Ticiet vai nē, krāsai mūsdienās ir ļoti liela nozīme un ietekme – tai ir spēks pasniegt produktu vēlamā gaismā un ietekmēt patērētājus dažādos veidos. Satura mārketinga aģentūra Column Five radījusi infografiku, analizējot 100 spēcīgu zīmolu logo krāsu izmantojumu. Uzzini, ko par tavu biznesu, produktu vai reklāmu pastāsta krāsa! Sarkana krāsa Ja vēlaties demonstrēt enerģiju, pievērst […]
Aktuāli
-
-
Alus ražošanas kompānija izlaiž kampaņu-politisku parodiju
Comments are off
Lielākā alus brūvēšanas kompānija Anheuser-Busch InBev šodien publicējusi 30 sekunžu garu promo klipu, savai vēl neiznākušajai Superkausa izcīņas starplaiku reklāmai. Superkauss ir daudz vairāk nekā futbola notikums, tā ir galvenā reklāmas arēna. Šogad izvēlēti piecdesmit dažādi zīmoli, kas tērē vairāk nekā 5 miljonus ASV dolāru, lai rezervētu vietu spēles laikā – sacenšoties, kura reklāma uzvarēs […]
Birkas:Eimija Šūmere, komiķi, parodija, reklāma, Sets Rogans, superkauss
-
Februārī notiks Baltic PR Awards
Comments are off
26.februārī Latvijas Nacionālajā bibliotēkā notiks Baltijas PR balvu pasniegšana (Baltic PR Awards), kas jau kopš 2005.gada uzskatāms par vērienīgāko komunikācijas nozares konkursu. Tajā var pieteikt komunikācijas projektus kas īstenoti laika posmā no 2014.gada 1.novembra līdz 2015.gada 31.decembrim. Tas nozīmē, ka ikviena Latvijas, Lietuvas un Igaunijas aģentūra vai uzņēmumi var pieteikt savas kampaņas kādā no 13 […]
Birkas:Baltic PR Awards
-
Dove uzsāk kampaņu “Īstais spēks”
Comments are off
Personīgās higiēnas zīmols Dove nupat izlaidis jaunu kampaņu līnijas Dove Men+Care ietvaros, kurā piedalījušies divi ASV Nacionālās futbola līgas (NFL) futbolisti – Kārsons Palmers (Carson Palmer) un Džordijs Nelsons (Jordy Nelson). Tā vietā, lai atspoguļotu sportistu profesionālo karjeru, kampaņas vēstījums koncentrējas uz spilgtākajiem brīžiem viņu ģimenes dzīvē. “Sākumā mēs vēlējāmies parādīt Kārsona un Džordija sasniegumus […]
Birkas:Dove, īstais spēks, kampaņa
-
Superkausa reklāmas izdevēji ir gatavi komerciālām spēlēm
Comments are off
Šī gada 7. februārī divas Nacionālās futbola līgas (NFL) komandas dosies cīņā, lai cīnītos par uzvaru visvairāk skatītākajā sporta nakts notikumā, taču patiesībā īstā konkurence notiek pavisam kaut kur citur – Superkausa (Super Bowl) reklāmās. Superkauss ir daudz vairāk nekā futbola notikums, tā ir galvenā reklāmas arēna. Šogad izvēlēti piecdesmit dažādi zīmoli, kas tērē vairāk […]
Birkas:futbols, reklāmas, superkauss
-
“Coca-Cola” maina mārketinga stratēģiju; ievieš jaunu moto
Comments are off
Kopš bezalkoholisko dzērienu ražotājs “Coca-Cola” pirms septiņiem gadiem debitēja ar savu moto “Open Happiness” jeb “Atver prieku”, to izmantojot visdažādākajās kampaņās, jaunais uzņēmuma globālā mārketinga vadītājs Marko de Kvinto paziņoja, ka kampaņa ir kļuvusi pārāk moralizējoša un neatbilst daudz vienkāršākām ikdienas baudām, kad cilvēki izlemj nogaršot dzērienu. Šī iemesla dēļ, dzērienu ražotājs ir izlēmis pārtraukt […]
Birkas:Coca - Cola, dzēriens, kampaņa, mārketings, moto
-
Brazīlijas iknedēļas žurnāls “Veja”, lai godinātu mūziķa Deivida Bovija piemiņu, izlaida divpadsmit dažādus žurnāla vākus ar Bovija attēliem, kurš 10. janvārī mira no vēža. “Bija grūti izvēlēties tikai vienu fotogrāfiju, tāpēc mēs sākām rotaļāties ar ideju, ka tā vietā varētu taisīt 10 dažādus vākus,” atklāja žurnāla mākslinieciskais vadītājs Rafaels Kosta. “Ikviens redakcijā šo domu atbalstīja, bet […]
Birkas:Deivids Bovijs, Veja, žurnāls