Amerikāņu restorānu ķēde Pizza Hut radījusi jaunu, kreatīvu reklāmu, kas pasniegta inovatīvā formātā. Video uzņemts izmantojot sinemagrāfiju – attēlu, kas ietver sevī dzīvu mirkli, un šis efekts panākts, izmantojot gan fotogrāfijas, gan video elementus. Zīmola Pizza Hut kampaņa kļuvusi par pirmo, kuras īstenošanā tika izmantota sinemagrāfija. Video attēlo pāri, kas uzņem selfiju Ņujorkā, Taimskvērā, un aiz […]
Aktuāli
-
-
Marks & Spencer svētkos iepriecina gardēžus
Comments are off
Viens no Lielbritānijas vadošajiem zīmoliem Marks & Spencer turpina pārsteigt ar “garšīgiem” reklāmas video, kas uzrunā ikvienu gardēdi. Pēc video rullīša Adventures in imagination (Piedzīvojumi iztēlē) panākumiem, zīmols radījis vēl vienu video Adventures in The Big Day (Piedzīvojumi lielajā dienā), kura muzikālo pavadījumu veido grupas Clean Bandit kompozīcija Rather Be. Video izcelti vizuāli pievilcīgie Marks & Spencer […]
Birkas:mārketings, Marks & Spencer, reklāma, video reklāma
-
Samsung rada klavieres no planšetdatoriem
Comments are off
Kompānija Samsung sarīkoja Ziemassvētku pārsteigumu Londonas tirdzniecības centra Spitalfields Market apmeklētājiem, radot neparastas klavieres. Par mūzikas instrumenta izejmateriālu kalpoja vairāk nekā simts Samsung Galaxy Tab S2 planšetdatoru. Pirmā šo mūzikas instrumentu ieskandināja britu pianiste, dziedātāja un aktrise Mailija Klasa. Lai tirdzniecības centra apmeklētājiem radītu svētku noskaņu, māksliniece izpildīja vairākas Ziemassvētku kompozīcijas. Aptuvenā inovatīvo klavieru vērtība ir […]
Birkas:mārketinga kampaņa, mārketings, Samsung
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Volkswagen plāno atteikties no slavenā saukļa – Das Auto
Comments are off
Vācijas autobūves koncerns Volkswagen, sakarā ar korporatīvās stratēģijas izmaiņām, plāno atteikties no slavenā saukļa Das Auto izmantošanas savās turpmākajās reklāmas kampaņās. Šis temats tika apspriests pagājušonedēļ Drēzdenē. Sauklis, kas tika ieviests 2007. gadā, kad koncernu vadīja iepriekšējais Volkswagen vadītājs Martins Vinterkorns, jaunajai vadībai šķiet pārāk “absolutizēts”. Šobrīd ir jau izstrādāta jauna reklāmas kampaņa, taču tās […]
-
Netflix “uzkonstruē” unikālas vilnas zeķes
Comments are off
Video straumēšanas serviss Netflix nolēma svētku laikā iepriecināt visus kino un seriālu mīļotājus, radot neparastas zeķes, kas spēj patstāvīgi izslēgt filmas vai uzlikt tās uz pauzes, ja gadījumā “vilnas gadžetu” īpašnieks ir nejauši iemidzis pie TV ekrāna. Netflix piedāvā iepriecināt savus tuviniekus svētkos, uzdāvinot tiem neparastās vilnas zeķes, kas palīdz ietautīt elektroenerģiju garajos ziemas vakaros. Ierīce […]
Birkas:inovācija, mārketinga kampaņa, mārketings, Netflix
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Spilva: Dāvanas nāk no sirds!
Comments are off
Augļu un dārzeņu pārstrādātāja Spilva jaunās Ziemassvētku reklāmas ir patiesi asprātīgas, un tās sevī ietver nelielu pārsteiguma momentu, kas, noskatoties reklāmu, liek pasmaidīt.
Birkas:reklāma, reklāmparks, Spilva, video reklāma
-
Aizvadītā gada video reklāmu tendence – izteikta emocionalitāte
Comments are off
Aizejošais 2015. gads pasaules reklāmas industrijai bijis patiesi ražīgs. Tika radīti daudzi brīnišķīgi projekti, kuru īstenošanai reklāmas aģentūras izmantoja modernākās tehnoloģijas, kā arī nestandarta un inovatīvus risinājumus. Pētījumi liecina, ka par galveno zīmolu komunikācijas kanālu joprojām kalpo televīzija – ne tikai jaunajos reklāmas tirgos, bet arī attīstītākajās valstīs – ASV, Lielbritānijā un Francijā. Aktīvi pieaug […]