Zīmola Nike piecu minūšu garā īsfilma Bring Your Game, kas debitēja Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) spēļu laikā Ziemassvētku brīvdienās, atspoguļo stāstu par bērnu bariņu, kuri nevar viennozīmīgi vienoties par labāko NBA spēlētāju, tādēļ nolemj pavadīt laiku, ceļojot pa visu pasauli, lai satiktu ievērojamākos zīmola Nike sadarbības basketbolistus. Jaunieši vienkārši ierodas pie katra no viņiem un atklāj […]
Aktuāli
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Apkopotas iespaidīgākās 2015. gada vides reklāmas
Comments are off
Reklāmas un mārketinga portāls Adweek ir apkopojis aizvadītā gada ievērojamākās vides reklāmas, kas spējušas ienest zīmolus citā dimensijā. Par godu Starptautiskajai sieviešu dienai reklāmas aģentūra WCRS sadarbībā ar brīvprātīgo organizāciju Women’s Aid radīja iespaidīgu digitālo reklāmu, kuras mērķis bija pievērst sabiedrības uzmanību vardarbībai ģimenē. Monumentāls no vardarbības cietušas sievietes portrets tika iezvietots pilsētvidē ar sauki […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
celtrauksmi.lv: Kamēr tu klusē, es būvēju villu kāpu zonā
Comments are off
Portāla celtrauksmi.lv vides reklāma ir ļoti tieša un provokatīva. Tā mērķtiecīgi pauž konkrēto vēstījumu, neizdaiļojot to ar mākslinieciskās izteiksmes līdzekļiem, jo temats ir patiesi nozīmīgs.
Birkas:celtrauksmi.lv, Delna, reklāma, reklāmparks, vides reklāma
-
Amerikas kompānija TiVo izjokoja simts kinoteātra apmeklētājus, lai reklamētu jauno TV konsoli BOLT. Uz slēgto pēdējās Bondiādes daļas 007: Spektrs seansu bija uzaicināti 100 cilvēki, un filmas kulminācijas brīdī uz lielā ekrāna parādījās skaļa un kaitinoša reklāma. Skatītāju reakcija tika filmēta ar 13 slēptajām kamerām. Negaidītā reklāmas pauze filmas apmeklētāju vidū izraisīja negatīvas emocijas. Pēc […]
Birkas:mārketings, reklāma, reklāmas kampaņa, TiVo
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Metaforas kā kreatīvs risinājums unikālai reklāmai
Comments are off
Kad saldumu ražotājs “Skittles” vēlējās sākt pārdot savas krāsainās konfektes, viņi izmantoja saukli “nogaršo varavīksni”. Un tas strādāja! Miljoniem patērētāju visā pasaulē nevarēja atrauties no šī, nu jau, tik skanīgā un atbilstošā saukļa. Tātad, kas to padarīja tik veiksmīgu? Pirmkārt jau tas, ka tā bija metafora. Un kas tā īsti ir? Būtībā, metafora ir pārnestā […]
Birkas:mārketings, metaforas, metaforas reklāmā, reklāma
-
Dizaina plānotāji – tendence, kas atklāj vizuālā tēla nozīmību
Comments are off
Latvijā arvien populārāki kļūst dizaina plānotāji, kas ne tikai kalpo par palīgu laika plānošanā, bet ietver sevī veselu iedvesmas pasauli. Ja agrāk vairāk tika vērtēts plānotāja praktiskums un funkcionalitāte, tad šodien tas ir aksesuārs, kam jābūt pilnvērtīgam personības atspoguļotājam. Vēl pavisam nesen radošas personības atdzīvināja savus formālos plānotājus ar izgriezumiem no žurnāliem, fotoattēliem un zīmējumiem, […]
Birkas:dizains, mārketings, plānotājs
-
Twitter rada dronu, kas kontrolējams ar tvītu palīdzību
Comments are off
Sociālais tīkls Twitter iesniedzis reģistrācijas pieteikumu ASV Patentu birojā, lai patentētu dronu (bezpilota lidaparātu), kas vadāms ar tvītu palīdzību. Patenta pieteikumā minēts, ka drons spēs ierakstīt video un fotoattēlus, kā arī dalīties ar tiem mikroblogā. Turklāt bezpilota lidaparātu varēs kontrolēt Twitter lietotāji. Dot komandas un mainīt lidaparāta lidošanas virzienu lietotāji varēs ar tvītu un laiku palīdzību. […]
Birkas:bezpilota lidaparāts, drons, mārketings, twitter