacionālajai loterejai Lotería de Navidad, kas ir gada gaidītākais notikums Spānijā. Video atspoguļots kāda pusmūža manikenu fabrikas nakts sarga dzīvesstāsts, kurš ik dienu priecē kolēģus ar neparastu rīcību. Spāņu Ziemassvētku lotereja ir tautas tradīcija jau kopš 1812. gada. Šo pasākumu organizē Spānijas valdība, un […]
Birkas:mārketings, nacionālā loterija, Spānija
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Vai tendences var ietekmēt identitāti?
Comments are off
Zināms, ka mūsdienu globalizācijas laikmetā ātri izplatās ne tikai informācija, bet arī tendences, kas atspoguļojas visdažādākajās jomās, piemēram, mākslā, mūzikā, arhitektūrā, dizainā, bet ir jēdzieni, kas jau pašā to būtībā norāda uz unikalitāti un nepakļaušanos tendencēm, un viens no šādiem piemēriem ir identitāte. Kā jebkurai personībai, arī katram zīmolam ir sava identitāte – sava koncepcija, […]
Birkas:mārketings, tendence, trends
-
Vakar Berlīnē tika atklāts viens no centrālajiem Eiropas reklāmas festivāliem – Epica Awards 2015. Šogad festivālā tika iesniegti vairāk nekā 3, 7 tūkstoši darbu no 75 pasaules valstīm. Salīdzinot ar pagājušo gadu, festivāla dalībnieku saits ir par 8 % augstāks, un aktīvākie Epica Awards 2015 dalībnieki šogad ir reklāmas speciālisti no ASV, Francijas un Zviedrijas. […]
Birkas:Epica Awards, reklāma, reklāmas festivāls
-
Franču digitālā aģentūra Lost Boys izstrādājusi nestandarta risinājumu jaunu darbinieku meklēšanā, aicinot kandidātus uzspēlēt spēli “Guess the ad. Get the job” (Atmini zīmolu. Iegūsti darbu). Reklāmas speciālisti piedāvā topošajiem kolēģiem uzminēt zīmolu nosaukumus, kas ilustrēti ar emociju ikonu palīdzību. Šī asprātīgā spēle ir kā rēbuss, kura atnimēšana prasa lielu koncentrēšanos un bagātīgu iztēli. Šis ir […]
Birkas:Lost Boys, mārketings