Mārketinga eksperti un reklāmas kritiķi ir nosaukuši šī gada efektīvāko reklāmu un tā ir Marks & Spencer reklāma, kurā pazīstais lācēns Padingtons kļūst par īstu Ziemassvētku varoni, jo pavisam netīšām aptur ļaunā zagļa vēlmi ielauzties kādā mājā. Brīdī, kad uzņēmumi cīnās par savu spilgtāko veikumu Ziemassvētku laikā, Marks un Spencer apsteidz konkurentus un paraksta līgumu, […]
Aktuāli
-
-
Lineārās TV skatītākā programma novembrī – šovs “X faktors”
Comments are off
Lineārās TV skatītāko programmu topa pirmajā vietā novembrī ierindojās šovs “X faktors” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 8,3% jeb 158,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Programmu topa otrajā vietā ierindojās “Latvijas himna visā pasaulē. Valsts svētku salūts” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 7,9% jeb 151 tūkstotis skatītāju. Trešā skatītākā TV programma bija šovs […]
-
Lineārās TV skatītākais kanāls novembrī – TV3
Comments are off
Lineārās TV skatītākais kanāls novembrī bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 9,6%. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, ar skatīšanās laika daļu 9,1% Savukārt trešais skatītākais lineārās TV kanāls novembrī bija LNT, kam veltīti 7,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam PBK veltīti 7,4%, kanālam RTR Planeta Baltija – 6,1%, kanālam NTV Mir Baltic – […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Kāpēc “Melno piektdienu” vajadzētu iekļaut uzņēmuma stratēģijā?
Comments are off
Tā dēvētā “Melnā piektdiena” ir laiks, kad cilvēki neprātīgi meklē zemākās cenas un kaujas savā starpā par pēdējo lielizmēra TV. Vai jūs iekļāvāt sava uzņēmuma stratēģijā „Melno piektdienu”? Ja nē, izdariet to nākamajā gadā! Melnā piektdiena tiek atzīmēta kā lielākā gada iepirkšanās diena, jo tā ir pirmā piektdiena pēc Pateicības dienas un ar to tiek […]
-
Tā vien šķiet, ka parādījies jauns pretendents sirsnīgākās un stilīgākās svētku reklāmas titulam – tirdzniecības tīkla „H&M” jaunā Ziemassvētku reklāma! Trīs minūšu garā filma, ko radījusi Zviedrijas aģentūra” Forsman & Bodenfors”, ir pilna ar sirsnību, slaveniem cilvēkiem un moderniem apģērbiem. Aktieris Džese Vijams un repere Nikija Mināža reklāmas video attēlo divas lomas. Sākotnēji viņi tēlo […]
-
Turpinot pagājušā gada tradīcijas, arī šogad Londonas rietumos esošā Hītrovas lidosta ar radīto svētku reklāmu aizkustinājusi sociālo tīklu lietotājus. Reklāmā, kura uzņemta jau slēgtajā Hītrovas lidostas terminālī, lācēni izstaro to īpašo sirds siltumu, mīlestību un akcentē kopā būšanas prieku. Kā piemērs reklāmas tapšanai izmantota romantiskā fima “Tāda ir mīlestība” (“Love Actually”), jo arī tur lidosta […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Sagatavojiet sociālo mediju mārketinga stratēģiju Ziemassvētkiem!
Comments are off
Ziemassvētku sezona – tas ir viss par spilgtām gaismām, mirdzošām kleitām, dāvanām un zīmoliem, kas vēlas vislabāk izmantot visaktīvāko iepirkšanās periodu! Tieši tā – svētki vairs nav tālu un ir pienācis laiks sākt domāt par savu, unikālo un neatkārtojamo mārketinga stratēģiju! Ziemassvētki ir laiks, kad cilvēki mēdz daudz vairāk apmeklēt veikalus, meklējot ideālās dāvanas saviem […]
Birkas:mārketings, sociālie mediji, Ziemassvētki