Jau pērn asa sižeta filma “Dedpūls” izcelās ar lielisku mārketinga kampaņu ( par to plašāk lasiet šeit: “Dedpūls” vienkāršā reklāmas kampaņa padara filmu par sensāciju), bet šogad eksperti lēš, ka filmai varētu būt vislabākā reklāmas kampaņa 2018. gadā, un, iespējams, arī pēdējo gadu laikā. Iegādājoties vietnē “Walmart” Blu – ray kopiju tādām filmām kā “Cīņu […]
Aktuāli
-
-
Lai varētu efektīvāk monitorēt Latvijā pārraidītu televīzijas kanālu saturu, Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) monitoringa centram varētu piešķirt līdzekļus papildu desmit štata vietām. Intervijā LTV raidījumā “Tieša runa” Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas priekšsēdētāja Inese Laizāne (NA) atzina, ka, lai spētu izpildīt visas uzraugošās funkcijas, monitoringa centrā varētu izveidot vēl papildu desmit štata […]
-
Kantar TNS: Konsolidētās TV skatītākais kanāls aprīlī – TV3
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais kanāls aprīlī bija TV3, kuram veltīti 9,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 8,4%. Savukārt trešais skatītākais kanāls – LNT, kura skatīšanās laika daļa bija 8%. Kantar TNS Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka vidēji ik dienu 65,6% Latvijas iedzīvotāju […]
-
NMG iestājas pret manipulācijām sabiedriskā medija aizsegā
Comments are off
Ņemot vērā, ka Nacionālās mediju grupas (NMG) vārds izskanējis saistībā ar Jēkabpils pilsētas pašvaldību, reaģējot uz sagrozīto Latvijas Televīzijas raidījuma “Aizliegtais paņēmiens” sižetu par asfalta kvalitāti Jēkabpilī, Bebru ielas mikrorajonā, NMG vēlas paziņot, ka tai nav ne šobrīd, ne arī jebkad iepriekš bijis noslēgts līgums ar Jēkabpils pilsētas domi. Nacionālā mediju grupa vēlas atgādināt, ka […]
-
Kantar TNS: Konsolidētās TV skatītākais kanāls martā – TV3
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais kanāls martā bija TV3, kuram veltīti 10,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,2%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls LNT, kura skatīšanās laika daļa bija 8,2%. Kantar TNS Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka janvārī un februārī konsolidētās TV skatītākais […]
-
Padomi: Kā sūtīt klientiem interesējošus e-pastus?
Comments are off
E-pasta saraksts ar klientiem ir lielisks veids kā paplašināt savu biznesu no mārketinga viedokļa. Mēs visi zinām galvenos etiķetes baušļus e-pasta lietotājiem, tai skaitā, kā izveidot e-pastu un kā uzsākt saraksti, tomēr, realitātē daudziem uzņēmējiem ir nevien grūti izveidot ilgstošu saraksti, pašu datubāzi, bet arī saglabāt klientus. Sūtot pirmo e-pasta ziņojumu saviem jaunākajiem abonentiem ir […]
-
Kā likt cilvēkiem runāt par tavu zīmolu?
Comments are off
Pētījumi liecina, ka visos kontinentos un paaudzēs draugu ieteikumi ir uzticamāki, nekā jebkura cita veida reklāma. Cilvēkiem patīk dzirdēt, skatīties un dalīties stāstos ar tiem cilvēkiem, kuri visvairāk to prot novērtēt. Stāsta pakalpojumi Instagram, Snapchat, Facebook un pat Google mudina lietotājus dalīties savās izvēlēs un pieredzē biežāk nekā jebkad agrāk. Tā vietā, lai aizvietotu šos […]