Sporta apavu zīmoli ir domāti skriešanas izaicinājumiem, un tāpat, šī iemesla dēļ, tie var tikt izmantoti dažiem interesantiem reklāmas trikiem. Sporta apavu ražotājs “Asics” jau šo ideju ir izmantojis gadiem, uzstādot vides reklāmas, kas izaicina cilvēkus sacensties pret digitālo ASV maratonista Raiena Halla tēlu, taču, nu, šādu mārketingu stratēģiju pielietoja arī sporta apavu zīmols “Reebok”. Pagājušajā […]
Aktuāli
-
-
Aston Martin izlaiž jaunu modeli par godu Džeimsam Bondam
Comments are off
Lai kurš arī nebūtu nākamais Džeims Bonds, viņa garāžā būs viena no skaistākajām mašīnām pasaulē – saprotams, bez izmaiņām – Aston Martin. Lai arī jaunais Bugatti Chiron iespējams ir šobrīd uz Zemes esošā ātrākā mašīna, par skaistāko atzīts jaunais Aston Martin DB11, kura vizuālā izskata veidotāji aizguvuši iedvesmu no slavenā Britu slepenā aģenta Džeimsa Bonda […]
Birkas:Aston Martin
-
ASV starptautiskais mazumtirdzniecības tiešsaistes uzņēmums “Amazon” virzās uz preču mazumtirdzniecības tirgu, izmantojot savas partnerattiecības ar tiešsaistes mazumtirdzniecības kompāniju “Morrisons”. Tiek pieļauts, ka jaunās partnerattiecības savu biznesa stratēģiju liks pārskatīt arī lielveikaliem. Lielbritānijas kompānija “Morrisons” pirmdien, 29. februārī, parakstīja sadarbību ar tiešsaistes mazumtirdzniecības preču gigantu “Amazon”, sniedzot iespēju uzņēmuma klientiem iegādāties svaigu un saldētu pārtiku. Jāatzīmē, […]
-
Ātrās ēdināšanas ķēde “McDonald`s” Zviedrijā ir uzsākusi jaunu mārketinga kampaņu, kas aicina bērnus pārvērst savas “Happy Meal” komplekta kastītes virtuālās realitātes (VR) brillēs. Ar nosaukumu “Happy Goggles”, 3500 brilles, sākot ar 5. martu, būs pieejamas 14 Zviedrijas “McDonald`s” restorānos, kuru cena būs aptuveni 4,10 ASV dolāri. Ar dažiem locījumiem, bērni varēs pārveidot kasti viedtālruņa turētājā, […]
Birkas:brilles, Happy Meal, kaste, McDonald's, virtuālā realitāte
-
“Cadillac” jaunajā kampaņā atsakās no tipiskām auto reklāmu klišejām
Comments are off
Luksusa auto reklāmas ir iestrēgušas vienveidības jūrā – apvidus automašīna slīd pa sniegu; sedans brauc cauri kalnainam ceļam, pirms kadrs attālinās, kad tas pārbrauc tiltu. Šī iemesla dēļ, ASV luksusa auto zīmols “Cadillac” ir izlēmis atteikties no šāda veida kampaņām. Uzņēmuma jaunie videoklipi, kurus sauc “Don`t You Dare”, ir paplašinājums zīmola “Dare Greatly” kampaņai, kas tika uzsākta […]
-
Lielbritānijas banka „The Co-operative Bank” nākusi klajā ar jaunu kampaņu „Ir labi būt atšķirīgam!”, kuras misija ir pierādīt klientiem, ka viņu ētikas nostāja un darbs sabiedrībā ir apvienojams. Kampaņa, kuru izveidoja Leo Burnets, televīzijā būs skatāma no 2.marta un tā uzsvērs bankas ētikas vērtības. Mārketinga kampaņā izriet no pirms diviem gadiem aizsāktās „Pareizo iemeslu dēļ” […]
Birkas:The Co-operative Bank
-
Kā savienot veļas pulveri ar sociāli nozīmīgu problēmu?
Comments are off
Spēcīga jauna reklāmas kampaņa Indijā fokusējas uz vienu no izaicinājumiem, ar kuriem sievietes sastopas visā pasaulē: līdzsvara atrašana starp saimnieciskajiem darbiem ģimenē un veiksmīgas karjeras uzturēšanu. Visā pasaulē darbojošās reklāmas aģentūras BBDO Mumbajas (Indija) birojs pārvērta to, kas varēja kļūt par parastu Ariel veļas mazgāšanas pulvera reklāmu, par sociāli aktuālas problēmas apskatu, kura laikā tēvs […]
Birkas:Ariel, BBDO India