Veiksmīgs un pamanāms produkta dizains ir gandrīz viss, kas nepieciešams, lai izsauktu patērētāju interesi par to. Daudzu pazīstamu uzņēmumu iepakojuma dizaina mērķis ir izraisīt patīkamu ziņkāri, vienlaikus likt tam sasaukties ar potenciālo klientu un to vēlmēm. Nenoliedzami, arvien vairāk uzņēmumu drosmīgi eksperimentē ar dizainu, taču pastāv arī klasiskas vērtības, kuras nemainās tieši tāpēc, ka ir […]
Aktuāli
-
-
Trīsdesmit piecus gadus pēc tam, kad pasauli satricināja diētiskā kola, kompānija “Coca-Cola” paziņoja, ka produkta mārķējums iegūst pilnīgi jaunu izskatu. Sākot no nākamā mēneša, patērētājiem būs iespēja iegādāties diētisko kolu jaunā izskatā – gaiši sudrabaina ar treknu centru svītru, kura krāsa atbilst četrām jaunām garšām. Saskaņā ar uzņēmuma paziņojumu, jaunais izskats un garša ir vērsta […]
-
2017. gada pārsteigums: Drukātas reklāmas, kas aizrauj!
Comments are off
Digitālajā laikmetā drukātajai reklāmai uzticas arvien mazāk. Tā vietā priekšroka tiek dota video un tiešsaistes reklāmām. Taču aizejošais gads ir pārsteidzis mūs ar dažām lieliskām drukātājam reklāmām, kas apliecina, ka drukāta reklāma ir dzīvāka kā jebkad! Burger King Gada visdrosmīgākā drukātā kampaņa bija “Burning Stores”, kas tika izveidota saistībā ar Burger King. Ideja parādīt savu […]
-
Lineārās TV skatītākais kanāls 2017.gadā – TV3
Comments are off
Lineārās TV skatītākais kanāls 2017.gadā bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 10,1%. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kuram veltīti 9,2% no skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 7,6%. 2017.gadā kanālam LNT veltīti 7,2%, kanālam NTV Mir Baltic – 6,6% un kanālam RTR Planeta Baltija – 6,1% no […]
-
Noteiktas 2017.gada sirsnīgākās Ziemassvētku reklāmas
Comments are off
Tie nav Ziemassvētki bez devas sirsnīgu svētku reklāmu, kas liek asarām sarosīties un sirdij pukstēt straujāk, tomēr viena no viņām ir ieņēmusi Top pirmo vietu kā vispopulārākā. Pārsteidzoši, bet tā nebija ne Hetrova lāču reklāma, ne Pedingtona, ne Marks & Spencer, tā bija neviena cita kā „Aldi” svētku reklāma. Datu pētījumu kompānija „4C Insights”, pētīja […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Ziemassvētki jau klāt? Pēdējā brīža mārketinga idejas
Comments are off
Svētku brīvdienas oficiāli ir klāt, kas nozīmē, ka Ziemassvētki ir tikai dažu dienu attālumā! Mārketingam un reklāmai uzņēmumi pievērš pastiprinātu uzmanību visu cauru gadu, it īpaši svētkos! Ja, šķiet, ka esat jau nokavējis Ziemassvētku sezonas aktīvāko iepirkšanās laiku, tad jūs kļūdāties! Lūk, dažas pēdējā brīža Ziemassvētku mārketinga idejas, kuras varat sākt izmantot jau šodien! Pievienojiet […]
-
Top 8 visskatītākās 2017. gada reklāmas YouTube
Comments are off
Ir pienācis laiks gada noslēguma sarakstiem un šis solās būt īpaši interesants – 2017. gada YouTube reklāmu līderu tops un saraksts ar visvairāk skatītajām reklāmām. Jūs atpazīsiet daudzas! Sākot jau ar Super Bowl reklāmas klipiem (Kia, Budweiser) līdz pazīstamām slavenībām (Natālija Portmane un Miss Dior, Melisa Makārtnija un Kia, Dveins Džonsons un “Apple”). Interesanti ir […]