Veiksmīgas reklāmas kampaņas pamatā ir interesanta, inovatīva un uzmanības piesaistoša reklāmas ideja. Tas, protams, prasa ieguldītu laiku un darbu, tai skaitā, rūpīgu esošās tirgus un nozares situācijas analīzi, toties gandarījums par paveikto ir ne mazāks par pieliktajām pūlēm. Par to iespējams pārliecināties sekojošās reklāmu kampaņās. The Directory Big Won rankings nosaucis 2015. gada visvairāk apbalvotās […]
Aktuāli
-
-
Gandrīz nevienam nepatīk skatīties reklāmas, bet tās varētu būt nedaudz vairāk pieņemamas, ja par to cilvēkiem maksātu. Austrālijas telekomunikāciju uzņēmums “Unlockd” piedāvās klientiem reālu naudas vērtību par laiku, kas tiks pavadīts skatoties reklāmas. Trešdien kompānija paziņoja, ka ir panākusi vienošanos ar ASV mobilo sakaru operatoru “Sprint Telecom”, īstenojot savu ideju. Ja viens no “Sprint Telecom” […]
Birkas:piedāvājums, rēķins, reklāmas, Unblockd, vērtība
-
Vēl viens jaunais domēns sasniedz miljona robežu
Comments are off
Sestdien, 16. janvārī, jaunais vispārējais augstākā līmeņa domēns (gTLD) .top kā otrais no jaunajiem gTLD pārsniedza viena miljona reģistrāciju robežu. Šo domēnu uztur Ķīnas kompānija, un arī domēnu vārdu reģistrētāji ir galvenokārt no Ķīnas. Pēdējos trijos mēnešos reģistrāciju skaits šajā TLD pieauga par veseliem 450 tūkstošiem, pateicoties krasam cenas samazinājumam līdz pat 4 juāņām (0,60 […]
-
Vai palaiduši garām izmaiņas tajā, ko vēlas sievietes?
Comments are off
Balstoties uz ASV bāzētās globālās komunikācijas un reklāmas aģentūras Saatchi & Saatchi veikto pētījumu, mārketinga aģentūras un speciālisti ir pavisam nepareizi novērtējuši nozīmīgu klientu mērķa grupu – māmiņas – to intereses un vajadzības. Pētījums, kas aptaujāja 8 000 jaundzimušo māmiņas (sākot no 17 gadu vecuma) Ķīnā, Vācijā, Itālijā, Indijā, Indijā, Meksikā, Anglijā un ASV, atklājis, […]
-
“Spotify” savam pakalpojumam pievieno arī video iespējas
Comments are off
Mūzikas straumēšanas pakalpojums “Spotify” beidzot piepilda 21. gadsimta prasības, pievienojot savam pakalpojumam video iespējas, taču tās būs iespējamas tikai mobilajās aplikācijās. “Spotify” plāno sākt integrēt videoklipus “Android” operētājsistēmas aplikācijās tuvāko dienu laikā, neilgi pēc tam, līdz nākamās nedēļas beigām, piedāvājot šo opciju arī “iOS” operētājsistēmai. Pakalpojuma lietotāji gaidīja video iespējas kopš 2015. gada maija, kad “Spotify” paziņoja, […]
Birkas:mūzika, pakalpojums, Spotify, video
-
Uznirstošās reklāmas iegūst jaunu platformu
Comments are off
Apdrošināšanas aģentūra Geico atstājusi treknu triepienu tiešsaistes mārketingā, izmainot sabiedrības uzskatu par uznirstošajām video-reklāmām. Līdz šim Geico kapmaņa Unskippable (“Neizlaižamais”) saņēmusi Grnad Prix Kannu internacionālajā kreativitātes festivālā (Cannes Lions International Festival of Creativity) un mārketinga un mediju ziņu, analīzes un datu žurnāla Ad Age atzinības balvu kategorijā “Gada kampaņa” (Ad Age’s first-ever Campaign of the […]
-
Celšanās no rīta daudziem cilvēkiem ir kļuvusi teju par īstenu pārbaudījumu – nereti modinātājs tiek atliks vairākas reizes un gluži vai nākas cīnīties ar savu gribasspēku par jaunas dienas uzsākšanu. Lai palīdzētu cilvēkiem mosties smaidu, tehnoloģiju kompānija “Microsoft” izstrādājusi aplikāciju – modinātāju ar nosaukumu “Mimicker Alarm”. Aplikācija “Mimicker Alarm” mošanos padarīs daudz jautrāku. Lai arī […]
Birkas:Mimicker Alarm