Mākslinieciskas un skaistas fotogrāfijas, kas uzņemtas ar “Apple” modeļiem iPhone 6s un iPhone 6s Plus, ir uzņēmuma mārketinga uzmanības centrā, reklamējot savu jaunāko modeļu mākslinieciskās iespējas. Tam par godu, ir veikts būtisks atjauninājums uzņēmuma “Shot on Iphone” jeb “Kadrs ar iPhone” reklāmas kampaņā, kura tika uzsākta pagājušajā gadā, apkopojot fotogrāfijas, kas uzņemtas ar iPhone 6 […]
Aktuāli
-
-
Jau kādu laiku publiskajā telpā ir aktualizējies jautājums par sabiedrisko mediju aiziešanu no reklāmas tirgus. Nenoliedzams ir fakts, ka viedokļi šajā tematā dalās un lielākoties galvenie pretinieki šai ieceri ir paši sabiedriskie mediji, kurus uztrauc turpmākā medija pastāvēšana un finansējuma jautājums, taču skatoties no sabiedrības puses, ieguvumi ir daudz vairāk nekā zaudējumu. Mūsdienās sabiedriskie mediji […]
-
Nike palaiž jaunu kampaņu – seriālu
Comments are off
Pagājušajā aprīlī Amerikāņu multinacionālā korporācija Nike izlaida savu līdz šim lielāko un integrēto kampaņu “Better for It”. Lai gan tās formāts bija tradicionāls – reklāmas, drukāti materiāli, digitāls saturs u.tml., kampaņas saturs un vēstījums bija jaunums sporta reklāmu pasaulē – tas stāstīja par atlētu kompleksiem, veselības problēmām un citiem šķēršļiem, ar kuriem sportisti un fitnesa […]
-
Bārbija, ikoniskā lelle, kas jau sen savā virzienā saņem ievērojamu kritiku par viņas neiespējamām proporcijām, nu, izskatīsies mazliet reālāka. ASV rotaļlietu ražošanas gigants “Mattel” atklāja žurnālam “Time”, ka Bārbijai tagad būs pieejams trīs jaunas ķermeņa formas – “petite” (maza), “tall” (gara) un “curvy” (formīga). We proudly add three new body types to our line. Meet the new dolls. […]
Birkas:ādas krāsa, augums, Bārbija, lelle, mārketings
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Valentīna diena – īstais laiks radošai mārketinga aktivitātei
Comments are off
Straujiem soļiem tuvojas Valentīna diena jeb visu mīlētāju svētki – kamēr vieniem tas ir īstais laiks, lai atzītos savās jūtās un pavadītu romantisku laiku divvientulībā, uzņēmumiem tas ir piemērotākais laiks mārketinga aktivitātēm un ienākumu palielināšanai. Kā jebkuri svētki, arī romantika ir liels bizness – ja esat restorāna vai viesnīcu īpašnieks jūs neapšaubāmi ievērosiet kā pieaugt […]
Birkas:mārketings, reklāma, Valentīna diena
-
Facebook ieņēmumi aug nerimstošo reklāmu dēļ
Comments are off
Facebook ieņēmumi kopš pērnā gada pieauguši līdz 5.8 miljardiem dolāru , tādējādi sadragājot Volstrītas aplēses un ievērojami pārsniedzot par 3.6 miljardiem dolāru ieņēmumus pirms gada. “Mūsu kopiena turpināja augt, un mūsu bizness plaukst,” vēstīja kompānijas “Facebook” līdzdibinātājs un vadītājs Marks Cukerbergs, publicējot pagājušā ceturkšņa rezultātus, kas ievērojami pārspējuši prognozes. Labie rezultāti ir lietotāju un reklāmu […]
Birkas:Facebook, Marks Cukerbergs
-
Jauna kampaņa nosoda reklāmas, kas objektificē sievietes
Comments are off
Sieviešu objektifikācija ir problēma, kas pastāv pat sviestmaižu reklāmās. Šī iemesla dēļ reklāmas aģentūras “Badger&Winters” vadītāja Madonna Badžere publicēja video ar nosaukumu “We Are #WomenNotObjects” jeb “Mēs esam sievietes nevis objekti”, paziņojot, ka aģentūra vairs neradīs seksistiskas reklāmas, kā arī izvairīsies no pārāk digitāli uzlabotiem sieviešu tēliem savās reklāmās. Lai gan šāds solis tika veikts, lai risinātu konkrēto reklāmas […]
Birkas:kampaņa, objektivikācika, reklāmas, seksisms, sievietes