Aktuāli

Random entry RSS

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Fantas pudelei jauns dizains

    Pasaules slavenā bezalkoholiskā dzirkstošā dzēriena Fanta logotips nebija mainīts pēdējos 8 gadus. Nezināmu iemeslu dēļ Fantu pārstāvošā kompānija Coca-Cola neatklāj jaunā logotipa un pudeļu iepakojuma dizaina autorus. Tiek ziņots, ka pirmie jaunā iepakojuma izmaiņas sajutīs tieši eiropieši, tātad arī mēs. Zīmols Fanta parādījās 2. Pasaules kara laikā pateicoties nacistiskās Vācijas aizliegumam valsts teritorijā ievest importa […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Renault integrē reklāmu pilsētvidē

    Popularizējot jauno Mégane modeli, autobūves koncerns Renault sadarbībā aģentūru Publicis Londonā, uzsācis reklāmas akciju, kurā izmantoja objektu atpazīšanas tehnoloģiju. Autovadītāji, kuri izmantoja Holland Park satiksmes mezglu Londonā, neviļus kļuva par Renault akcijas dalībniekiem un saņēma sveicienus no ceļa malā izvietotajiem displejiem. Sistēma DOOH atpazina automašīnu modeļus, virsbūves formas, arī krāsas un balstoties iegūtajā informācijā, noformulēja […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Deivida un Viktorijas Bekhemu dēls rada jauno Burberry reklāmu

    Septiņpadsmitgadīgais Bruklins Bekhems ir jaunā Burberry aromāta Brit reklāmas idejas autors. Janvārī viņš izvietoja pirmās fotogrāfijas no jaunās reklāmas kampaņas un ieguva uzslavas no Burberry radošā direktora Kristofera Beila: “Bruklins ļoti labi māk notvert objektīvā vajadzīgās asociācijas, tēlainību un Instagram ir lieliska platforma, kur viņa darbus demonstrēt”. Arī iepriekš 2012. gadā Bekhemu ģimene bija sadarbojusies […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Apakšveļas zīmols veido kampaņu ārpus seksualitātes stereotipu rāmjiem

    Britu apakšveļas ražotājs Curvy Kate līdzās ar citiem zīmoliem ir atteicies no stereotipiskiem skaistuma uzskatiem un šo stereotipu kultivēšanas reklāmā. Curvy Kate kopā ar Aerie un citiem zīmoliem ir iesaistījušies kustībā #TheNewSexy, kura paplašina seksualitātes standartus un runā par to, ka sievietei nav jābūt topmodeles augumam, lai viņa izskatītos seksuāli pievilcīga. Par reklāmas video modelēm kļuva […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Nike pirmā reklāmas kampaņa Indijā

    Kompānija Nike vēl nekad līdz šim nebija izvērsusi savas reklāmas kampaņas Indijas tirgum. Debijas kampaņu ar slavas dziesmām Indijas profesionālajām sportistēm radīja aģentūra Wieden+Kennedy India. Indijā populāras sportistes: badmintoniste Depika Padukone, sērfingiste Išita Malavija, hokejiste Rani Rampal un citas ar lielu degsmi un aizrautību spēlē basketbolu, futbolu un kriketu, cenšoties iedvesmot arī citas sievietes Indijā […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    IKEA jaunā reklāmas kampaņa – bez mēbelēm

    Zviedrijas mājas interjera preču tirgotājs IKEA ir radījis savu līdz šim interesantāko reklāmas video. Reklamējot jauno mēbeļu kolekciju, kura iznāks vien 2017. gādā, radošajai apvienībai Nikextension nācās iztikt vien ar sajūtām un asociācijām, jo pašu mēbeļu dizains vēl ir izstrādes stadijā. Tieši šī iemesla dēļ video tapis bez ieskata jauno mēbeļu dizainā. “Mēs vēlējāmies parādīt […]

    Lasīt tālāk

  • Dalies, , Google Plus, Pinterest,

    Posted in:

    Porziņģa pārstāvētā Ņujorkas ”Knicks” joprojām pasaules vērtīgākā basketbola komanda

    Kristapa Porziņģa pārstāvētā Ņujorkas ”Knicks” biznesa izdevuma ”Forbes” katru gadu veidotajā pasaules vērtīgāko sporta spēļu komandu jaunākajā sarakstā saglabājusi pasaules vērtīgākās basketbola komandas nosaukumu un ir septītā vērtīgākā sporta spēļu komanda kopumā. ”Forbes” šāgada sarakstā pirmā ir amerikāņu futbola Nacionālas futbola līgas (NFL) komandai Dalasas ”Cowboys” ar vērtību četri miljardi ASV dolāru, kam seko abi […]

    Lasīt tālāk