Reklāma ir arvien kustībā esošs mērķis, kas biznesā konstanti liek “turēt līdzi” šim mainīgajam trendu un tehnoloģiju kopumam. Lai palīdzētu izprast, kā šis kustīgais mērķis izskatīsies nupat sāktajā gadā, tika intervēti daži no kreatīvākajiem un radošākajiem prātiem reklāmas industrijā – viņi dalījās ar savām prognozēm, kas viņuprāt valdīs mārketinga un reklāmas pasaulē 2016.gadā. Melisa Rozentāle […]
Aktuāli
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Rotaļlietu pasaule aicina nepieļaut dzimumu diskrimināciju
Comments are off
Laikā, kad kino un televīzijas ir apdzīvotas ar lielāku skaitu interesantu sieviešu dzimtas varonēm, milzu ieņēmumu dzinējs – rotaļlietu merčendaizings atpaliek, kas liek patērētajiem vairāk nekā jebkad jautāt, kāpēc veikalu plaukti nav pilni ar iemīļotajiem supervaroņiem? Jaunākās filmas „Star Wars” (Zvaigžņu kari), „Avengers” (Atriebēji), „Guardians of the Galaxy” ( Galaktikas sargi) – tas ir tikai […]
-
Mobilās ziņapmaiņas pakalpojuma “WhatsApp” pārstāvji ir paziņojuši, ka atcels lietotnes abonēšanas maksu, padarot šo pakalpojumu bezmaksas ikvienam tā lietotājam. Pat vairāk – tas lietotājiem nesāks rādīt trešo pušu reklāmas, lai gan “Whatsapp” ir radusies ideja par to, kā veidot labāku savienojumu starp lietotājiem un uzņēmējiem. Par to “WhatsApp” komanda paziņoja savā oficiālajā blogā, piebilstot, ka […]
Birkas:aplikācija, Facebook, lietotne, pakalpojums, WhatsApp
-
Boba Mārlija dēls nes pasaulē tēva atstāto mantojumu
Comments are off
Pasaules slavenā regeja mūziķa Boba Mārlija dēls Roans (Rohan Marley) pievērsis uzmanību savam straujā attīstībā esošajam kafijas zīmolam “Marley Coffee”, savienojot tajā sava tēva lirisko mantojumu un uzticību ilgtspējīgam dzīvesveidam. Lai gan Boba Mārlija mūzika tika izdota sešdesmitajos, septiņdesmitajos un astoņdesmitajos gados, fani visā pasaulē vēl joprojām jūtas tuvi Mārlija mūzikai un tajā paustajam vēstījumam, […]
Birkas:Kafija, mārketings, ražošana
-
Kā izskatītos sapņi, ja tajos būtu redzamas reklāmas
Comments are off
Reklāmu izvietojums ir sasniedzis gandrīz visas iespējamās vietas ietas uz Zemes un ārpus tās – gan fiziskajā, gan virtuālajā telpā. Vienīgais izņēmums ir cilvēku sapņi. Protams, zīmoli tajos var parādīties, tomēr tie nav par reklāmu izvietošanu samaksājuši – pagaidām. Zemāk redzamajā videoklipā holandiešu ražošanas uzņēmums “Studio Smack” ir nonācis dažus gadus uz priekšu nākotnē, un […]
Birkas:Coca - Cola, reklāmas, sapņi, zīmoli
-
Bez neatkarīgiem reportieriem karš pārvērstos jaukā šovā
Comments are off
“Ja žurnālisti neatspoguļos karadarbību, tad sabiedrība redzēs vienīgi aizsardzības nozares radīto šovu,” par neatkarīgo korespondentu nozīmi teikts organizācijas Reporters Without Borders (Reportieri bez robežām) sociālajā reklāmā. Parīzes reklāmas aģentūras BETC radītais video atspoguļo kadrus no militārajām parādēm un dažādu politiķu oficiālajām uzrunām. Tiek rādīti tādi ietekmīgi politiķi kā Vladimirs Putins, Džoržs Bušs ar bēdīgi slaveno plakātu Mission […]
-
Šī noslēpumainā vides reklāma rada patiesu neizpratni par to, ko tad īsti tā reklamē. Ne plakāta teksts, ne arī vizuālais noformējums nenes pilnvērtīgu vēstījumu, atklājot vien to, ka sākusies izpārdošana.
Birkas:banneris, reklāma, reklāmparks, vides reklāma