Ir iestājies astronomiskais rudens, kas nozīmē, ka šis ir lielisks laiks, lai izstrādātu jaunu mārketinga stratēģiju un piesaistītu jaunus klientus savam biznesam. Tieši tāpēc piedāvājam ieskatu populārākās rudens mārketinga idejās 2022. gadā. Sāciet ar vasaras izpārdošanu Vai jūsu veikalā vēl ir atlikušas dažas no šīs vasaras precēm? Saulesbrilles, iešlūcenes, dvieļi, t-krekli u.tml.? Vasaras izpārdošana ir […]
Aktuāli
-
-
Konsolidētās TV skatītākais kanāls augustā – LTV1
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais kanāls šī gada augustā bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 11,8%. Otrs skatītākais bija kanāls TV3, kuram veltīti 11% no kopējā skatīšanās laika. Trešais skatītākais bija kanāls TV3 Life, kura skatīšanās laika daļa bija 3,7%. Konsolidētās TV skatītāko programmu topa pirmajā vietā – “de facto” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 7,3% […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Gatavošanās skolai izaicina tirgotājus – liela daļa vecāku koncentrējas uz taupīšanu
Comments are off
Tā saucamās “Back to school” (atgriezties skolā) kampaņas šobrīd atrodas jaunu izaicinājumu priekšā dēļ ekonomiskajām grūtībām, ko piedzīvo pircēji šī brīža inflācijas apstākļos. Laikā, kad pircēji koncentrējas uz ietaupīšanu, zīmoliem nākas atrast jaunus veidus, kā uzrunāt kādreiz uzticīgos klientus un neļaut tiem nomainīt viņus pret lētākiem piedāvājumiem. Inflācija ir galvenā problēma, ar kuru šobrīd saskaras […]
-
Konsolidētās TV skatītākais kanāls jūlijā – LTV1
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais kanāls šī gada jūlijā bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 11,7%. Otrs skatītākais bija kanāls TV3, kura skatīšanās laika daļa jūlijā bija 10,3%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls TV3 Life, kura vērošanai veltīti 3,9% no kopējā TV skatīšanās laika. Konsolidētās TV jūlija programmu topa pirmajā vietā ierindojās “Aktiera G.Skrastiņa atceres koncerts. […]
Birkas:Konsolidētās TV skatītākais kanāls, LTV1, LTV7, TV3
-
“Netflix” sāk ierobežot kontu koplietošanu
Comments are off
Tā kā globālais straumēšanas gigants “Netflix” pirmo reizi vairāk nekā desmit gadu laikā zaudējis abonentu skaitu, uzņēmums paziņojis, ka sāks ierobežot kontu koplietošanu, tādā veidā cerot, ka pakalpojumam reģistrēsies jauni lietotāji. Tādējādi šonedēļ kļuva zināms, ka “Netflix” jau piecās Latīņamerikas valstīs ir ieviesis funkciju, kas lietotājiem ļaus koplietot kontu un vienlaikus ierobežos bezmaksas paroļu koplietošanu. […]
Birkas:filmas un seriāli, klienti, mārketings, Netflix, reklāma
-
Lai arī mūsdienās katram uzņēmumam ir savs dzīvesstāsts, tirgus specifika un attīstības temps, vienojošais elements ikvienam ir biznesa orientēšana uz klientu. Tieši uzticami klienti ir tie, kas ļauj uzņēmumiem gūt panākumus, tai skaitā palielināt pārdošanas apjomus, nostiprināt uzņēmuma reputāciju un piesaistīt vēl jaunus klientus saviem produktiem vai pakalpojumiem. Vienlaikus tendences rāda, ka liels skaits uzņēmumu […]
-
Publicēts interneta vietņu TOP 20
Comments are off
Jūnijā kopējās statistikas topa pirmajā pieciniekā atgriezies portāls tvnet.lv, apmainoties vietām ar sabiedrisko mediju ziņu portālu lsm.lv, kas pagājušajā mēnesī uzrādījis skaitliski lielākos auditorijas kritumus starp topa vietnēm arī datos par atsevišķām platformām, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu TOP 20. Apmeklējumā no datoriem vasaras saulgriežu mēnesī […]