Nav noslēpums, ka mūsdienās viena no uzņēmumu svarīgākajām mērķauditorijām ir bērni un jaunieši. Kā liecina jaunākais ABC Patērētāju preses izdevumu pētījums, bērnu presei ir liela nozīme tādu zīmolu kā “Frozen” popularitātes stiprināšanai. Kā liecina ABC pētījuma rezultāti, neskatoties uz to, ka 63% bērnu žurnāli ir piedzīvojuši pārdošanas kritumu, kopējais bērnu žurnālu pieprasījums ir audzis par […]
Aktuāli
-
-
Adidas piesaista slavenas atlētes jaunai kampaņai
Comments are off
Multinacionālais sporta apģērbu un ekipējuma ražotājs – vācu kompānija Adidas “jaudīgi” iesākuši 2016.gadu un, kā atbildes reakciju lielākajam konkurentam Nike (lasi par Nike kampaņu šeit), nupat izlaiduši kampaņu – daudzsēriju īsfilmu formā ar nosaukumu “I`m here to create” (Esmu šeit, lai radītu), kurā vairākas sabiedrībā atpazīstamas sieviešu kārtas atlētes parāda, kā piešķir radošumu savām ikdienas […]
Birkas:"I`m here to create", Adidas
-
Šogad un turpmāk radošās izcilības festivāls Adwards notiks augustā
Comments are off
Nepagāja ne vienpadsmit gadi, līdz uzdevām sev jautājumu – kāpēc festivālu rīkojam gada saspringtākajā laikā, kad gan darbu iesniedzējiem, gan festivāla žūrijas pārstāvjiem darbu vairāk kā laika, savukārt laikapstākļi dienvidnieku žūrijas pārstāvjiem ekskursijas vietā liek izvētēties pavadīt laiku viesnīcā? Tāpēc tā vairs nedarīsim – šogad un turpmāk radošās izcilības festivālu rīkosim augusta beigās, vēsta festivāla […]
Birkas:Adwards
-
“Dedpūls” vienkāršā reklāmas kampaņa padara filmu par sensāciju
Comments are off
Nedēļas nogalē Ziemeļamerikas kinoteātros lielisku debiju piedzīvoja kinostudijas “Marvel” un televīzijas kanāla „Fox” izdotā supervaroņu filma „Dedpūls” (Deadpoll), kas iekasēja 135 miljonus ASV dolāru. Samērā vienkāršā filmas reklāmas kampaņa pierāda, ka spēks aizvien ir sociālajos tīklos un ar to palīdzību iespējams supervaroņu stāstu padarīt par īstenu sensāciju! Filma vēsta par Veidu Vilsonu – specvienības kaujinieku, […]
Birkas:Dedpūls
-
Ceļojumu aģentūra pierāda, kādēļ cilvēkiem nepieciešams atvaļinājums
Comments are off
Mūsdienās nevienam cilvēkam īsti nav laika, lai dotos ceļojumos – mums ir plāni mēnešiem uz priekšu, šādi aizvadot nedēļas nogali pēc nedēļas nogales, kādā brīdī attopoties, ka šādā ritmā ir pagājuši jau seši mēneši. Šī iemesla dēļ, tā vietā, lai cilvēkus censtos pārsteigt ar saulainām pludmales fotogrāfijām un tropiskiem, krāsainiem kokteiļiem, kurus tur bikini tērptas dāmas, […]
Birkas:atvaļinājums, ceļojums, reklāma
-
Ford izdod ar auto saistītu aplikāciju
Comments are off
Cenšoties iespraukties ne tikai auto, bet arī mobilajā sektorā, Ford aprīlī izlaiž jaunu viedajām ierīcēm paredzētu aplikāciju, kas būs palīgs transporta jomā neatkarīgi no tā vai Jūsu īpašumā ir auto. Balstoties uz Ford veikto pētījumu, millennium laikā dzimušie divtik vairāk nekā citas vecuma grupas izvēlas alternatīvas metodes(piemēram, dalīšanos ar ģimeni/draugiem vai iznomāšanu), kad runa ir […]
Birkas:Ford
-
Mobilās ierīces kļuvušas par cilvēku ikdienas sastāvdaļu, ļaujot sasniegt jaunāko informāciju pāris mirkļu laikā. Ierīces vairs nekalpo tikai par saziņas ierīci, bet arī par informācijas ieguves, dalīšanās un apmaiņas līdzekli. Jo vairāk izmantojam mobilos telefonus, jo ātrāk tiem izlādējas baterija. Mūsu ierīces patērē daudz baterijas enerģijas, tādēļ piespraušana pie lādētāja kļūst par ikdienas sastāvdaļu. Lēns […]