Videoklipi var būt spēcīgs papildinājums jūsu zīmola stāstam un palīdz paaugstināt kampaņas efektivitāti un padara to neaizmirstamu. Šobrīd lielākā daļa videoklipu tiek skatīti mobilajās ierīcēs, tāpēc uzņēmumiem tagad jāapgūst priekšrocības, ko šāda iespēja piedāvā. Jaunākie pētījumi liecina, ka video materiālu iekļaušana uzņēmuma mārketinga kampaņās var pozitīvi ietekmēt virkni dažādu patērētāju uzvedību. Tālāk ir norādīti trīs […]
Aktuāli
-
-
Twitter palielina zīmju maksimālo garumu līdz 280
Comments are off
Lai visi varētu vieglāk un ātrāk izteikties, kā arī, atsaucoties uz neskaitāmu cilvēku lūgumu, mikroblogu vietne „Twitter” nonākusi pie lēmuma palielināt maksimālo zīmju garumu līdz 280 zīmēm. Līdz šim populārajā sociālajā tīklā varēja ierakstīt vien 140 zīmju garus tekstus, tomēr šāda iespēja arī turpmāk paliks spēkā ierakstiem japāņu, ķīniešu un korejiešu valodās, kuru rakstība ļauj […]
-
Snickers ir viens no spēcīgākajiem zīmoliem, kas, neatkarīgi no tā vai tā ir peldkostīma reklāma, sports vai tilts starp internetu un ārpasauli, spēj „izsist” savu vietu mediju pasaulē. Tomēr pat tādu uzņēmumu speciālisti no Anglijas spēj gudri izjokot un radīt haosu mediju pasaulē. Izmantojot aģentūras AMV BBDO Londonā pakalpojumus, Snickers klasiskā kampaņa “Tu neesi tu, […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Tuvojas Helovīns! Kā izmantot svētkus, lai uzlabotu mārketinga stratēģiju?
Comments are off
Pavisam drīz veikalus pārņems izgrebti ķirbji, melnas raganu cepures ar spicu galu un krāsainas konfektes. Jā, vairs nav tālu līdz tiks svinēts Helovīns. To mīl ne tikai bērni, bet arī uzņēmumi. Gluži kā Ziemassvētki un Valentīna diena, arī Helovīns ir īstais laiks daudziem uzņēmumiem un organizācijām, lai aktivizētu savas mārketinga aktivitātes. Lai arī pierasts, ka Helovīna […]
-
Noskaties! Losandželosas metro kļūst krāsains un jautrs!
Comments are off
Sociālā tīkla “YouTube” režisors un parodiju meistars Maiks Dīva, kas pazīstams ar savām izklaidējošajām ASV prezidenta Donalda Trampa un viņa politiskās konkurentes Hilarijas Klintones reklāmām, ieguvis lielu uzmanību veidojot šausmu filmu labākajās tradīcijās ieturētu provokatīvu reklāmu “Halo Top” saldējumam. Tagad viņš izveidojis dažādas reklāmas Losandželosas apgabala Metropolitan transporta pārvaldei. Dīva radījis aizraujošas, krāsainas un rotaļīgas […]
-
Latvijas raidorganizāciju asociācija (LRA) ir nosūtījusi vēstuli Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijai ar lūgumu pilnveidot Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likumu (EPLL), lai Eiropas Komisijas (EK) paziņojumā par valsts atbalsta noteikumu piemērošanu sabiedriskajai apraidei ietvertie sabiedrisko mediju labas pārvaldības principi tiktu ietverti Latvijas likumdošanā un pēcāk iedzīvināti praksē. Lielāko daļu sabiedrisko mediju finansējuma sastāda nodokļu maksātāju […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Alkohola zīmoliem vienmēr bijusi Holivudas garša
Comments are off
Alkoholu zīmoli kļūst arvien populārāki – tie ir redzami it visur, tai skaitā reklāmās, sporta pasākumos un to mīl izmantot arī filmu mārketingu kampaņās. Nesen skotu viskijs “Johnnie Walker” piedalījās filmas “Pa asmeni skrejošais 2049” mārketinga kampaņā, kuras ietvaros viskijs tika iepakots “nākotnes” pudelē. Tam sekoja burbons “Old Forester’s Stateman”, kurš tika izmantots filmas “Kingsman […]