Lai gan viedtālruņi palīdz uzturēt kontaktus ar kolēģiem, saņemt jaunākās e-pasta vēstules un paveikt steidzamus uzdevumus, esot ceļā, darbā pie rakstāmgalda tie samazina produktivitāti par 26%, liecina virtuālās vides drošības risinājumu izstrādātāja “Kaspersky Lab” veikts pētījums. Kā norāda pētījuma autori, eksperiments atklāja saikni starp darba ražīguma līmeni un attālumu starp eksperimenta dalībniekiem un viņu viedtālruni. […]
Aktuāli
-
-
“Samsung Gear S3” viedpulkstenis Latvijas tirgū nonāks novembrī
Comments are off
Dienvidkorejas tehnoloģiju uzņēmuma “Samsung” jaunākais viedpulkstenis “Gear S3” Latvijas tirgū nonāks novembrī informē uzņēmuma pārstāvji. Kā informē “Samsung” pārstāvji, jaunajā viedpulkstenī apvienots tradicionālais pulksteņa dizains ar jaunākajiem sasniegumiem mobilo ierīču tehnoloģijās, tostarp IP68 standartam atbilstošu ūdensizturību, mobilajiem maksājumiem, LTE savienojamību un iebūvētu GPS. “Gear S3” būs pieejams divās versijās – “frontier” un “classic”. “Frontier” radīts […]
-
Coca-colu pilda pudelēs no īsta ledus
Comments are off
Aģentūra Ogilvy & Mather Colombia kolumbiešiem piedāvāja nogaršot dzērienu Coca-Cola no pudelēm, kuras bija veidotas no ledus. Akcija norisēja pludmalē un, neskatoties uz karsto laiku, pudeles saglabāja savu formu un ļāva nesteidzīgi baudīt dzērienu. Pudeļu izgatavošanai tika izmantotas silikona formas. Foto: https://www.flickr.com/photos/julienbelli/22430593195/ / https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/
-
Metjū Makonahijs aktiermākslu nomaina pret mārketingu
Comments are off
Holivudas aktieris Metjū Makonahijs nesen kļuvis par amerikāņu viskija Wild Turkey reklāmas seju. Kad aktieris iepazina viskija ražotni un iedraudzējās ar Raselu ģimeni, kura vairākās paaudzēs ražo šo alkoholisko dzērienu, Metjū radās vēlme kļūt par daļu no visa procesa, iesaistoties zīmola vēstures veidošanā. Matthew McConaughey is crafting ads for Wild Turkey as brand’s new creative […]
-
Disney izstrādājis bērniem drošu mesendžeri
Comments are off
Aplikācija Disney Mix paredzēta bērnu, viņu vecāku un ģimenes draugu sarakstei kā droša alternatīva aplikācijām WhatsApp, Facebook Messanger un Snapchat. Disney Mix, līdzīgi kā konkurentu mesendžeri, piedāvās uzspēlēt spēles (Spikes, Elsa’s Winter Waltz un Cards of Doom), izveidot mēmus un lietot zīmogus. Aplikācijas noteikumos norādīts uz aizliegumu lietot necenzētus vārdus; aizliegts nodot citu lietotāju privāto […]
-
Pētījums – jaunu aplikāciju lietotāji zaudē interesi pirmajā mēnesī
Comments are off
Programmatūras izstrādātāji no Bostonas uzņēmuma Localytics ir veikuši mobilo aplikāciju tirgus izpēti, noskaidrojot galveno izstrādātāju problēmu – nespēju noturēt lietotāju interesi ilgākā laika periodā. Ņemot vērā, ka aplikāciju izstrādē nereti tiek ieguldīti ievērojami naudas līdzekļi, turklāt nekad nav skaidrs vai piesātinātajā tirgū aplikāciju vispār kāds pamanīs. Kad tas brīnumainā kārtā izdodas, tik un tā pastāv […]
-
Zīmoli – olimpiskie medaļnieki
Comments are off
Piedāvājam aplūkot tos zīmolus, kuriem Rio Olimpiskās spēles ienesa lielākus ieguvumus nekā citiem. Reklāmas kompānijas Adweek un Sprinklr apvienoja spēkus, lai Olimpiādes norises laikā monitorētu dažādu zīmolu mārketinga aktivitātes sociālajos tīklos. Jau pētījuma pirmajā nedēļā tapa skaidrs, ka vīrieši tiešsaistes sociālajās tīklošanās vietnēs piemin zīmolus daudz biežāk nekā sievietes (66.5% sociālo portālu ziņu pieder vīriešiem, 35.5% […]