Turpinot ikgadējo tradīciju, kompānija Google publicējusi pārskatu Year in Search, kas apkopo aktuālākos (trending) meklēšanas pieprasījumus, kuriem 2022. gadā bijis ievērojams apjoma pieaugums, salīdzinot ar 2020. gadu. Balstoties uz Latvijā veiktajiem Google meklējumiem, var secināt, ka pandēmija vēl aizvien bija iedzīvotāju redzeslokā, vienlaikus mainoties uzsvariem – šogad izteiktākā interese bija tieši par Covid-19 sertifikātiem un […]
Aktuāli
-
-
Tirdzniecības zīmola “Aldi” Ziemassvētku reklāma pērn tika novērtēta kā gada efektīvākā svētku reklāma. Lielveikala veidotā Čārlza Dikensa “Ziemassvētku dziesma” bija auditorijas iecienītākā reklāma. Šogad uzņēmums, šķiet, nolēmis atdzīvināt vēl vienu Ziemassvētku klasiku – filmu “Viens pats mājās”. Slavenais Kevins Burkāns ir atgriezies savā septītajā “Aldi” Ziemassvētku kampaņā klasiskās 1990. gada svētku filmas “Viens pats mājās” […]
-
TOP 20 apmeklētākās vietnes oktobrī
Comments are off
Skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu starp topa vietnēm kopējās statistikas topā oktobrī uzrādījis portāls tv3.lv, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu TOP 20. Gan kopējās statistikas topā, gan apmeklējumā no mobilajām ierīcēm ievērojami pieaugusi vietņu jauns.lv, spoki.lv un liepajniekiem.lv auditorija, bet populārākajām vietnēm no mobilajām ierīcēm oktobrī pievienojies […]
-
Arī “Meta” plāno ievērojami samazināt darbinieku skaitu
Comments are off
Sociālā tīkla “Facebook” mātesuzņēmums “Meta” plāno likvidēt tūkstošiem darbavietu. Jāatzīmē, ka nesen līdzīgu reorganizāciju veica uzņēmums “Twitter”, kuru pārņēmis ASV miljardieris Īlons Masks. Ārvalstu mediji vēsta, ka “Meta” plāno atlaist vairākus tūkstošus darbinieku. Tā būtu lielākā darbinieku skaita atlaišana kopš nozares straujās izaugsmes pandēmijas laikā. Plānotā atlaišana būtu pirmais plašais darbinieku skaita samazinājums uzņēmuma 18 […]
Birkas:Facebook, mārketings, meta, reklāma, sociālie tīkli, twitter, zīmols
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Septiņas Helovīna mārketinga tendences pārdošanas veicināšanai
Comments are off
Domājot par sezonas mārketinga stratēģiju, Helovīns, iespējams, nav pirmie svētki, kas ienāk jums prātā, bet vai zinājāt, ka 40% patērētāju Ziemassvētku iepirkšanos sāk pat vēl pirms Helovīna? Tas padara oktobra beigas par ideālu laiku, lai izmantotu jaunas mārketinga tendences. Esam apkopojuši dažus veidus, kā uzņēmumi var gūt labumu no Helovīna un palielināt pārdošanas apjomus, neatkarīgi […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Kā krīzes laikā izveidot ilgtspējīgu mārketinga plānu?
Comments are off
Uzņēmumi šodien saskaras ar ievērojamiem riskiem, sākot no ekonomiskās nenoteiktības līdz nepārtrauktam karam Ukrainā, beidzot ar energoresursu krīzi. Uzņēmējdarbības konfidences rādītāji 2022. gada septembrī ceturto mēnesi pēc kārtas ir bijuši negatīvi visās uzņēmējdarbības jomās – rādītāji būvniecībā, pakalpojumu sektorā un apstrādes rūpniecībā, salīdzinot ar augustu, turpinājuši samazināties, bet mazumtirdzniecībā uzņēmēju noskaņojums nedaudz uzlabojies. Uzņēmumi saskaras […]
-
Noskaidrotas TOP 20 apmeklētākās vietnes septembrī
Comments are off
No septembra gemiusAudience pētījums Latvijā lietotājiem piedāvā uzlabotu metodoloģiju, kā arī jaunu, mūsdienīgu tiešsaistes datu analīzes vietni – e.gemius.com. Saskaņā ar jaunākajiem datiem, pirmajā rudens mēnesī kopējās statistikas topu līderu pozīcijās atklāj pašmāju portāli delfi.lv, inbox.lv un tvnet.lv, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu TOP 20. No […]