Vieglo alkoholisko dzērienu zīmols Heineken nācis klajā ar video, kurā atspoguļota sieviešu himna pret vīriešu alkoholismu. Īsfilma līdzinās īstenam mūziklam grupas ABBA stilā, kas aizrauj ar savu enerģiskumu. Par video galvenajām varonēm kļuva sievietes, kuras apbēdinājusi iereibušu vīriešu uzvedība – aizmigšana naktsklubā, nepieklājīga uzvedība un nespēja pieņemt pārdomātus lēmumus. Īsfilmas finālā kāds vīrietis bārā atsakās no […]
Aktuāli
-
-
Zīmols Pokémon aicina atcerēties bērnības varoņus
Comments are off
Zīmols Pokémon poziņojis, ka izvietos reklāmu Super Bowl 50 izcīņā, atzīmējot zīmola pastāvēšanas 20. gadadienu, taču sīkāka informācija par reklāmas saturu vēl nav pieejama. Ikgadējā ASV Super Bowl izcīņa ir nozīmīgs pasākums ne tikai sporta faniem, bet arī reklāmdevējiem, jo auditorija, ko iespējams sasniegt šajā pasākumā, ir patiesi iespaidīga. Kompānija Pokémon atklāja arī to, ka […]
-
Populārais aviobiļešu meklēšanas serviss Skyscanner piesaistījis investīcijas 192 miljonu dolāru apmērā. Finansēšanā piedalījušies pieci investori. Par kompānijas investoriem kļuva Skotijas investīcu kompānija Baillie Gifford, Malaizijas valdībai piederošais investīciju fonds Khazanah, tiešo investīciju fonds Vitruvian Partners un Yahoo! Japan. Pēc investīcijām Skyscanner vērtība paaugstināsies līdz 1,45 miljardiem dolāru. Iegūtos līdzekļus kompānija plāno ieguldīt starptautiskā attīstībā. Iepriekšējā […]
Birkas:investīcijas, investori, Skyscanner, zīmols
-
Intel projekts Drone 100 iekļauts Ginesa rekordu grāmatā
Comments are off
Amerikāņu kompānija Intel Corporation vienlaicīgi palaida debesīs simts bezpilota aparātu (dronu), lai uzstādītu pasaules rekordu. Droni radīja īstenu gaismas šovu Ludviga van Bēthovena 5. simfonijas pavadījumā, ar savām kustībām papildinot skaņdarba spēcīgo skanējumu. Projekts ar nosaukumu Drone 100 tika iekļauts Ginesa rekordu grāmatā. Intel projekta ietvaros tika pieredzēts līdz šim lielākais vienlaicīgi lidojošu bezpilota aparātu skaits. […]
-
TV kanālu auditorijas un programmu TOP40 2015. gadā
Comments are off
Kanālam LNT veltīti 8,1%, kanālam NTV Mir Baltic – 7,6%, kanālam RTR Planeta Baltija – 6,7%, kanālam TV5 – 4,2%, kanālam 3+ – 3,5% un kanālam REN TV Baltic – 3,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu LTV7 un TV6 katra skatīšanās laika daļa bija 2,7%, Kanāla 2 skatīšanās laika daļa bija 1% un CTC […]
Birkas:auditorija, televīzija, TNS, TV kanāli, TV programmas
-
Iedvesmojoša saruna par to, kā sports atvedis tagadējo MediaCom Latvia digitālās nodaļas vadītāju Ilju Olijevski uz šo reklāmas aģentūru, kā arī neliels ieskats reklāmas tapšanas procesā, ko skaidro grafiskais dizaineris Mariss Balodis. Atskats uz pieredzi un līdzdarbošanos. Foto: Jef Safi/https://www.flickr.com/photos/jef_safi//https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/
-
Personība, kas nepārstāj iedvesmot
Comments are off
Mūzikas leģendas Deivida Bovija radošums nereti ir veicinājis arī citu mākslinieku jaunradi, tādēļ, pēc viņa aiziešanas, daudzos sociālajos portālos lielu popularitāti guvis britu mākslinieces Helenas Grīnas radītais GIF attēls, kurā attēlots, kā dzīves laikā mainījies Deivida Bovija izskats. Māksliniece ar šo darbu dalījusies jau pērn, kad mūziķis svinēja savu 68. dzimšanas dienu. GIF apvieno 29 Deivida […]
Birkas:Maskava, metro, reklāma, reklāmas banneri