“Interesants un piesaistošs saturs ir viss, kas nepieciešams, lai sasniegtu auditoriju,” – to noteikti ir dzirdējis ikviens. Tomēr, vai mēs visi zinām, kā tas strādā realitātē? Ja vēlaties paplašināt savu zīmola sasniedzamību, iesaistot saturu, tad jums noderēs daži zemāk redzamie mārketinga padomi, kurus jūs varēsiet izmantot, lai palielinātu sekotāju skaitu un gala pārdošanu! Daudzi tirgotāji […]
Aktuāli
-
-
Par godu Starptautiskajai sieviešu dienai, 8. martā viens no pasaulē populārākajiem zīmoliem “Barbie” laidīs klajā jaunas lelles, kuras godinās dažas iedvesmojošas sievietes no pagātnes un tagadnes. Zīmols ir izraudzījies 17 dažādas sievietes, pēc kuru prototipiem izveidotas jaunās “Barbie” lelles. To vidū ir dažādas atzinību guvušas sievietes gan no pagātnes, gan tagadnes. Jaunās lelles būs prototipi […]
-
Kantar TNS: Lineārās TV skatītākais kanāls februārī – LTV1
Comments are off
Lineārās TV skatītākais kanāls februārī bija LTV1, kuram veltīti 9,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kuram veltīti 8,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija LNT, kura skatīšanās laika daļa bija 7,2%. Kanāla NTV Mir Baltic skatīšanās laika daļa bija 6,6%, kanāla PBK – 6,4%, kanāla RTR […]
-
Ātrās ēdināšanas kompānija “McDonalds” ir pazīstama ar savām kampaņām minimālisma stila. Apziņu, ka tas darbojas, vairo arī jaunākā “McDonalds” kampaņa Kanādā, kas izveidojusi vides reklāmu ar pārsteidzoši noderīgu rezultātu. Jaunā kampaņa “zīmē” ikoniski izliektas zelta arkas, lai virzītu cilvēkus uz tuvākajiem “McDonalds” restorāniem. Kampaņa “Sekojiet arkām” atklāj milzīgu dzeltenu M burtu, kas ļauj vadītājiem vieglāk […]
-
Kantar TNS: Konsolidētās TV skatītākais kanāls janvārī – LTV1
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais kanāls šī gada janvārī bija LTV1, kuram veltīti 9,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kuram veltīti 9,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls NTV Mir Baltic, kura skatīšanās laika daļa bija 8,3%. Kanāliem LNT un PBK katram veltīti 7,5%, kanālam RTR Planeta Baltija […]
-
Lineārās TV skatītākais kanāls janvārī – LTV1
Comments are off
Lineārās TV skatītākais kanāls janvārī bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 8,8%. Otrs skatītākais bija kanāls TV3, kuram veltīti 8,2% no kopējā skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls NTV Mir Baltic, kuram veltīti 7,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem LNT un PBK katram veltīti 6,9% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam RTR […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Izmantojiet Valentīna dienu savā labā! Vienkāršas idejas lieliskai mārketinga stratēģijai
Comments are off
Pēc vairāk nekā divām nedēļā visā pasaulē tiks atzīmēta Valentīna diena, līdz ar to ir klāt pēdējais brīdis, lai uzņēmumi sāktu apsvērt savu mārketinga stratēģiju! Ņemot vērā, ka arvien vairāk patērētāju mīl iepirkties internetā, lūk, dažas idejas un stratēģijas, kā iesaistīt sekotājus un palielināt zīmola atpazīstamību, izmantojot Valentīna dienas konkursus sociālajā tīklā “Facebook”! Visu mīlētāju […]