Taksometru pakalpojumu kompānija Uber turpina paplašināt sava servisa iespējas. Zīmols attīstījis tūlītēju sendviču un salātu piegādi, vēsta laikraksts Business Insider. Pirmie jauno Uber pakalpojumu varēs notestēt Ņujorkieši. Uz šo brīdi tūlītējās piegādes ēdienkarti veido vien divas ēdienu kategorijas – salāti un sviestmaizes. Paredzēts, ka klients savu maltīti varēs saņemt desmit minūšu laikā pēc pasūtījuma noformēšanas. Mobilā […]
Aktuāli
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Epsorin: Pamodini sevi ar Epsorin!
Comments are off
Uztura bagātinātāju ražotāja Epsorin digitālā reklāma, kas aicina cīnīties ar pavasara nogurumu, ir aktuāla, taču tās vizuālais noformējums liek atminēties laikus, kad pārmērīga datorgrafikas izmantošana bija patiess trends.
-
Video straumēšanas vietne Periscope paplašina lietotāju iespējas
Comments are off
Video straumēšanas vietne Periscope paplašinājusi savas iespējas, radot funkciju, kas ļauj lietotājiem zīmēt uz translējamā video. Tagad, lai izceltu jebkādu objektu translācijas laikā, lietotāji var izmantot trīs dažādas krāsas. Šobrīd jaunā funkcija strādā testa režīmā, un tās priekšrocības izvērtē vien neliela lietotāju grupa. Līdzīgu iespēju jau piedāvā mobilā aplikācija Snapchat, kas ļauj lietotājiem savstarpēji dalīties […]
-
Zīmols Schweppes atgriežas pie pirmsākumiem
Comments are off
Atspirdzinošo dzērienu ražotājs Sсhweppes nolēmis pārstrādāt iepakojuma dizainu un zīmola komunikācijas stratēģiju. Jaunais pudeļu dizains atgādinās patērētājiem par kompānijas mantojumu – tās pirmsākumiem sodas dzērienu ražošanas industrijā, kas meklējami 1783. gadā. Kāds juveliermeistars no Ženēvas vārdā Jakobs Švepps visa mūža garumā sapņojis par bezalkoholiskā šampānieša ražošanu. Viņš gadiem ilgi eksperimentējis, meklējot īsto recepti un izmēģinot visdažādākās […]
-
Marta skatītāko TV programmu TOP 20
Comments are off
Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2016. gada marta skatītāko TV programmu TOP20. Skatītāko programmu topa pirmajā vietā ierindojies šovs “Es mīlu tevi, Latvija! 2” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 11,1% jeb 215,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Topa otrajā vietā ierindojies raidījums “Bez tabu” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 8,7% jeb 169 […]
Birkas:pētījums, statistika, televīzija, TV programmu TOP
-
Zviedrijas mēbeļu un mājas preču ražotājs IKEA uzsācis pirmo personīgo virtuālās realitātes projektu. Programma IKEA VR Experience piedāvā klientiem apmeklēt zīmola virtuālo virtuvi un izzināt IKEA ražoto mēbeļu īpatnības, neizejot no mājām. Lietotājiem ir pieejami visdažādākie uzstādījumi, kas ļauj pielāgot interjeru ikvienai gaumei, piemēram, nomainot virtuves skapīšu krāsu un izvēloties to plānojumu. Šajā programmas versijā konstruktors nav […]
-
Modes nams Dolce & Gabbana sadarbībā ar itāļu dizaina priekšmetu ražotāju Smeg izlaidis unikālu ledusskapju kolekciju. Limitētās kolekcijas prezentācija norisināsies šī gada aprīļa vidū starptautiskajā mēbeļu izstādē Salone Internazionale del Mobile. Kolekcija apvieno 100 dizaina ledusskapjus, kuru virsmu rotā ar rokām klāti gleznojumi. Ledusskapju dizains iedvesmots no sicīliešu tradicionālajiem rakstiem. Šī tematika uzrunājusi zīmolu Dolce & […]