Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) ceturtdien, 28. septembrī, izteikusi neuzticību Latvijas Radio (LR) valdes loceklei Sigitai Roķei un jau nākamnedēļ Roķei nāksies amatu atstāt. Ņemot vērā nesakārtoto algu sistēmu un sabiedriskā medija mēģinājumus nepakļauties noteiktām prasībām, šāds NEPLP lēmums nebūt nav pārsteigums, bet gaidīts un likumsakarīgs iznākums. Skaidrojot pieņemto lēmumu, NEPLP priekšsēdētāja Dace Ķezbere […]
Aktuāli
-
-
NEPLP izsaka neuzticību Latvijas Radio valdes loceklei Sigitai Roķei
Comments are off
Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) 28.septembra sēdē vienbalsīgi pieņēma lēmumu par neuzticības izteikšanu Valsts SIA “Latvijas Radio” (LR) valdes loceklei Sigitai Roķei un viņas atsaukšanu no amata. S.Roķe tiek atsaukta no LR valdes locekļa amata pienākumu pildīšanas ar 28.septembri. S.Roķes darbība LR valdes locekles amatā ir radījusi NEPLP šaubas par to, vai S.Roķe spēj […]
-
Radīta īpaši Latvijas literatūrai veltīta alus līnija #iamintrovert
Comments are off
Latvijas literatūras eksporta platforma “Latvian Literature” sadarbībā ar alus darītavu “Malduguns” laidusi klajā īpašu alus līniju #iamintrovert (Es esmu introverts), kuras receptes sastāvā ir viens no latviešu mīļākajiem pārtikas produktiem – kartupelis. Uz #iamintrovert alus pudeļu etiķetēm lasāmi citāti no piecu Latvijas autoru – Māras Zālītes, Jāņa Joņeva, Osvalda Zebra, Ingas Ābeles un Kārļa Vērdiņa […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Šausmu filmas “Tas” kampaņa pierāda – partizānu mārketings joprojām ir efektīvs!
Comments are off
Stīvena Kinga “Tas” ekranizācija pēc 27 gadiem atgriezās uz kino ekrāniem un tās panākumi bija ievērojami – tā startēja pārliecinoši un pirmajā izrādīšanas nedēļā iekasēja 117 miljonus ASV dolāru. Atskatoties uz filmas mārketinga kampaņu, jāatzīst, ka tā nospēlēja ļoti lielu lomu, lai veicinātu šausmenes panākumus. To uzņēma gan ar sajūsmu, gan šausmām! Taču būtiskākais – […]
-
Sabiedriskie mediji bez reklāmas – pēc trim gadiem
Comments are off
Sabiedriskie mediji no reklāmas tirgus varētu iziet 2020. gadā. Kultūras ministrija (KM) piedāvā četrus iespējamos risinājumus, kā to varētu izdarīt, bet pati atbalsta divus: pakāpenisku vai tūlītēju iziešanu. Šobrīd galvenais uzdevums esot precizēt summas, kas nepieciešamas šā plāna īstenošanai, taču, visticamāk, ar papildu pieciem līdz astoņiem miljoniem eiro no valsts budžeta būs jārēķinās. Piedāvā arī […]
-
Sociālais tīkls “Facebook” pērn gada beigās uzsāka cīņu pret viltus ziņām internetā. Sociālais tīkls izveidoja partnerību ar faktu pārbaudītājiem un ziņu organizācijām, lai nošķirtu īstas ziņas no izdomājumiem, kas spēlē uz cilvēku emocijām un aizspriedumiem. Jaunā sistēma darbojas sekojoši – ja pietiekami liels skaits cilvēku uzskatīs, ka kāda ziņa ir safabricēta, “Facebook” to nodos tālāk […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Kāpēc tūrisma nozarei nevajadzētu ignorēt “Instagram”?
Comments are off
Zīmoli mūsdienās lielākoties izmanto “Facebook” un “Twitter” kontus, lai komunicētu ar saviem klientiem. “Instagram”, “Pinterest” un “YouTube” joprojām ir neizzināta pasaule un daudzas nozares to lielā mērā ignorē. Taču ikviens no mums ir pamanījis skaistas ceļojumu bildes “Instagram”. Sociālās vietnes lietotāji atzīst, ka paļaujas uz “Instagram”, lai atklātu un izvēlētos savu nākamo ceļojuma galamērķi. Lai […]