Populārais britu dziedātājs Eds Šīrans daudz kritizēts par savas dziesmas “Castle on the Hill” vārdiem, kas veicinot bīstamu braukšanu. Dziedot “braucot uz 90” dziedātājs izpelnījies ne mazums kritikas, kas licis dziedātājam nevis pievērsties jaunā albuma reklamēšanai, bet drošībai uz autoceļiem. Lai gan viens no mūziķa jaunākajiem singliem ir oda viņa dzimtajai pilsētai Safolkai, Apvienotajā Karalistē, […]
Aktuāli
-
-
Jauni veidi kā aicina izrādīt savu mīlestību Valentīndienā
Comments are off
Valentīndiena būs jau rīt un tas nozīmē, ka dažāda veida kompānijas cenšas izdomāt arvien jaunus, absurdus, komiskus un citus veidus, kas saistīti ar mīlestību – sirsniņformas ceptu vistas spārniņu ēdiena izkārtojums uz jūsu šķīvja vai dažādas konfekšu kārbas un ziedu pušķi. Minesotas alus darītava Grain Belt nākuši klajā ar pavisam jaunu ideju – dubulto plastmasas […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Lineārās TV skatītākais kanāls janvārī – LTV1
Comments are off
Skatītākais kanāls janvārī bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,7%. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kuram veltīti 8,9% no visa TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK ar skatīšanās laika daļu 8,4%. Kanālam LNT veltīti 7,1%, kanālam NTV Mir Baltic – 6,8%, kanālam RTR Planeta Baltija – 6,5% no kopējā TV skatīšanās […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Emocijzīmes – radošs veids, kā zīmoli akcentē savu vēstījumu
Comments are off
Mūsdienās emocijzīmes ir kļuvušas par neatņemamu sociālo mediju mārketingu sastāvdaļu. Neatkarīgi, vai tā ir atbilde klientam vai kāds nozīmīgs paziņojums, zīmoli arvien biežāk savu sakāmo akcentē ar emocijzīmēm. Tās sniedz iespēju komunicēt ar patērētājiem jautrākā un radošākā veidā. Lūk, daži zīmoli, kuri savās mārketinga aktivitātēs labprāt iekļauj emocijzīmes: Hilarija Klintone Realitātes šovu zvaigzne Kima Kardašjana […]
-
Sabiedriskās domas izpēte joprojām ir galvenais veids, ar kura palīdz rast atbildes uz svarīgiem jautājumiem saistībā ar politiskās vides dinamiku un atklāt cilvēku attieksmi pret konkrētām reālijām un sociālām parādībām. Uz to rezultātiem paļaujas gan dažādas organizācijas un politiskās partijas, gan plašsaziņas līdzekļi, gan, protams, sabiedrība. Tāpat nevar aizmirst par tirgus izpēti, kas ir viens […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
“Twitter” vadītājs aicina vietnes lietotājus iesaistīties uzņēmuma izaugsmē
Comments are off
Mikroblogu kompānijas “Twitter” vadītājs Džeks Dorsijs (Jack Dorsey), šķiet, iedvesmojies no citām nozīmīgām kompānijām, kas izmanto savas platformas, lai lūgtu klientu atsauksmes. “Twitter” līdzdibinātājs Dorsijs, kas kompānijas vadību atkārtoti ieņēma 2015. gadā, izmantojis sociālo vietni, lai lūgtu lietotājus sniegt priekšlikumus, kādus atjauninājumus viņi vēlas redzēt 2017. gadā. Dorsijs lūdza saviem sekotājiem padomus, kā viņš varētu […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Ieskaties: Radošākās Ziemassvētku kampaņas šogad!
Comments are off
Ziemassvētku brīvdienas ir laiks, kuru pavadīt kopā ar ģimeni, baudīt mājās gatavotu maltīti un tvert svētku garu! Vairums uzņēmumu tieši svētki ir īstais laiks, lai reklamētu savu produktu – ar veiksmīgu mārketinga kampaņu iespējams ne tikai sajust svētku noskaņu, bet arī celt produkta vērtību. Iesakām ieskatīties piecās šī gada veiksmīgākajās reklāmas kampaņās. Coca – cola […]