Auto zīmols Jeep sadarbībā ar reklāmas aģentūru Leo Burnett Moscow pārsteidza maskaviešus ar savu radošo kampaņu Skaistums dubļos, kas ļāva šī zīmola auto īpašniekiem ieraudzīs savus netīros auto unikālā veidolā. Pēc radošās komandas sacītā, šīs kampaņas mērķis bija parādīt zīmola Jeep atbalstītājiem, ka skaistums var būt dažāds. Jeep skaistums, kas slēpjas dubļos, simbolizē jaunu galamērķu un neatklātu […]
Aktuāli
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Pastāvēs, kas pārvērtīsies?
Comments are off
„Pastāvēs, kas pārvērtīsies!” – ikviens latvietis zina tautas dižgara Raiņa izteikto atziņu, bet vai to var attiecināt arī uz zīmola identitāti? Zināms, ka katrs zīmols stratēģiski strādā pie sava tēla izveides, meklējot īpašo, atšķirīgo, kā arī izvēlētos tos izteiksmes līdzekļus un komunikācijas kanālus, kas visefektīvāk uzrunā zīmola mērķauditoriju. Kompānija ar bagātīgu vēsturi un izkoptām tradīcijām patērētājam […]
-
Inteliģence – jaunais rokenrols
Comments are off
Vācu premium klases auto zīmols Audi publiskam vērtējumam nodevis savu jauno stratēģiju, kas tiek raksturota ar saukli – inteliģence ir jaunais rokenrols. Autoražotājs liek akcentu uz progresīvajām tehnoloģijām, kuras tik ļoti uzrunā mūsdienu paaudzi. Kompānijas Audi jaunā stratēģija uzskatāmi atspoguļota reklāmas kampaņā, kas radīta atjaunotās Audi A4 versijas promotēšanai. Tā simbolizē jaunas ēras iestāšanos, kurā “gudrās” tehnoloģijas […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Pissi.ee: Pissi duši all!
Comments are off
Šī neparastā vides reklāma neapšaubāmi piesaista garāmgājēju uzmanību sava neordinārā saukļa dēļ, kas aicina cilvēkus taupīt dzeramo ūdeni, čurājot dušā.
-
Amerikāņu telekanāli cenzē sievišķību
Comments are off
Amerikāņu telekanāli NBC un ABC atteikušies ēterā raidīt reklāmu ar plus izmēra modeļu dalību. Video, kas uzņemts, lai promotētu sieviešu apģērbu zīmolu Lane Bryant, modeles ar sievišķīgām formām attēlotas vien apakšveļā. Reklāmas galvenās varones stāsta, kādēļ viņas lepojas ar savu ķermeni, uzsverot, ka daudzas sievietes aizmirst, ka ķermenis ir sievietes lepnums. Kampaņa ar nosaukumu #ThisBody […]
-
Igaunija saskaras ar grūtībām, izvēloties jauno valsts logo
Comments are off
Igaunijā noslēdzies konkurss jauna valsts logotipa izstrādei, taču uzvarētājs tā arī nav izvēlēts. Konkursa žūrija nebija gandarīta ne ar vienu no 700 iesniegtajām logo skicēm, ziņo laikraksts Postimees. Konkursam tika iesniegti 700 darbi, taču, tā kā žūrija nespēja vienoties par atbilstošāko konceptu, darba grupa, kas atbild par logo atjaunošanu, paziņoja, ka atlasījusi piecus labākos darbus, […]
Birkas:dizains, Igaunija, valsts logo, vizuālā identitāte
-
Saskaņā ar analītiskās mārketinga platformas WARC datiem, zīmols Coca – Cola atzīts par 2015. gada līderi mārketinga aktivitāšu efektivitātes ziņā. Pirmajā pieciniekā ierindojās arī tādi pasaulslaveni zīmoli kā McDonalds, IKEA un Always. Efektīvāko mārketinga projektu reitingu kompānija WARC veido, izvērtējot pasaules labākās mārketinga aktivitātes, kas guvušas atzinību nozares festivālos. Kā arī vērtējums tiek izdarīts, balstoties uz reklāmdevēja […]