Helovīni jeb Visu svēto dienas priekšvakars ir ļoti sena tradīcija. Lai arī Latvijā šie svētki ir parādījušies samērā nesen, pasaulē tai ar lielu aizrautību gatavojas gan bērni, gan arī uzņēmumi. Oktobra laikā sociālos tīklus sāk pārpludināt dažāds Helovīna saturs un tā noteikti ir lieliska iespēja klientiem atgādināt par savu zīmolu, kaut vai tā iemesla dēļ, […]
Aktuāli
-
-
Ardievu, slavenības! Kā izveidot iedvesmojošu saturu ar nozīmi
Comments are off
Mūsdienās satura mārketingā arvien lielāku nozīmi ieņem slavenības – Kima Kardašjana, Riana, Bejonse un citas slavenības ir kļuvušas par nozīmīgiem mārketinga dalībniekiem. Uzņēmumi sūta savus produktus slavenībām un blogeriem, kas tos izreklamē – pārdošanas reitingi pierāda, ka tas darbojas, jo slavenības un blogeri tagad nosaka jaunākās modes tendences jauniešu vidū, bet aktuālā problēma joprojām ir […]
-
Kantar TNS: Konsolidētās TV skatītākais kanāls jūlijā – LTV1
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais kanāls jūlijā bija LTV1, kuram veltīti 10,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 8,6%. Savukārt trešais skatītākais kanāls jūlijā bija PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 7,9%. Kantar TNS mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norāda, ka konsolidētās TV skatītāko programmu top 20 galvenokārt […]
-
Mainoties laikam un pieaugot digitalizācijas lomai, mainās arī uzņēmēju pārdošanas taktika. Uzņēmēji šodien pārāk daudz paļaujas uz to, ka klients aktīvi meklēs savu produktu, taču kā likt produktam sameklēt pircēju ātrāk? Mūsdienās problēma nav tajā, ka cilvēki vienkārši nepērk. Bet tad, kāpēc daži zīmolu tirgotāji joprojām gaida jaunus klientus tā vietā, lai tos atrastu paši? […]
-
“Vikipēdijas” latviešu valodas versija atkal ir brīvi pieejama
Comments are off
Bezmaksas tīmekļa enciklopēdijas “Vikipēdijas” latviešu valodas versija, kas trešdien, 4. jūlijā, protestējot pret Eiropas Parlamentā (EP) skatāmo autortiesību direktīvu, bija slēgta, šodien ir atkal brīvi pieejama. Vienlaikus citās Eiropas Savienības (ES) valodās satura bloķēšana turpinās. Jau vēstījām, ka trešdien, dienu pirms Eiropas Parlamentā gaidāmā balsojuma par autortiesību direktīvu, kas paredz ierobežojumus interneta lietošanā, nobloķēta “Vikipēdija” […]
-
“Vikipēdija” bloķē pieeju lapām latviešu un citās ES valodās
Comments are off
Dienu pirms Eiropas Parlamentā gaidāmā balsojuma par autortiesību direktīvu, kas paredz ierobežojumus interneta lietošanā, nobloķēta “Vikipēdija” latviešu, kā arī citās Eiropas Savienības (ES) dalībvalstu valodās. “Vikipēdijā” meklējot informāciju latviski, konkrētu lapu vietā tiek atvērta lapa, kurā paustas iebildes pret EP virzīto autortiesību direktīvas piedāvājumu, kas kaitēšot interneta brīvībai. “Tā vietā, lai direktīva atjauninātu autortiesību likumus […]
-
Kantar TNS: Konsolidētās TV skatītākais kanāls maijā – LTV1
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais kanāls maijā bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,1%. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kuram veltīti 7,9% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls LNT, kuram veltīti 7,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Kantar TNS Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka, salīdzinot ar aprīli, visvairāk […]