Mārketinga portāls Adweek par vienu no iespaidīgākajām 2015. gada video reklāmām atzinis Samsung radīto video, kas atspoguļo viedpulsteņa Gear S2 apbrīnojamās iespējas. Video pārsteidz ar ievērojamo dalībnieku skaitu, kā arī ar pārdomāto horeogrāfiju, jo galvenais izteiksmes līdzeklis šajā reklāmā ir plastiskais cilvēka ķermenis. Dalību video ņēma 150 dejotāji, kas ar savām kustībām atveidoja viedpulksteņa formas un […]
Aktuāli
-
-
Bite turpina meklēt saimniekus “netrāpīgajām dāvanām”
Comments are off
Aizvadītā gada nogalē telekompānija Bite uzsāka neparastu kampaņu Netrāpīgā dāvana, kas mudina cilvēkus atrast katrai lietai īsto saimnieku. Idejas autori aicina cilvēkus nebēdāties par “netrāpīgajām” dāvanām, kas saņemtas svētkos, bet dot tām “otru iespēju”, izvietojot to foto portālā Netrapiga.lv, kur dāvanu noteikti ievēros kāds, kam tā ir patiesi nepieciešama. Šobrīd, kad svētki aizvadīti, un visas […]
Birkas:Bite, mārketinga kampaņa, mārketings
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Homo Ecos: Klimata galā
Comments are off
Biedrības Homo Ecos vides reklāma ir minimālistiska, un tā neizsaka tiešus saukļus, taču grafiskajā noformējumā izceļas skaitlis divi, kas simbolizē divus grādus pēc Celsija.
Birkas:banneris, Homo Ecos, reklāmparks, vides reklāma
-
Austrālijas vēža institūts NSW sadarbībā ar vadošo vides reklāmas operatoru JCDecaux uzsācis izklaidējošu sociālo kampaņu ar mērķi mudināt cilvēkus, apmeklējot Bondi pludmali Sidnejā, aizsargāties no saules staru kaitīgās iedarbības. Pētījumi atklāj, ka Austrālijā ir vērojama krasi paaugstināta saslimstība ar ādas vēzi, īpaši ar melanomu. Kampaņas Pretty Shady (Diezgan ēnains) ietvaros garāmgājējiem tiek piedāvāts uzspēlēt atraktīvu spēli, kurā […]
Birkas:JCDecaux, mārketings, NSW, sociālā kampaņa
-
Ņujorkas lielākais veselības aprūpes pakalpojumu sniedzējs Northwell Health 2016. gada pirmajās minūtēs pārsteidzis pasauli ar unikālu un patiesi sirsnīgu reklāmas video, kas atspoguļo tikko dzimuša mazuļa pirmos dzīves mirkļus. Reklāmas video pārsteidz ar savu patiesumu un “tīrumu”. Stāsta galvenais varonis ir Ostins Džozefs – mazulis, kurš Northwell Health klīnikā dzimis šī gada 1. janvārī 36 […]
-
Krievijas mārketinga portāls Sostav.ru par vienu no iespaidīgākajām 2015. gada interaktīvajām mārketinga kampaņām atzinis zīmola Nike projektu Instaposters, kura ietvaros sportiskajām bilžu vietnes Instagram lietotājām tika sniegta iespēja izvietot savu fotogrāfiju ar mirkļbirku #ятольколучше (es tikai labāk), tādējādi motivējot pievērsties sportiskām aktivitātēm arī citus Instagram lietotājus. Konkursa dalībniecēm, pašām nezinot, Maskavas pilsētvidē parādījās neparastas instalācijas, […]
Birkas:mārketinga kampaņa, mārketings, Nike
-
Louis Vuitton izvēlas neparastu reklāmas seju
Comments are off
Modes zīmols Louis Vuitton nolēmis paeksperimentēt ar jaunās reklāmas seju, zināmu fotomodeļu un aktrišu vietā izvēloties datorspēles Final Fantasy XIII galveno varoni vārdā Lightning (Zibens). Neparastais projekts radīts, lai prezentētu zīmola 2016. gada pavasara – vasaras kolekciju. Final Fantasy ir japāņu datorspēļu sērija, ko radījis spēļu dizaineris Hironobu Sakaguči. Zīmols ietver sevī arī filmas, žurnālus […]