Pasaulē lielākais premium klases alkoholisko dzērienu ražotājs Diageo radījis visai neparastu Ziemassvēku reklāmu, kurā aktieris Niks Offermans klusējot malko viskiju pie kamīna. Video reklāmas galvenais varonis sēž greznā ādas krēslā pie kamīna un dzer viskiju, 45 minūšu laikā nebilstot ne vārda. Kad viskijs beidzas, viņš vienkārši papildina glāzi un turpina baudīt dzērienu. Šī minimālistiskā reklāma […]
Aktuāli
-
-
TV kanālu auditorijas 2015. gada novembrī
Comments are off
Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2015. gada novembra (01/11/2015 – 30/11/2015) TV kanālu auditorijas. Skatītākais kanāls šī gada novembrī bija TV3, kura vērošanai veltīti 12,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,7%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 8,6%. Kanālam NTV […]
Birkas:pētījums, TNS, TV kanālu auditorijas
-
Neveiksmīgi izvēlēti izteiksmes līdzekļi grauj zīmola SuperGurl tēlu
Comments are off
Amerikāņu Melnās piektdienas vērienīgās izpārdošanas nu jau kļuvušas par tradīciju arī citās pasaules valstīs. Apzīmējumu Melnā piektdiena pagājušā gadsimta sešdesmitajos gados ieviesa Filadelfijas policija, raksturojot dienu pēc Pateicības dienas, jo pēc svētkiem daudzi cilvēki devās iepirkties, radot lielus sastrēgumus. Šogad iepirkšanās bumu skāra kāds šokējošs pārpratums, kas aktualizēja vardarbības problēmu, ar kuru šobrīd cīnās visā pasaulē. […]
Birkas:mārketinga kampaņa, reklāma, skandāls, SuperGurl
-
Apavu zīmols Stuart Weitzman izvēlējies jaunas reklāmas sejas (un kājas). Reklāmas kampaņā Nearlynude (Teju kaila) piedalījās trīs modeles – Gigija Hadida, Lilija Aldridge un Joana Smallsa. Šis trio sadarbojas ar zīmolu Victoria’s Secret un piedalās tā grandiozajās skatēs. Fotogrāfs Mario Testino modeles fotografēja kailas – vienīgais, kas rotājās uz sieviešu augumiem, bija Stuart Weitzman sandales […]
-
Lifecake aicina novērtēt skaistākos bērnības mirkļus
Comments are off
Ģimenes foto startup (tehnoloģiju iesācējuzņēmums) , kas pieder kompānijai Canon, uzsāka reklāmas kampaņu Мe and my bear (Es un mans lācītis), par kuras galveno varoni kļuva rotaļlieta – lācītis. Kampaņu izstrādāja digitālā aģentūra Razorfish. Centrālais tēls lācēna iemiesojumā netika izvēlēts tāpat vien. Idejas autori skaidro, ka šis tēls cilvēkiem izraisa nostaļģiskas sajūtas, jo ikvienam bērnībā bijusi […]
Birkas:Canon, Lifecake, mārketings, reklāmas kampaņa, Мe and my bear
-
Apple aktīvi iesaistās cīņā pret AIDS
Comments are off
Lai atbalstītu Starptautisko AIDS dienu, kas tiek atzīmēta 1. decembrī, tehnoloģiju kompānija Apple iekrāsoja savu logotipu sarkanā krāsā aptuveni 100 veikalos visā pasaulē, tostarp Sidnejā, Pekinā, Tokijā, Berlīnē, Londonā, Stambulā, Riodežaneiro, Ņujorkā un Losandželosā. Kompānija turpina kampaņu, ko uzsākusi pirms pieciem gadiem, atbalstot globālo kustību (RED). Tā ir pasaules mēroga iniciatīva ar mērķi iesaistīt globālos zīmolus […]
Birkas:Apple, Starptautiskā AIDS diena
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Izplatītākās kļūdas reklāmās, no kurām nepieciešams izvairīties
Comments are off
Lai gan nevar viennozīmīgi noteikt, kuras reklāmas skaitās “labas”, bet kuras “sliktas”, ir dažādi principi, pēc kuriem var spriest par reklāmas kvalitāti, īpašībām un cilvēku interesi par tām. Lai gan reklāmdevēji nekad apzināti necenšas reklāmu izveidot nebaudāmu, ir vairākas izplatītākās kļūdas, ko mēdz pieļaut daudzi uzņēmumi, neatkarīgi no viņu lieluma un ietekmes. Uzmanības novēršana Viena […]