Japāņu mazumtirgotājs BUYMA uzsāka reklāmas kampaņu, kurā vienotā kompozīcijā sintezējas dejas, dizaina un tehnoloģiju elementi. Video centālie tēli ir kaili dejotāji, kuru ķermeņus ar baltu lapu palīdzību piesedz bezpilota lidaparāti (droni). Dejotāji izpilda baleta klasikas Gulbju ezers partiju, un viņu kustības atveido četri droni, kas ir gluži kā kailo dejotāju ēna. Video A Kind Drone (Laipns […]
Aktuāli
-
-
Facebook ļaus apskatīt jaunumu sleju arī offline režīmā
Comments are off
Sociālais portāls Facebook ievieš jaunu iespēju, kas ļauj atjaunot jaunumu sleju offline režīmā. Reģistrētie lietotāji varēs komentēt ierakstus bez interneta pieslēguma, kā arī apskatīt iepriekš publicētās ziņas, kuras līdz šim nav redzētas. “Mūsu mērķis ir ziņu sleja, kas satur aktuālāko informāciju, taču, ja rodas problēmas ar satura atjaunošanu interneta pieslēguma dēļ, mēs nespējam nodrošināt jaunāko ierakstu pieejamību. Lielākoties Facebook […]
Birkas:Facebook, jaunumu sleja
-
Starbucks brendings atkal saskaras ar sabiedrības kritiku
Comments are off
Kafijotavas Starbucks piedzīvo jaunus pārmetumus no klientu puses. Zīmols atkārtoti tiek vainots pie “cīņas ar Ziemassvētkiem”. Par neapmierinātības iemeslu šoreiz kalpojuši cepumi polārlāču formā. Sarkanā šalle, kas rotājas ap lāču kaklu, daudziem atgādina ko vardarbīgu – proti, ievainojumu. People are freaking out over these Starbucks Christmas biscuits https://t.co/HCzT8YJnN3 pic.twitter.com/5CSIIw3IFL — i100 (@thei100) December 15, 2015 […]
-
Tirdzniecības centrs Yorkdale Mall, kas atrodas vienā no multikulturālākajām pilsētām pasaulē – Toronto, uzsāka neparastu svētku kampaņu, kuras galvenais varonis ir zīmola interpretācija par Ziemassvētku vecīti. Tradicionālā, sarkanā mētelī tērptā vecīša vietā centrs Yorkdale Mall radīja mūsdienīgu, pat brutālu Ziemassvētku vecīti, kas ģērbies modernā tērpā. Neparasto salavecīša tēlu atveido modelis Pauls Meisons. Kampaņas centrālais tēls prezentē tādus premium […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
SUTIJUMS.LV: Mēs palīdzēsim jums būt tuvāk saviem mīļajiem!
Comments are off
Sūtījumu pārvadājumu kompānijas SUTIJUMS.LV jaunā video reklāma ir veidota minimālisma stilā. Uz melnbaltās, vienkāršās aplikācijas izcelta tikai kompānijas vizuālā identitāte – logo, kas tādējādi paliek cilvēku atmiņā.
Birkas:mārketings, reklāma, sutijums.lv, video reklāma
-
Coca Cola palīdz cilvēkiem atklāt jūtas
Comments are off
Lai radītu savu jauno svētku kampaņas video, pasaules lielākā dzērienu ražošanas kompānija Coca-Cola nofilmēja sešus pārsteidzošus reālu cilvēku dzīves brīžus. Izmantojot pudelītes ar personalizētām etiķetēm, cilvēki izteica savas sajūtas, tādējādi aiztaupot satraukumā radušos vārdu plūsmu ar nelielu, neparastu žestu. Tā, piemēram, kāds pāris paziņo vecākiem par gaidāmo ģimenes pieaugumu, pasniedzot pudelīti ar uzrakstu “Vecmāmiņa”. Kompānija […]
Birkas:Coca - Cola, mārketinga kampaņa, mārketings, zīmols
-
Vācu autoražotājs Mercedes-Benz noslēdzis sadarbības līgumu ar Japānas videospēļu kompāniju Nintendo, saskaņa ar kuru jaunajā spēlē Super Mario Maker parādīsies līmenis ar Mercedes-Benz GLA. Tagad galvenais spēles varonis – santehniķis Mario varēs pārvietoties un pārvarēt šķēršļus pie mini krosovera Mercedes-Benz GLA stūres. Lai iegūtu pieeju jaunajam spēles līmenim un saņemtu auto, lietotājiem būs jāiesaistās īpašā atrakcijā Jump ‘n’ […]
Birkas:mārketings, Mercedes-Benz, Nintendo, zīmols