Kopš veiksmes stāsta, ko filmas nozare piedzīvoja 1975. gadā ar trilleri „Žokļi”, filmu nozare ir mēģinājusi ik gadu pārsteigt skatītājus ar iespaidīgām pirmizrādēm. Filmu izdevēji iegulda vairākus simtus miljonus ASV dolāru, lai izlaistu vasaras sezonas gaidītākās kinolentes. Arī 2015. gada vasara nebija izņēmums un ar prognozētajiem 5 miljardiem ASV dolāru ienākumiem pirmizrādi piedzīvoja dažāda žanra […]
Aktuāli
-
-
Visu laiku populārāko haštagu apkopojums
Comments are off
Haštags, mirkļbirka jeb tēmturis – lai vai kā cilvēki variētu ap šo nosaukumu, tas tiek plaši izmantots visā internetā. Šis nelielais simbols ir tas, kas uztur cilvēku sarunu ar pasauli caur sociālajiem medijiem. Cilvēki tēmturos ievieto gan vārdus, gan veselus teikumus, turklāt, ne tikai sociālajos portālos, bet arī privātajās platformās, ieskaitot e-pastus un tērzēšanas ziņas, kā […]
-
Vakardien (1.02.) publicētā bloga ierakstā pasaules lielākās tiešsaistes sociālās tīklošanās vietnes Facebook programmētāji Čengs Zangs (Cheng Zhang) un Si Čens (Si Chen) paziņojuši, ka veids, kādā jaunumi – “like”, klikšķi, komentāri, “share” – parādās mūs laika joslā (time line), ne vienmēr ir tāds, kādu lietotāji to vēlas. Proti, Facebook lūdza vairāk nekā 10 000 lietotājus […]
Birkas:Aptaujas, Facebook, mārketings
-
TV kanālu auditorijas 2016.gada janvārī
Comments are off
Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2016.gada janvāra (01/01/2016 – 31/01/2016) TV kanālu auditorijas. , kura vērošanai veltīti 9,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,6%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 9,1%. Kanālam RTR Planeta Baltija veltīti 8,1%, kanālam LNT veltīti […]
-
Visu laiku pretrunīgākās Superkausa reklāmas
Comments are off
Amerikas gaidītākais sporta notikums Superkauss (Super Bowl) ir daudz vairāk nekā futbola notikums, tā ir galvenā reklāmas arēna. Attiecībā uz to, nereti izskan apgalvojums, ka īstā cīņa nebūt nenotiek uz laukumu, bet starp reklāmizdevējiem, kuri tērē vērienīgu naudas summu, lai kļūtu par daļu no Superkausa. Šogad vien izvēlēti piecdesmit dažādi zīmoli, kas tērē vairāk nekā […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Video reklāma telefonā – veids kā efektīvi sasniegt auditoriju
Comments are off
Pēdējos pāris gadus mārketinga un reklāmas pasaulē valda vārds “mobilais telefons” – tas ir kļuvis par veidu kā sazināties ne tikai starp draugiem un paziņām, bet arīdzan starp uzņēmumu un patērētājiem. Pēdējā gada laikā zīmoli ir sākuši ievērot divus faktorus, kas var būtiski palīdzēt uzlabot savu reklāmu mobilajās ierīcēs – datu vērtība un video. Pretstatā […]
Birkas:mobilā reklāma, mobilais video
-
Reklāmas kampaņa atklāj, ko var izdarīt ar krāsu un otu
Comments are off
Reklāmas aģentūra “Deutsch” īstenoja kreatīvu projektu, izkāpjot ārpus ierastajiem rāmjiem un reklāmas pozīcijām pilsētvidē. Reklāmas aģentūras galvenais mērķis – parādīt, ko iespējams paveikt ar tik ierastām lietām, kā krāsu un otiņu. Īstenojot aci piesaistošu mārketinga projektu, aģentūra vēlējās izcelt uzņēmuma “The Sherwin-Williams Co” Purdy’s XL otas neierastā veidā. Tika parādīts, ka otas spēs krāsot uz […]
Birkas:krāsa, Ota, reklāmas kampaņa