Ferrari ģenerāldirektors nolēmis iepriecināt kompānijas darbiniekus pēc itāļu uzņēmuma izstāšanās no Fiat Chrysler Automobiles (FCA) grupas. Pēc auto grupas direktora Serdžo Markione teiktā, Ziemassvētku atvaļinājuma priekšvakarā gandrīz trīs tūkstoši Ferrari darbinieku kā bonusu saņems piecus tūkstošus euro. Pagājušonedēļ kļuva zināms, ka FCA akcionāru pilnsapulcē tika pieņemts lēmums par autoražotāja Ferrari izstāšanos no struktūras. Šo iniciatīvu atbalstīja […]
Aktuāli
-
-
Nike noslēdz ievērojamāko līgumu sporta mārketinga vēsturē
Comments are off
Zīmols Nike pirmo reizi savas darbības vēsturē noslēdzis līgumu ar nebeidzamu termiņu (mūža garumā). Sadarbība noslēgta ar Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) basketbolistu Lebronu Džeimsu, kurš pārstāv basketbola klubu Cleveland Cavaliers. Noslēgtā līguma nosacījumi pagaidām netiek publiski atklāti, taču mediji lēš, ka darījums starp globālo zīmolu un pasaulslaveno sportistu varētu kļūt par nozīmīgāko Nike zīmola vēsturē […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Veiksmīga reklāma ne tikai informē, bet sniedz arī emocionālu gandarījumu
Comments are off
Ikviena uzņēmuma reklāmas pozicionēšanās paziņojuma beigās tā zīmolam ir jābalstās uz emocionālu ieguvumu. Protams, reklāmā ir svarīgi izklāstīt funkcionālos labumus, kādus produkts/ pakalpojums sniegs klientam, kas ir būtiski, lai piesaistītu uzmanību un gūtu panākumus. Taču problēma ir tā, ka jebkurš produkts attiecīgajā kategorijā parasti piedāvā vienas un tās pašas funkcionālās priekšrocības. Ir ļoti grūti atšķirt, […]
Birkas:reklāma, reklāmas kampaņa
-
Rīgas Miesnieks aicina uz vakariņām ar Ziemassvētku vecīti
Comments are off
Gaļas pārstrādes uzņēmums Rīgas Miesnieks sociālajā portālā Facebook uzsāk interaktīvu kampaņu Svētku maltīte kopā ar Rīgas Miesnieks. Kompānija aicina ikvienu ielūgt savu ģimeni un draugus uz svētku maltīti kopā ar Ziemassvētku vecīti. Katru dienu līdz pat Ziemassvētkiem Rīgas Miesnieks izlozēs vienu dāvanu paku ar zīmola produkciju, kas būs gards papildinājums svētku maltītei. Viss, kas jādara – jāizvēlas […]
-
KitKat pārsteidz ar netipisku Ziemassvētku reklāmu
Comments are off
Ziemassvētku gaidīšanas laikā zīmoli sacenšas sirsnīgu un uzrunājošu reklāmu radīšanā, lai uzburtu saviem klientiem svētku sajūtu. Arī šokolādes batoniņu ražotājs KitKat sadarbībā ar reklāmas aģentūru JWT London atspoguļoja savu redzējumu par Ziemassvētku video sižetu. Reklāmas video ilgst 30 sekundes, taču šajā laikā nekas nenotiek – vienīgais, ko skatītāji redz, ir pelēks ekrāns. Video nav papildināts ne ar […]
Birkas:KitKat, reklāma, reklāmas video
-
Red Bull aicina studentus pieņemt jaunu izaicinājumu
Comments are off
Enerģijas dzērienu Red Bull ražotājs uzsāk kērtējo eksperimentu ar nosaukumu Red Bull Can You Make It (Red Bull – vai tu to vari?). Eksperimenta ietvaros 165 studentu komandas no vairāk nekā 50 valstīm vienas nedēļas laikā šķērsos Eiropu bez naudas un norēķinu kartēm. Samaksāt par pārtiku, ceļu un naktsmājām studenti varēs tikai ar enerģijas dzērienu, liekot […]
-
Korporatīvā identitāte metaforiskā atspoguļojumā
Comments are off
Brendinga aģentūra Depot WPF izstrādājusi korporatīvo identitāti starptautiskajai komunikācijas savienībai World Communication Forum Association (WCFA). Jaunajā asociācijas identitātē tiek akcentēti WCFA nozīmīgākie mērķi – sakaru nozares attīstīšana visā pasaulē, neatkarīgi no valstu robežām. Starptautiskā profesionālā asociācija WCFA apvieno 350 komunikācijas nozares uzņēmumu vadītājus no 55 valstīm. Jomas eksperti ik gadu tiekas starptautisko sakaru forumā Davosā, daloties pieredzē […]
Birkas:Depot WPF, dizains, korporatīvā identitāte, mārketings, WCFA