Lai palīdzētu Lielbritānijas lielveikalu ķēdei “Tesco” kļūt par cilvēku Valentīndienas galamērķi, globālā reklāmas aģentūra “BBH” izveidoja tiešsaistes kampaņu, kura pamatā ir sociālais eksperiments, kura mērķis ir iepazīstināt divus cilvēkus kā potenciālu pāri, analizējot viņu saturu iepirkumu grozos. Daudziem uzņēmumiem Valentīndiena ir laiks, kad reklamēt piedāvājumus, kas paredzēti vienai cilvēku grupai – pāriem. Taču “Tesco” šogad izlēma uzrunāt […]
Aktuāli
-
-
26.februārī Latvijas Nacionālajā bibliotēkā notiks Baltijas PR balvu pasniegšana (Baltic PR Awards), kas jau kopš 2005.gada uzskatāms par vērienīgāko komunikācijas nozares konkursu. Paralēli “Baltic PR Awards” konkursam norisināsies arī pilnas dienas konference, kuras galvenā tēma ir kritiskā domāšana. Pēc pasākuma organizatoru domām tā šā brīža ģeopolitiskajā situācijā ir vienlīdz aktuāla gan Baltijā, gan pasaulē. Konference […]
Birkas:Baltic PR Awards
-
Minimālismā veidots plakāts izskatās pavisam citādāk nekā gaidīts
Comments are off
Minimālisms dizainā kļūst arvien populārāks un patiesi – tas ir lielisks, ja tiek pareizi izmantots. Taču dažreiz rezultāts var pakļaut sevi plašām interpretācijām… Runājot konkrētāk, mākslinieka Leu Cangs (Lehu Zhang)no San Francisko veidotais plakāts par godu Ķīniešu Jaunajam – mērkaķa gadam (kas sākās vakardien) gala rezultātā vairāk izskatījās pēc seksuāla tēla. “Es izlēmu, ka plakāta […]
Birkas:dizains, minimālisms, reklāma
-
Twitter prezentē jauno reklāmas modeli
Comments are off
Virtuālās saziņas un mikroblogošanas vietne Twitter prezentējusi jauno reklāmas modeli, kas ļaus uzņēmumiem sasniegt un paaugstināt reklāmas vērtību. Jaunais reklāmas modelis nosaukts par First View (Pirmais skats). Reklāmas princips ir ļoti vienkāršs, tādējādi ļaujot aktuālajai reklāmai parādīties lietotāju laika joslās, nezaudējot aktualitāti laikā. Reklāma būs redzama 24 stundu periodā, lietotājiem pirmo reizi atverot Twitter aplikāciju […]
-
Sociālo mediju mārketinga vadītāji var priecāties – populārā sociālā aplikācija Instagram sākot ar šo nedēļu ļaus tās lietotājiem pārslēgties starp vairākiem kontiem. Instagram tagad ikvienam ļauj pārslēgties starp līdz pat pieciem dažādiem kontiem bez “izrakstīšanās laukā”. Kamēr citi tehnoloģiju uzņēmumi, piemēram, Facebook un Twitter, šādu funkciju ir pielāgojuši jau sen, Instagram jau mēnešiem ilgi veica […]
Birkas:Instagram
-
Bārbijas pārvērtību iedvesmoti, modes kompānija rada jaunus Kenus
Comments are off
Pēc tam, kad pagājušajā nedēļā ASV rotaļlietu ražošanas gigants “Mattel” paziņoja, ka Bārbijai tagad būs pieejams trīs jaunas ķermeņa formas, cilvēki sociālajos tīklos pieprasījuši dažādot arī Bārbijas draugu Kenu. Modes un reklāmas vietne Lyst ir atbildējusi fanu lūgumiem, radot ieskatu tam, kādas varētu būt daudzveidīgās Kena lelles. Piedāvājumā ir pludmales Kens, bārdainais hipsters Kens, apaļīgais, […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Kas lazanjas pagatavošanai ir līdzīgs ar digitālo mārketinga plānu?
Comments are off
Varētu šķist, ka pavārs un mārketinga speciālist ir krietni atšķirīgas profesijas, tomēr tā vis nav. Abus speciālistus vieno plānošana un precīza situācijas novērtēšana, pievēršot uzmanību budžetam, izdevumu definēšanai un tirgus tēriņu noteikšanai. Abiem profesionāļiem jāatceras par demogrāfija, personām, kas iegādāsies konkrēto piedāvājumu. Nākamais solis: dažādības, segmentācijas, personalizācijas, vēstījuma, satura, konteksta un piegādes izvērtējums. Gluži kā […]
Birkas:Lazanja, mārketings, Slāņi