Reklāmas aģentūra Sleek Machine pirms sezonas sākuma izveidojusi interesantu kampaņu mauriņa kopšanas firmai “Lawn Doctor” (“Mauriņa ārsts”) Tā vietā, lai kampaņā ieviestu vienojošu zīmola motīvu, reklāmas aģentūra izvēlējās veidot vairāku video sēriju video un banneru kolekciju, ko līdz pat vasaras vidum plānots mērķēt specifisku klientu virzienā jautrā un negaidītā veidā. “Pirmkārt, jāņem vērā, ka šī […]
Aktuāli
-
-
“Honda” bērnu iztēles stāstus pārvērš reklāmās
Comments are off
Autoražotājs “Honda” savā jaunākajā mārketinga stratēģijā ļāvis bērniem palīdzēti rakstīt sev reklāmas – un stratēģija, kā parasti, ir ļoti pieņemama. Kampaņas nosaukums ir “Storytime with Accord”, un tā ir veidota pamatojoties uz bērnu iztēli. Autoražotājs mudināja bērnus zīmēt attēlus, aprakstot savas idejas, kā arī sēdēt autovadītāja sēdeklī un tad pastāstīt par savām izjūtām. Viens no iegūtajiem […]
Birkas:autoražotājs, Honda, reklāmas
-
Amerikas Kino mākslas un zinātnes akadēmija iesūdzējusi tiesā mārketinga firmu “Distinctive Assets”, kas zināma kā mārketinga kompānija, kas specializējas produktu popularizēšanā, tās veicinot un izplatot slavenību vidū. Mārketinga firma iesūdzēta tiesā par “Oskara dāvanu maisiņiem”, kuru saturs liekas vairāk nekā mulsinošs. Akadēmija apgalvo, ka tirdzniecības uzņēmums ar “Oskara dāvanu maisiņiem” maldina sabiedrību, liekot tai domāt, […]
Birkas:Oskara balva
-
ASV kompānija “Nike” ir oficiāli pārtraukusi sadarbības līgumu ar filipīniešu bokseri Maniju Pakiao, pēc tam, kad boksa leģenda nedēļas sākumā raksturoja gejus kā “sliktākus par dzīvniekiem”. Kompānija Pakiao izteikumus raksturoja kā “pretīgus”. “Manija Pakiao komentāri mums šķiet barbariski. “Nike” stingri iebilst pret jebkāda veida diskrimināciju, un tai ir sena vēsturei atbalstot un iestājoties par lesbiešu, geju, biseksuāļu un […]
Birkas:bokseris, Manijs Pakiao, Nike
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Tiešsaistes video – mārketinga neatņemama sastāvdaļa
Comments are off
Jaunākās mārketinga tendences liecina, ka tiešsaistes video turpina savu neatkārtojamo uzvaras gājienu – tas ir kļuvis par efektīvu veidu, kā uzņēmumiem sasniegt savu mērķauditoriju un nodrošināt paliekošus panākumus. Kamēr tiešsaistes video strauji turpina savu izaugsmi, tiek prognozēts, ka līdz 2017. gadam to popularitāte būs ievērojami augusi un veidos 69% no interneta patēriņa. Tiek prognozēts, ka […]
Birkas:mārketings, tiešsaistes video
-
Censties atrast veidus, kā drukātajos žurnālos ieviest inovācijas, šajā digitālajā laikmetā var būt grūti, taču žurnālam “Sports Illustrated” (SI) tas varētu būt izdevies ar savu jaunāko mēģinājumu – pašā žurnālā iebūvējot virtuālās realitātes brilles. “Google” kartona stila brilles ir daļa no SI 2016 peldkostīmu sērijas un ir savienotas ar SI peldkostīmu aplikāciju, kas ļauj lietotājiem […]
Birkas:brilles, virtuālā realitāte, žurnāls
-
Nacionālā preses auditorijas pētījuma rezultāti 2016.gada ziemā
Comments are off
Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi jaunākos Nacionālā preses auditorijas pētījuma rezultātus par 2016.gada ziemas periodu. Saskaņā ar pētījuma rezultātiem ziemā vismaz viena pētījumā iekļautā preses izdevuma kādu no pēdējiem sešiem numuriem ir lasījuši vai caurskatījuši vidēji 90% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Ziemas pētījumā tika apkopota informācija par 170 drukāto preses izdevumu […]