Pētījumu kompānija Kantar TNS ir apkopojusi 2016. gada novembra lineārās TV kanālu auditorijas. Skatītākais kanāls šī gada novembrī – TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 11,7%. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10,2%. Savukārt trešais skatītākais kanāls novembrī bija PBK, kuram veltīti 9,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam LNT veltīti […]
Aktuāli
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Par inovatīvu pieeju veiksmīgām reklāmas kampaņām
Comments are off
Ko es varu darīt, lai mans uzņēmums attīstītos? Kā piesaistīt plašāku klientu loku? Kā veidot sava uzņēmuma tēlu tā, lai tas atstātu patīkamu iespaidu? Šie ir jautājumi, kas ik pa laikam rodas katram uzņēmējam, kurš alkst strauju attīstību un ilgtermiņa panākumus. Viens no veidiem, kā panākt vēlamo, ir reklāmas kampaņa. Tā ir iespēja ikvienam uzņēmumam […]
-
Pētījumu kompānija Kantar TNS ir apkopojusi jaunākos regulārā Radio auditorijas pētījuma rezultātus par 2016. gada rudens periodu. Radio klausīšanās Latvijā Saskaņā ar jaunākiem Kantar TNS regulārā radio auditorijas pētījuma rezultātiem, 2016. gada rudenī vidēji nedēļā radio klausījās 81% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem, bet vismaz reizi dienā radio klausījās 62% Latvijas iedzīvotāju […]
-
Spotify izmanto statistikas datus asprātīgai vides reklāmas kampaņai
Comments are off
Populārā mūzikas straumēšanas vietne Spotify likusi lietā sev pieejamo statistiku par lietotāju paradumiem un izveidojusi asprātīgu vides reklāmas kampaņu, kas norāda uz dīvainākajiem Spotify lietotāju paradumiem 2016.gadā. Izveidotā kampaņa uzņēmusi apgriezienus un kopš šīs pirmdienas jau vērojama uz ASV, Lielbritānijas, Francijas un Vācijas ielām. Uz izkārtnēm un reklāmas baneriem vērojama tāda informācija kā: Mīļais klausītāj, […]
-
Jaunās H&M Ziemassvētku reklāmas režisors ir Vess Andersons
Comments are off
H&M jaunās 2016.gada Ziemassvētku reklāmas režisors Vess Andersens par galveno reklāmas varoni izvēlējies Adrienu Brodiju, sadarbojoties ar Adam&Eve/DDB aģentūru. Gandrīz vai 4 minūšu garās kino īsfilmas Sanāksim kopā (oriģinālvalodā – Come Together) stāsts ir par vilciena konduktoru, kuru attēlo Brodijs, kas vilcienam uzsākot braucienu paziņo pasažieriem, ka sniegputeņa dēļ nokļūšanu mājās uz Ziemassvētkiem nāksies atlikt. […]
-
Īpaši gaidītā John Lewis Ziemassvētku reklāma par savu galveno varoni šogad izvēlējusies Boksera šķirnes suni Basteru. Ziemassvētku reklāmas režisors ir Duglas Vilsons. Reklāma veidota sadarbībā ar Adam&Eve/DDB aģentūru. Reklāmas stāsts ir par mazu meitenīti vārdā Bridžita, kurai ļoti patīk lēkāt. Viņas mamma un tētis šajos Ziemassvētkos tai nopirkuši batutu, kuru tētis paslepus Ziemassvētku vakarā saliek […]
-
Pagājušajā gadā mobilo datu patēriņš uz vienu SIM karti Latvijā sasniedza 3,7 gigabaitus (GB) mēnesī, ierindojot Latvijas mobilā interneta lietotājus otrajā vietā pasaulē, liecina telekomunikāciju pētniecības kompānijas “Tefficient” apkopotie dati. Vairāk mobilo datu nekā Latvijā patērēts tikai Somijā – pieci GB mēnesī. Igaunijā mobilo datu patēriņš uz vienu SIM karti mēnesī 2015.gadā bija divas reizes […]