Korporācija Microsoft savas reklāmas kampaņas ietvaros Stokholmā uzstādījusi neparastu reklāmas stendu, kas mudina garāmgājējus sekot savai stājai. Viedais stends ir aprīkots ar kustību atpazīšanas tehnoloģiju Microsoft Kinect un skeneri. Ikreiz, kad baneris uztver garāmgājēju, tas projicē cilvēka siluetu, uzskatāmi uzrādot konkrētā garāmgājēja stājas nepilnības. Ar šīs kampaņas palīdzību Microsoft aktualizē svarīgu mūsdienu sabiedrības problēmu – mugurkaula deformāciju, […]
Aktuāli
-
-
Jau otro gadu pēc kārtas Latvijas respondentu vidū trīs iemīļotākie zīmoli ir Swedbank (15% respondentu), Laima (14%) un Apple, ko par tīkamāko atzinuši 10%. TOP 10 iekļuvuši arī LMT, Facebook, Maxima, Samsung (9%), Google, Bite un Rimi (8%). Kaimiņvalstīs – Lietuvā un Igaunijā, zīmolu topa virsotne ir nedaudz mainījusies. Lietuvas TOP 3 šogad veido Google […]
Birkas:Baltijas valstis, iecienītākie zīmoli, TNS, TNS Emor, zīmoli
-
Mercedes – Benz plāno radīt jaunu elektrisko automašīnu zīmolu
Comments are off
Vācu auto koncerns Mercedes-Benz vēlas radīt jaunu zīmolu, kas apvienos kompānijas ražotās elektriskās automašīnas, aprīkotas ar ūdeņraža ģeneratoru. Tādējādi autoražotājs plāno konkurēt ar zīmolu BMW, vēsta portāls Autocar. Saskaņā ar Mercedes-Benz Cars Pārdošanas un mārketinga nodaļas vadītāja Ole Kalleniusa sacīto, līdz šī gada beigām Mercedes-Benz auto modeļu vidū parādīsies trīs elektriskās automašīnas – viens B […]
-
Virtuālās realitātes tehnoloģijas, kas iziet ārpus mobilo sakaru nozares, arvien spēcīgāk iesakņojas sabiedrības ikdienas dzīvē. Interneta izsoļu vietne eBay sadarbībā ar Austrālijas mazumtirgotāju Myer radījusi pasaulē pirmo veikalu, kas darbojas virtuālās realitātes režīmā. Aplikācija ar nosaukumu eBay Virtual Reality Department Store, kas ļauj lietotājam ar virtuālās realitātes briļļu palīdzību iekļūt unikālajā veikalā, jau pieejama mobilajās […]
-
Abavas vīna darītava vizualizē Līgo svētku sajūtas
Comments are off
Tuvojoties gada latviskākajiem svētkiem – Līgo, Abavas ģimenes vīna darītava radījusi tematisku etiķešu dizainu, kas piešķir produktam pavisam citu, unikālu vērtību. Savā Facebook profilā zīmols nopublicējis sadarbībā ar konditoreju Beze izloloto kopdarbu, kas ietver sevī tematisko sidru un cepumus, kas radīti latvju zīmju veidolā. Pēc idejas autoru teiktā, šis latviskais dāvanu komplekts ir lieliska dāvana […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Valodas barjera vairs nav šķērslis pilnvērtīgai komunikācijai
Comments are off
Amerikāņu kompānija Waverly Labs izstrādājusi pasaulē pirmās “gudrās” austiņas, kas spēj tulkot tekstu no vienas valodas uz otru reālā laika režīmā. Ierīce ar nosaukumu Pilot sastāv no divām austiņām, portatīvā lādētāja un īpašas aplikācijas, kuru iespējojot, lietotājs var komunicēt bez valodas barjeras. Šo produktu var izmantot arī kā bezvadu austiņas, klausoties mūziku. Projekta autors – […]
-
Raidorganizācija BBC maina darbības koncepciju
Comments are off
Britu korporācija BBC pirmo reizi savas gandrīz simts gadu pastāvēšanas laikā nolēmusi mainīt informācijas pārraides koncepciju. Kompānijas misijai – informēt, izglītot un izklaidēt pievienojas vēl divi nozīmīgi mērķi – atšķirties no konkurentiem un būt objektīviem, vēsta laikraksts The Telegraph со. Lēmums mainīt darbības koncepciju tika pieņemts, pēc tam, kad BBC saskārās ar kritiku par franšīžu iegādi […]
Birkas:BBC, mediji, raidsabiedrība, zīmola koncepcija, zīmola tēls, zīmols