Sporta preču zīmols Adidas šonedēļ mārketinga kampaņas Future (Nākotne) ietvaros rīko mākslas izstādes Losandželosā un Ņujorkā, lai popularizētu un attīstītu ielu kultūru un zīmola Adidas Originals konceptu. Desmit jaunie mākslinieki radīja savu interpretāciju par nākotnes vīziju, apkopojot to mākslas objektā ar nosaukumu Future Capsule (Nākotnes kapsula). Mākslas instalācija ietver sevī visdažādāko formātu multimediju mākslas darbus, iekļaujot […]
Aktuāli
-
-
Pierādīts, ka Google spēj ietekmēt vēlēšanu rezultātus
Comments are off
Amerikāņu zinātnieks – sociologs Roberts Epsteins aizvadīja virkni eksperimentu, kā rezultātā pierādīja, ka Google meklētājs ir spējīgs ietekmēt ASV prezidenta vēlēšanu rezultātus, ziņo biznesa žurnāls Forbes. 2000 eksperimenta dalībnieku uzrādīja skaidru tendenci – lielākoties Google meklētāja lietotāji atver tikai pirmās divas interneta saites, kas parādās, ievadot meklējamos atslēgas vārdus. Sociologs ar nolūku izmainīja meklētājprogrammas uzrādītos rezultātus, […]
-
Kvalitatīva konkurence – ceļš uz izcilību
Comments are off
Vācu auto zīmols Mercedes-Benz radījis īpašu video par godu sava galvenā konkurenta auto koncerna BMW simts gadu jubilejai. “Paldies par konkurenci simts gadu garumā! Iepriekšējie trīsdesmit gadi bez BMW bija nedaudz garlaicīgi,” teikts Mercedes-Benz video. Ar šo nelielo video apsveikumu Mercedes-Benz ne tikai izrādīja cieņu savam konkurentam un cīņas biedram, bet arī nedaudz paķircināja to, […]
-
Microsoft māca jauniešiem par spīdošām sievietēm-izgudrotājām
Comments are off
Ātri, nosauc kādu izgudrotāju… sievieti izgudrotāju. Nav nemaz tik vienkārši, vai ne? 100 sekunžu garajā kampaņas #Make What`s Next klipā, kas redzams zemāk, un ko nupat tieši laikā uz Starptautisko sieviešu dienu demonstrējuši Microsoft, redzamas 7 – 15 gadus vecas meitenes, kurām ir grūtības atbildēt uz šo jautājumu. “Tikko sapratu, ka skolā mums mācīja tikai par […]
-
Mārketinga kampaņa, kas atspoguļo sievietes gara spēku
Comments are off
Par godu Starptautiskajai sieviešu dienai amerikāņu papīra dvieļu ražotājs Brawny uzsācis kampaņu #StrengthHasNoGender (Spēkam nav dzimuma), kas izceļ sievietes daudzpusību un gara spēku. Kampaņas galvenās varones ir četras sievietes, kas tērpušās zīmola Brawny titultēla leģendārajā rūtainajā kreklā, kas šajā kontekstā simbolizē abu dzimumu vienlīdzību. Kampaņas ietvaros zīmols radījis četras dokumentālas īsfilmas par sievietēm, kas pārstāv […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Klientu lojalitātes programmas – spēcīgs mārketinga instruments vai zīmola reputācijas grāvējs?
Comments are off
Zīmola reputācija ir stūrakmens, kas sekmē kompānijas attīstību, vai pretēji – bremzē to. Viens no svarīgākajiem reputācijas veidotājiem ir pastāvīgo klientu lojalitātes programmu izstrāde un pārdomāta to pilnveidošana, jo, kā zināms, darbs pie reputācijas ir nepārtraukts un stratēģisks process, kas var tikt sagrauts vienā acumirklī, ja kaut viens klients ir patiesi neapmierināts ar zīmola attieksmi. […]
-
Google rāda izcilu piemēru ilgtspējīgu darba attiecību veidošanā
Comments are off
Jau septīto reizi globālā inovāciju kompānija Google atzīta par labāko darbavietu amerikāņu laikraksta Fortune ikgadējā sarakstā. Zīmols desmit gadu garumā ieņem vadošās pozīcijas labāko darbavietu topā, rādot pārējām kompānijām izcilu piemēru ilgtspējīgu darba attiecību veidošanā ar saviem darbiniekiem. Google vadās pēc atziņas – viss sākas ar darbinieku, nevis ar darbu. Ja darba devējs spēj nodrošināt […]
Birkas:brends, darbavieta, Google, korporatīvās attiecības, zīmols