No 2025. gada būs viens sabiedriskais medijs, Latvijas Televīzija un Latvijas Radio būs apvienoti, lēma Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas deputāti. Vienotā medija nosaukums būs Latvijas Sabiedriskais medijs. To paredz grozījumi Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu un to pārvaldības likumā. Šos grozījumus komisija iesniegs Saeimā, un paredzēts, ka parlaments pirmajā lasījuma tos skatīs nākamnedēļ, informē […]
Aktuāli
-
-
Kādas interneta vietnes septembrī bija vispopulārākās?
Comments are off
Septembrī no visām platformām Top 5 vietnes nemainīgi saglabājušas savas pozīcijas, neskatoties uz to, ka lielākā daļa topa vietņu uzrādījušas auditorijas kritumus. Turpinoties Pasaules kausam basketbolā, kopējās statistikas topā un apmeklējumā no mobilajām ierīcēm skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu uzrādījusi vietne sportacentrs.com, topa vietnēm pievienojies arī portāls sportazinas.com, liecina interneta tehnoloģiju un pētījumu uzņēmuma Gemius publicētais […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Vērtīgi padomi 2024. gada mārketingam – kā aizraut un izcelties
Comments are off
Šī gada laikā pasaules mārketinga ainava ir krietni mainījusies – internetam strauji attīstoties, pakalpojumus un produktus pārdod vairāk cilvēku nekā jebkad agrāk. Jāatceras, ka mārketings nav tikai jūsu produkta, pakalpojuma vai idejas pārdošana – galvenais ir jūsu produkts, pakalpojums vai ideja. Kas jāņem vērā, plānojot mārketinga aktivitātes 2024. gadā? Domā lielā mērā Domāšanas veids “Domā […]
-
Pēdējo 6 mēnešu laikā radio ik dienu klausījušies vidēji 63,2% jeb 962 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem. Savukārt šajā laikā kopumā nedēļā vidēji radio klausījās 84,5% jeb 1 miljons 286 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju šajā vecuma grupā. 2023.gada pavasara un vasaras pētījuma periodā viens radio klausītājs vidēji dienā radio klausīšanai veltījis 4 […]
Birkas:radio
-
Apmeklētāko vietņu TOP 20 – kurš medijs bijis populārākais augustā?
Comments are off
Augustā kopējās statistikas topa pirmo piecinieku ar ievērojamu auditorijas pieaugumu noslēdz portāls jauns.lv, bet uz pirmo vietu apmeklējumā no visām ierīcēm pakāpusies vietne inbox.lv, liecina interneta tehnoloģiju un pētījumu uzņēmuma Gemius publicētais apmeklētāko vietņu tops. Gan kopējās statistikas topā, gan apmeklējumā no mobilajām ierīcēm skaitliski lielāko pieaugumu uzrādījis portāls nra.lv. Kopējā statistika Augustā ar ievērojamu […]
-
Ņemot vērā sociālo mediju un satura mārketinga nozares pastāvīgo izaugsmi, influenceru mārketinga attīstību un patērētāju maldinājuma riskus, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) arī 2022. gadā veica uzraudzību, konsultēja un dažādu pasākumu ietvaros informēja influenceru mārketinga jomas pārstāvjus, galveno uzmanību pievēršot sociālās saziņas vidē sniegtās komerciālās informācijas nošķiršanai, vispārējām reklāmu prasībām un maldinājumam par dažādu produktu […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Filma “Bārbija” – ikviens zīmols vēlas dzīvot Bārbijlendā
Comments are off
Jau šonedēļ uz kino ekrāniem iznāk ilgi gaidītā filma “Bārbija”, kuras scenārija pamatā ir rotaļlietu kompānijas “Mattel” radītā lelle Bārbija. “Mattel” par godu filmai laidis klajā jauno Bārbiju sēriju un lielu uzmanību šim notikumam veltījuši arī vesela virkne uzņēmumu, papildinot savu produktu klāstu ar Bārbijas tematikas precēm. Patiesībā ir gandrīz neiespējami izvairīties no spilgti rozā […]