Kurš gan būtu domājis, ka uzkopšanas darbi spēj sagādāt tik daudz patīkamu emociju? Tīrīšanas līdzekļu ražotājs Cillit Bang savā jaunajā reklāmas video parāda enerģisku paraugdemonstrējumu patiesi kaislīgai tīrīšanai. Dejotājs un horeogrāfs Daniels Kampos sniedz paraugstundu uzkopšanā, dejojot pie 80. gadu klasikas Maniac no kinolentes Flashdance. Uzsākot netīrās remontdarbnīcas uzkopšanu, Kampos ieliek ausīs austiņas, un viņa […]
Aktuāli
-
-
Pizza Hut rada “garšīgu” apģērbu līniju
Comments are off
Amerikāņu restorānu ķēde Pizza Hut nākusi klajā ar apģērbu līniju Hut Swag. Zīmols skaidro, ka šī īpašā apģērbu līnija ir radīta tiem, kas uzskata picu par savu “labāko draugu” – īsteniem picas cienītājiem. Apģērbu kolekcijā ir cepures, šalles, krekli, zeķes un arī aksesuāri, piemēram, īpašās picas saulesbrilles. Katra produkta dizainā ietverts picas motīvs, kas rada […]
-
“Vienradži liek laternām spīdēt spožāk, televizoriem rādīt spilgtāku attēlu un ēdienam krāsnī pagatavoties ātrāk,” tā teikts Apvienotās Karalistes enerģijas piegādātāja First Utility jaunajā reklāmas video. Reklāma ir patiesi savdabīga – tās centrālais tēls ir vienradzis, kurš, kā teikts video, ir HD elektrības vēstnesis, kas apgādā pilsētu ar vēl nepieredzētu elektroenerģijas spēku. Tas viss izklausās komiski, […]
Birkas:First Utility, mārketings, reklāma, reklāmas video
-
Twitter testē “sarunvalodas reklāmu” funkciju
Comments are off
Sociālais tīkls Twitter senšas patērētājiem atvieglot dalīšanos ar iemīļoto zīmolu jaunumiem, izmantojot jaunās “sarunvalodas reklāmas”. Reklāmas šobrīd ir pieejamas beta testēšanas režīmā, ietverot pogu call-to-action. Kad lietotājs nospiež šo pogu, parādās tvīts ar zīmola jaunumiem, un lietotāji, kas vēlas šo ziņu pirms dalīšanās padarīt personiskāku, var to papildināt. Jau vairākus gadus vietne Twitter tiek veiksmīgi […]
Birkas:mārketings, reklāma, sociālie mediji, sociālie tīkli, twitter
-
Sociālais video, kas atklāj svētku laika drūmās puses
Comments are off
Starptautiskā organizācija International Association of Victims of Incest, kas cīnās pret vardarbību ģimenē, aizvadītā gada nogalē radīja video, kas atspoguļo svētku laika drūmās puses, akcentējot vardarbības ģimenē pieaugumu. Sociālais video parāda to, ka ne visās ģimenēs Ziemassvētki tiek gaidīti ar prieku – dati liecina, ka 75 % seksuālās vardarbības gadījumu notiek tieši ģimenēs. Video galvanais […]
-
Drošu ceļu 2016. gadā
Comments are off
Statoil Latvia sadarbībā ar Drošas braukšanas skolu rada īsu pamācību satiksmes dalībniekiem, kas atspoguļo no 2016. gada 1. janvāra spēkā stājušos satiksmes noteikumus, kas skar ne vien autovadītājus, bet arī riteņbraucējus un gājējus. Video vienkāršā un viegli uztveramā veidā parāda nozīmīgākās ceļu satiksmes kārtības izmaiņas, vairojot drošību uz Latvijas ceļiem. Uzmanību! Līdz ar 2016. gada 1. janvāri […]
-
TV kanālu auditorijas 2015. gada decembrī
Comments are off
Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2015. gada decembra (01/12/2015 – 31/12/2015) TV kanālu auditorijas. Skatītākais kanāls šī gada decembrī bija TV3, kura vērošanai veltīti 12,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,2%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 8,7%. Kanālam NTV […]
Birkas:televīzija, TNS, TV kanālu auditorijas