Britu aktieris Roberts Patinsons uzsācis sadarbību ar franču modes namu Dior, kļūstot par tā kārtējās reklāmas kampaņas seju. Patinsons promotē zīmola jaunās vīriešu smaržas Eau for Men. Jaunajā Dior reklāmas video Roberts Patinsons spēlē mūsdienīga “ielu prinča” lomu. Aktieris pastaigājas pa Ņujorkas ielām, skanot kompozīcijai All I Need, un ik pa laikam uz māju sienām […]
Aktuāli
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Sociālā kampaņa, kas uzrunājusi miljoniem cilvēku
Comments are off
Šis sociālās kampaņas ietvaros #IAmAWitness radītais video ir aizkustinošs piemērs tam, kā sociālie mediji var apkarot huligānismu un izsmiešanu. Aptuveni pirms gada kāda meitene, kura skolā tika izsmieta par briļlu valkāšanu, vērsās pie aizstāvības organizācijas The Bully Project, un tika aizsākta vērienīga sociālā kampaņa, kas guvusi ievērojamus panākumus. Ar organizācijas atbalstu, meitene portālā Facebook publicēja […]
-
Taizemiešu zīmols atvainojas sabiedrībai par diskriminējošu reklāmu
Comments are off
Taizemiešu zīmols publiski atvainojies par nekorekto ādas balināšnas līdzekļa reklāmu, kurā atklāti tika atspoguļots, ka tumšādaini cilvēki ir neveiksminieki. Kompānija Seoul Secret pagājušās nedēļas nogalē izņēma diskriminējošo reklāmu no vietnes YouTube. Video atspoguļoja divu sieviešu tuvplānus brīdī, kad viena no reklāmas galvenajām varonēm pēkšņi kļūst tumšādaina. Neparastā visualizācija tika papildināta ar paskaidrojošu vēstījumu: “Tev jābūt […]
Birkas:diskriminācija, rasisms, reklāma, Seoul Secret, video reklāma
-
McDonald’s produkcija iegūst jaunu veidolu
Comments are off
Ātrās ēdināšanas restorānu tīkls McDonald’s strādā pie vizuālās identitātes izmaiņām. Šīs ir ievērojamākās pārmaiņas trīs gadu laikā, kurās iesaistīti dizaineri no septiņām aģentūrām visā pasaulē. Idejas autori atklāj, ka galvenās vadīnijas, veidojot jauno iepakojuma dizainu, bija vienkāršība, izteiksmīgums un patiesums. Dizaineru izvēlēto krāsu nosaukumi izklausās gluži kā vasaras pilnbrieda smūtiji, piemēram, Passionate Purple (Kaislīgi violetais), […]
-
Old Spice uzsāk kampaņu ar jaunu reklāmas seju
Comments are off
Vīriešu skaistumkopšanas līdzekļu zīmols Old Spice uzsācis sadarbību ar jaunu reklāmas seju. Tumšādainā un ar spēcīgu temperamentu apveltītā oratora vietā zīmols izvēlējies ne mazāk kolorītu tēlu, kas ir ļoti drosmīgs, taču nedaudz muļķīgs. “Sviedri ir iemesls, kādēļ vīrieši nav spējuši sasniegt maksimālo potenciālu – līdz šim,” vēsta jaunā Old Spice kampaņa. Pirmajā reklāmas video galvenais […]
-
Turpinot kampaņu It’s What You Do (Tas, ko tu dari), apdrošināšanas kompānija Geico savā jaunajā reklāmas vedeo piedāvā elpu aizraujošu pakaļdzīšanās ainu, kas tiek pārtraukta vissvarīgākajā mirklī. Galants un bezbailīgs spiegs, kas bēg no “sliktajiem puišiem”, uzlecot uz debesskrāpja jumta, saņem negaidītu zvanu, un, skatītājiem par pārsteigumu, zvanītāja ir viņa māte. Drošsirdīgā varoņa tēls vēl vairāk […]
Birkas:Geico, kampaņa, reklāma, reklāmas video
-
Šodien tiks atvērta pirmā lieldrukas grāmata latviešu valodā
Comments are off
Rīgas Centrālajā bibliotēkā 7. janvārī tiks atzīmēts unikāls notikums Latvijas grāmatniecībā – tiks atvērta pirmā lieldrukas grāmata latviešu valodā. Šādi izdevumi ar palielinātu burtu formātu jau labu laiku populāri pasaulē, jo tie padara komfortablu lasīšanu arī cilvēkiem ar redzes problēmām. Šodien tiek atzīmēts unikāls notikums Latvijas grāmatniecībā – atvērta pirmā lieldrukas grāmata latviešu valodā. Posted […]